Nussepus Skrevet 11. januar 2022 #6421 Skrevet 11. januar 2022 Fordi passet nok ikke inn lenger, så hun har hun nok bare kvitte seg med. Bare bruk og kast som med alt annet. Hun er jo bare glad i seg selv. 8
Umami Skrevet 11. januar 2022 #6422 Skrevet 11. januar 2022 (endret) Nå forsvinner vel snart Signe også, hvis hun roter mer i blomsterjorden. Endret 11. januar 2022 av Umami Skrivefeil 8
Hyfia Skrevet 11. januar 2022 #6423 Skrevet 11. januar 2022 Gjenferdet skrev (1 time siden): Har du fått noe svar på det du sendte inn? Vi er flere som er spente her. Ja, fra to aktører. Skal purre på de andre etterhvert. 7
Minmi93 Skrevet 11. januar 2022 #6424 Skrevet 11. januar 2022 Umami skrev (44 minutter siden): Nå forsvinner vel snart Signe også, hvis hun roter mer i blomsterjorden. Nei, det gjør hun nok ikke. Signe er gullungen… 1
Sassinach Skrevet 11. januar 2022 #6425 Skrevet 11. januar 2022 Har hun nevnt noe om at Signe var hos veterinær mandag? Hun snakket jo om det på søndags kveld (at de skulle dit), men har ikke fått med meg at at det ble noe mer ut av det? Mulig jeg har hoppet over for mye? 5
Silva Pluvialis Skrevet 11. januar 2022 #6426 Skrevet 11. januar 2022 Hyfia skrev (1 time siden): Ja, fra to aktører. Skal purre på de andre etterhvert. Hva skrev de? Vil du dele? 2
Sommerfuul Skrevet 11. januar 2022 #6427 Skrevet 11. januar 2022 Sassinach skrev (13 minutter siden): Har hun nevnt noe om at Signe var hos veterinær mandag? Hun snakket jo om det på søndags kveld (at de skulle dit), men har ikke fått med meg at at det ble noe mer ut av det? Mulig jeg har hoppet over for mye? Regner med det ikke ble noe siden katta var seg selv igjen? 2
Silva Pluvialis Skrevet 11. januar 2022 #6428 Skrevet 11. januar 2022 Sommerfuul skrev (17 minutter siden): Regner med det ikke ble noe siden katta var seg selv igjen? Den skal vel kanskje vaksineres eller chippes? 2
Konfliktsky Skrevet 11. januar 2022 #6429 Skrevet 11. januar 2022 (endret) Sassinach skrev (49 minutter siden): Har hun nevnt noe om at Signe var hos veterinær mandag? Hun snakket jo om det på søndags kveld (at de skulle dit), men har ikke fått med meg at at det ble noe mer ut av det? Mulig jeg har hoppet over for mye? Jeg vet ikke om hun har vært der for jeg synes hun var litt vag når hun snakket om dette i går. Hun sa det ble konkludert med forstoppelse og at det blir behandlet 🤔 Endret 11. januar 2022 av Konfliktsky Skrivefeil 2
Lillemor1982 Skrevet 11. januar 2022 #6430 Skrevet 11. januar 2022 Gjenferdet skrev (29 minutter siden): Den skal vel kanskje vaksineres eller chippes? Tviler på at hun gidder bruke penger på dette. Eller på kastrering av Doris og Signe. Jeg gremmes over slikt uansvarlig dyrehold. Bare det å ikke ta med dyra til dyrlegen når de er dårlige. Jeg får vondt i hjertet av å tenke på det 😢 17
Gresshoppa Skrevet 11. januar 2022 #6431 Skrevet 11. januar 2022 Anneisabell skrev (9 timer siden): Det vedder jeg på var tull... Det var ironisk ment🙈 1
Gresshoppa Skrevet 11. januar 2022 #6432 Skrevet 11. januar 2022 Hyfia skrev (4 timer siden): Hun har ikke vært innom Politiet å anmeldt noe som helst, om så så er saken henlagt. Det så mye fjas som kommer ut av kjeften på det kvinnemennesket der at det er vanskelig å fatte hvor hun henter følgere fra 🤷🏼♀️ Men heldigvis har flere og flere fått opp øynene og begynt å se rett igjennom henne. Det var ment som ironi, for alle som kjenner til Stine vet at det kun var skremselspropaganda. 5
Mina 2 Skrevet 11. januar 2022 #6433 Skrevet 11. januar 2022 Nå snakker hun om at hun har vist frem Doris. For et par dager siden la hun ut bilder. Joda,men det var jo bilder fra tidligere. Og grunnen til at vi ikke ser Doris så mye på kamera er fordi hun enten sover på badet eller er ute. Litt rart uansett. Håper Doris har blitt sterilisert da siden hun er ute nesten hele tiden. Er nok glad i kattene sine,men tror nok hun droppa dyrlegen i går. Var veldig vag,når hun snakket om det i går kveld. Vil nok ikke bruke penger på det for det er jo ganske dyrt. 15
Lillemor1982 Skrevet 11. januar 2022 #6434 Skrevet 11. januar 2022 Mina 2 skrev (3 minutter siden): Nå snakker hun om at hun har vist frem Doris. For et par dager siden la hun ut bilder. Joda,men det var jo bilder fra tidligere. Og grunnen til at vi ikke ser Doris så mye på kamera er fordi hun enten sover på badet eller er ute. Litt rart uansett. Håper Doris har blitt sterilisert da siden hun er ute nesten hele tiden. Er nok glad i kattene sine,men tror nok hun droppa dyrlegen i går. Var veldig vag,når hun snakket om det i går kveld. Vil nok ikke bruke penger på det for det er jo ganske dyrt. Både Doris og Signe er ukastrerte 3
Mina 2 Skrevet 11. januar 2022 #6435 Skrevet 11. januar 2022 Lillemor1982 skrev (1 minutt siden): Både Doris og Signe er ukastrerte Ja,jeg vet. Men Doris burde jo vært kastrert siden hun går ute. Også håper jeg Signe blir kastrert når hun skal begynne å vandre ute. 5
Silva Pluvialis Skrevet 11. januar 2022 #6436 Skrevet 11. januar 2022 Lillemor1982 skrev (27 minutter siden): Tviler på at hun gidder bruke penger på dette. Eller på kastrering av Doris og Signe. Jeg gremmes over slikt uansvarlig dyrehold. Bare det å ikke ta med dyra til dyrlegen når de er dårlige. Jeg får vondt i hjertet av å tenke på det 😢 Jeg håper hun gjør det. Min katt er 11 uker (på dagen) eldre enn Signe. Den er vaksinert, chippet og kastrert. Nå er snart Signe så stor at hun også kan kastreres. Et par 3 uker til. 6
Gresshoppa Skrevet 11. januar 2022 #6437 Skrevet 11. januar 2022 Lillemor1982 skrev (9 minutter siden): Både Doris og Signe er ukastrerte Mener hun sa noe om at det ikke ble tilfellet nå, at hun kunne få bli «mamma» til flere kattunger… Men det kan jo ikke stemme, for hun som du skriver, ukastrert. Så derfor er nok Doris et annet sted. 5
Trulteposen Skrevet 12. januar 2022 #6438 Skrevet 12. januar 2022 (endret) Gresshoppa skrev (54 minutter siden): Mener hun sa noe om at det ikke ble tilfellet nå, at hun kunne få bli «mamma» til flere kattunger… Men det kan jo ikke stemme, for hun som du skriver, ukastrert. Så derfor er nok Doris et annet sted. Ja - hun kunne jo svart tydelig på hvor katta var eller filmet henne når det blir etterspurt. Ser hun filmet nå men det kunne godt vært Viggo…. Diffust svar igjen der altså akkurat som med dyrlegen. Denne dama dokumenterer jo hver gang hun er ute av huset så hun har nok ikke vært hos dyrlegen uten å filme det. Endret 12. januar 2022 av Trulteposen 14
Brumundaline Skrevet 12. januar 2022 #6439 Skrevet 12. januar 2022 Hadde vært veldig veldig skuffet nå, om jeg hadde vært A's arbeidsgiver. Det svir i øra hver gang jeg hører gølvsteppe...hvor kommer den s-en fra??? Jeg blir oppriktig lei meg over hvor greit og verdt det det er med smerter og utmattelse bare stua får en ny farge. Hva om hun kunne hatt en heldag/aktivitetsdag med sin yngste sønn og vist seg så lykkelig istedet?? Hun ranter titt og ofte om at dette ikke er en reprisekanal....hvorfor er jeg da piss lei katter, link til tusjer, sminke, grønt hår osv? 14 snapper på rad om at hun har tørket opp et støvkorn, 19 snapper på rad om at klær er bretta, og 35 snapper på rad om at huset er rydda. Jeg trenger ikke å få det inn med teskje drøyd over en time at hun er hysterisk angående rot. Enkelte tema kan fortelles kort og greit i en Snap....kanskje gidder jeg da å se alle snappene også, istedet for å trykke på meg senebetennelse. Nei, må si jeg håper den kommer fort den dagen saken hennes blir avgjort, da skal jeg fri meg fra denne galskapen! 28
Gjest Heeipådeg Skrevet 12. januar 2022 #6440 Skrevet 12. januar 2022 Stine du sier du ikke prøver og høres ut som ei bitch, men uttalelsene dine sier noe annet.... og om du er såååå lei av mld ifra følgerne så : SKRU NÅ AV DEN J.....CHATTEN DA🙃. Og du tjener ikke penger på snap?? : Har jeg drømt at du produserte OVERPRISA bamser og strikkemarkører??😱😱. jeg må kjøpe meg vektdyne så jeg får bedre søvn og ikke drømmer så mye😪, hater når det skjer.... Jeg er ikke overrasket over at hu droppet timen hos veterinær. Men vi får håpe at du ikke til å angre på det🤗. For det er viktig at den fremtidige avls katten er tipp topp til å produsere noen kull i året🤞🤞. Tvi tvi!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå