Linye Skrevet 22. juli 2021 #521 Del Skrevet 22. juli 2021 2 minutter siden, L.F said: Men jeg sitter jo ikke her og slenger dritt vel? 😇 Eh, jo. Mot alle som ser annerledes enn deg. Men vi har jo ikke lov å kommentere, for da slenger vi dritt. Mens du slenger vel ikke dritt du, da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 22. juli 2021 #522 Del Skrevet 22. juli 2021 Linye skrev (5 minutter siden): Eh, jo. Mot alle som ser annerledes enn deg. Men vi har jo ikke lov å kommentere, for da slenger vi dritt. Mens du slenger vel ikke dritt du, da? Jeg slenger jo ikke dritt. Ikke et sted har jeg vært ufin her. Jeg har jo ikke det? 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 22. juli 2021 #523 Del Skrevet 22. juli 2021 Frøken_ida skrev (13 timer siden): Noen som har sett Jodel? Folk har våkna der også. Hvor hen? En spesiel kanal eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 22. juli 2021 #524 Del Skrevet 22. juli 2021 Flettfrid skrev (6 timer siden): Hvilken kanal og nærområde? Det lurer jeg på og. Skjønner egentlig ikke en drit av det der jodel-greiene. Hva er poenget? Kommer jo bare opp sånne random ting som folk skriver. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 22. juli 2021 #525 Del Skrevet 22. juli 2021 Flettfrid skrev (På 21.7.2021 den 12.30): Akkurat denne er faktisk veldig vanskelig, så jeg skjønner at hun ikke har funnet "sin måte" ennå. Når man blir kronisk syk, går fra normalt liv/arbeidsliv til en tilværelse som kronisk syk/ufør/aap osv så tar det gjerne mange år og finne ett system å leve etter som fungerer best mulig. Det å lære seg og hvile, bruke energien rett osv er en lang prosess. Man vil gjerne klare så mye mer enn kroppen egentlig tålet, kjenner ikke smellene før det har gått for langt osv. Jeg har vært kronisk syk/ufør i snart 15 år, det er først nå de siste årene jeg har klart å finne det som fungerer best for meg, i forhold til å ha energi/overskudd når barna og mann er hjemme. Har blitt mye prøving og feiling opp gjennom årene. Dette er noe jeg ofte ser andre kronisk syke også skriver om/forteller om. Å legge om livet sitt, lære seg å leve på en annen måte, akseptere begrensninger osv er en prosess som tar mange år. Stine er nok i en fase der hun kanskje ennå sliter med å akseptere begrensningene, har lyst til å klare det hun klarte før og ikke kjenner at hun har brukt for mye energi før det er for Har ikke problemer med å forstå hvordan det er å være kronisk syk. Det er mange her som har samme CV fra livets skole. Hver og en velger selv hvordan de ønsker å håndtere sin egen situasjon. Hva vet vi om henne, hun er et ansikt på en skjerm og vi får kun hennes versjon? Vi sitter hver og en og tolker, hver og en tolker ulikt. Stiller man spørsmål som er direkte, blir man slettet? Hvorfor? Hun sier hun er en offentlig person og hun ønsker åpenhet. Er hun åpen? Hva med broren og familien? Hvor er de. Her sittet hver og en og mener mye ut fra hennes utsagn. Og hver tenker de har rett. Hva med moren til Stine. Hvem beskyttet henne, støttet henne, sendte bekymring...hva vet vi. Er det ikke naturlig med en slik oppvekst å konsentrere seg om familien sin? Hver morgen det jeg har sett, bruker hun tid på seere istedenfor dyrebar tid med barna. Hun skal jo være hjemme alene når de er på skole og barnehage. Jeg støtter henne i saken mot barnevernet og følger henne gjerne der. Hva vil hun med snappen sin? Her er det mange med dårlig økonomi og som må spare hver eneste dag for å ha råd til mat og klær til barna. Her er mange som må være kreative og finne alternativ ferie. Kanskje de må spare i lang lang tid for å få det til. Her oppretter hun en spleis som ingen har kontroll på. Er dette helt greit? På skoler, barnehager, i foreninger etc..er det er strengt system og kontroll for slike ting. Stine har utrolig mange snille og godhjertede følgere som behandler henne veldig bra. Ære være og håper de kjenner på takknemlighet tilbake. Hun er heldig som har følgere som lar familien låne campingvogna si. Det gjør godt i hjertet å se familien glede seg og ha det bra. Men det er en bismak når man går til innkjøp av dyre ting, og snakker om økonomi som det minste problem i verden. For mange av oss har vi ikke mulighet til verken Espa boller eller familie park. Er dette greit? Har hun dårlig økonomi? Hun sitter bak en stråhatt på stranden og sier hun sliter med så mye folk rundt seg. Hvorfor kan hun da sitte å filme mennesker rundt seg, som ikke aner at de er på sosiale medier. Personvernet teller kun for noen? Jeg ønsker Stine en fin ferie med familien, ønsker henne alt godt. Håper hun ser hvor mange gode mennesker hun har i livet, spesielt hennes nydelige familie. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 22. juli 2021 #526 Del Skrevet 22. juli 2021 SnippSnappSnute2 skrev (3 minutter siden): Har ikke problemer med å forstå hvordan det er å være kronisk syk. Det er mange her som har samme CV fra livets skole. Hver og en velger selv hvordan de ønsker å håndtere sin egen situasjon. Hva vet vi om henne, hun er et ansikt på en skjerm og vi får kun hennes versjon? Vi sitter hver og en og tolker, hver og en tolker ulikt. Stiller man spørsmål som er direkte, blir man slettet? Hvorfor? Hun sier hun er en offentlig person og hun ønsker åpenhet. Er hun åpen? Hva med broren og familien? Hvor er de. Her sittet hver og en og mener mye ut fra hennes utsagn. Og hver tenker de har rett. Hva med moren til Stine. Hvem beskyttet henne, støttet henne, sendte bekymring...hva vet vi. Er det ikke naturlig med en slik oppvekst å konsentrere seg om familien sin? Hver morgen det jeg har sett, bruker hun tid på seere istedenfor dyrebar tid med barna. Hun skal jo være hjemme alene når de er på skole og barnehage. Jeg støtter henne i saken mot barnevernet og følger henne gjerne der. Hva vil hun med snappen sin? Her er det mange med dårlig økonomi og som må spare hver eneste dag for å ha råd til mat og klær til barna. Her er mange som må være kreative og finne alternativ ferie. Kanskje de må spare i lang lang tid for å få det til. Her oppretter hun en spleis som ingen har kontroll på. Er dette helt greit? På skoler, barnehager, i foreninger etc..er det er strengt system og kontroll for slike ting. Stine har utrolig mange snille og godhjertede følgere som behandler henne veldig bra. Ære være og håper de kjenner på takknemlighet tilbake. Hun er heldig som har følgere som lar familien låne campingvogna si. Det gjør godt i hjertet å se familien glede seg og ha det bra. Men det er en bismak når man går til innkjøp av dyre ting, og snakker om økonomi som det minste problem i verden. For mange av oss har vi ikke mulighet til verken Espa boller eller familie park. Er dette greit? Har hun dårlig økonomi? Hun sitter bak en stråhatt på stranden og sier hun sliter med så mye folk rundt seg. Hvorfor kan hun da sitte å filme mennesker rundt seg, som ikke aner at de er på sosiale medier. Personvernet teller kun for noen? Jeg ønsker Stine en fin ferie med familien, ønsker henne alt godt. Håper hun ser hvor mange gode mennesker hun har i livet, spesielt hennes nydelige familie. Veldig fint skrevet. Jeg er en av dem som føler det på omtrent samme måte som deg. Skulle også ønske at hun snakket mer varmt om barna/barn generelt, og ikke bare den urett og svikt hun selv var utsatt for. Ofte når hun snakker om egne barn er det fordi det er slitsomt og tøft, ikke hvor fint det er, hva hun gjør for at de skal ha det bra osv. Blant annet at den ene sønnen ble kalt tilbake fra uka hos faren for å støvsuge rommet sitt. Hva betyr det i den store sammenhengen når man selv har vært utsatt for omsorgssvik som barn? (Jeg er for at barn skal ha plikter hjemme, altså, veldig). 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 22. juli 2021 #527 Del Skrevet 22. juli 2021 On 7/16/2021 at 2:03 PM, L.F said: Jeg er så enig med deg, alt du skriver i denne tråden. Fatter ikke hvordan enkelte her i tråden tenker! Snakker hun om barndommen og overgrep, "higer hun etter sympati", syter og inntar offerrollen. Samme gjør hun om hun viser dårlige dager på snap, eller snakker om (gud forby 😱) vondter og sykdom. Hun "inntar alltid offerrollen" når hun nøkternt og saklig beskriver sin barndom og hennes psykiske helse. Ingen evner å se at hun ER et offer, men har klart seg utrolig bra tross alle odds imot seg! Hun har en flott familie med nydelige barn og en mann som virker snill mot henne. (Mange med hennes bakgrunn ender opp som rusmisbrukere, prostituerte eller som dårlige foreldre som selv utøver omsorgssvikt og vold) Er det en slags smålig misunnelse eller sjalusi som ligger bak? Er hun i godt humør, smiler, danser og koser seg så er hun enten flåsete, teit eller så stilles det spørsmålstegn ved at hun er ufør med "det høye energinivået" for ingen uføre/syke/traumatiserte gjør sånn. Det er hennes snap, hun velger selv hva hun vil vise der og som hun sa selv så var meningen både å sette søkelyset på barnevernssaken, men også å vise den vanlige hverdagen. Hun kritiseres jo for absolutt alt og ingenting, og det skulle vært morsomt å vite hva målet med denne uendelige kritikken og hakkingen er. Ønsker de at hun skal slutte å snappe? Å skade selvfølelsen hennes? Å mobbe og henge henne ut? Lurer litt på hva som får tilsynelatende voksne kvinner til å oppføre seg som drittunger og mobbere. Det vitner ihvertfall om mangelfullt utviklet empati, liten evne til å være rasjonell og total mangel på å sette seg inn i andres situasjon. Du slenger ganske mye dritt her, om alle oss med andre meninger enn deg. Du kategoriserer oss, og det er vel sånt man skal være litt forsiktig med å gjøre. Vi reagerer på ting vi ser og setter spørsmålstegn ved og du gjør også det, på oss her inne, men du slenger på heftige beskyldinger i tillegg. Og du ser ikke oss. Vi alle ser Stine, hun er offentlig…😎 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 22. juli 2021 #528 Del Skrevet 22. juli 2021 11 minutter siden, SnippSnappSnute2 said: Har ikke problemer med å forstå hvordan det er å være kronisk syk. Det er mange her som har samme CV fra livets skole. Hver og en velger selv hvordan de ønsker å håndtere sin egen situasjon. Hva vet vi om henne, hun er et ansikt på en skjerm og vi får kun hennes versjon? Vi sitter hver og en og tolker, hver og en tolker ulikt. Stiller man spørsmål som er direkte, blir man slettet? Hvorfor? Hun sier hun er en offentlig person og hun ønsker åpenhet. Er hun åpen? Hva med broren og familien? Hvor er de. Her sittet hver og en og mener mye ut fra hennes utsagn. Og hver tenker de har rett. Hva med moren til Stine. Hvem beskyttet henne, støttet henne, sendte bekymring...hva vet vi. Er det ikke naturlig med en slik oppvekst å konsentrere seg om familien sin? Hver morgen det jeg har sett, bruker hun tid på seere istedenfor dyrebar tid med barna. Hun skal jo være hjemme alene når de er på skole og barnehage. Jeg støtter henne i saken mot barnevernet og følger henne gjerne der. Hva vil hun med snappen sin? Her er det mange med dårlig økonomi og som må spare hver eneste dag for å ha råd til mat og klær til barna. Her er mange som må være kreative og finne alternativ ferie. Kanskje de må spare i lang lang tid for å få det til. Her oppretter hun en spleis som ingen har kontroll på. Er dette helt greit? På skoler, barnehager, i foreninger etc..er det er strengt system og kontroll for slike ting. Stine har utrolig mange snille og godhjertede følgere som behandler henne veldig bra. Ære være og håper de kjenner på takknemlighet tilbake. Hun er heldig som har følgere som lar familien låne campingvogna si. Det gjør godt i hjertet å se familien glede seg og ha det bra. Men det er en bismak når man går til innkjøp av dyre ting, og snakker om økonomi som det minste problem i verden. For mange av oss har vi ikke mulighet til verken Espa boller eller familie park. Er dette greit? Har hun dårlig økonomi? Hun sitter bak en stråhatt på stranden og sier hun sliter med så mye folk rundt seg. Hvorfor kan hun da sitte å filme mennesker rundt seg, som ikke aner at de er på sosiale medier. Personvernet teller kun for noen? Jeg ønsker Stine en fin ferie med familien, ønsker henne alt godt. Håper hun ser hvor mange gode mennesker hun har i livet, spesielt hennes nydelige familie. Enig med deg her i alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 22. juli 2021 #529 Del Skrevet 22. juli 2021 L.F skrev (1 time siden): Så koselig! ❤ Håper du har hatt en fin ferie! Ja ikke sant det er herlig å se at de koser seg hele familien? Ungene ser jo så glade og fornøyde ut, synes de virker som en herlig familie! 😊 Jeg synes de fortjener denne ferien, selv om mange er ekstremt negative her inne. 😬 Men er vel godt for enkelte å ha noen og rakke ned på og "hate". De føler seg vel bedre selv ved å sitte her på anonymt forum å slenge dritt. 😆 Slenge dritt?? Bare fakta vi sitter å kommenterer!! Men du er en av de trangsynte som ikke enda har sett hvordan hun tigger penger osv.. Når man i tillegg blir blokkert når man stiller spm til henne, som ikke engang er frekke, negative eller har noe med kritikk å gjøre, da ber man om å bli snakket om… Å nei, jeg føler meg ikke bedre av å diskutere henne, men jeg blir smålig irritert av det hu driver med, for makan!! man har lov til å reagere, på lik linje som at du tydeligvis liker at dama syns det er greit å ta imot alt man får gratis, å at hu gosser seg med det, så har vi andre som ikke synes det er greit å se på, låv til å diskutere det🙂 Enkelt å greit.. Å jeg synes det er helt ypperlig at tydeligvis flere har fått opp øya, mtp at det også snakkes om på jodel nå… Når man oppretter en spleis, skal det være på grunnlag av at man ikke har mulighet i det hele tatt til å klare å dekke utgiftene selv, men når du da velger å bruke penger på tull å tøys HELE TIA, penger som heller kunne gått inn på en sparekonto, sånn at man da sparer selv, er for meg jævelig langt bak mål.. Det gir ikke mening! Dama misbruker spleis, å folk som gir henne penger, kunne heller gitt penger til syke barn osv, som virkelig trenger pengene!! Dama tigger penger pga at hun TROR hun får flere mill i erstatning, noe hu garantert ikke gjør.. Dropp alle latterlige kjøp, å spar pengene selv.. Hadde ikke gitt den spleisen hennes 1 kr heller, om jeg så hadde fått betalt for det, for MAKAN til slimål skal du lete lenge etter!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 22. juli 2021 #530 Del Skrevet 22. juli 2021 (endret) Malleli89 skrev (6 minutter siden): Slenge dritt?? Bare fakta vi sitter å kommenterer!! Men du er en av de trangsynte som ikke enda har sett hvordan hun tigger penger osv.. Når man i tillegg blir blokkert når man stiller spm til henne, som ikke engang er frekke, negative eller har noe med kritikk å gjøre, da ber man om å bli snakket om… Å nei, jeg føler meg ikke bedre av å diskutere henne, men jeg blir smålig irritert av det hu driver med, for makan!! man har lov til å reagere, på lik linje som at du tydeligvis liker at dama syns det er greit å ta imot alt man får gratis, å at hu gosser seg med det, så har vi andre som ikke synes det er greit å se på, låv til å diskutere det🙂 Enkelt å greit.. Å jeg synes det er helt ypperlig at tydeligvis flere har fått opp øya, mtp at det også snakkes om på jodel nå… Når man oppretter en spleis, skal det være på grunnlag av at man ikke har mulighet i det hele tatt til å klare å dekke utgiftene selv, men når du da velger å bruke penger på tull å tøys HELE TIA, penger som heller kunne gått inn på en sparekonto, sånn at man da sparer selv, er for meg jævelig langt bak mål.. Det gir ikke mening! Dama misbruker spleis, å folk som gir henne penger, kunne heller gitt penger til syke barn osv, som virkelig trenger pengene!! Dama tigger penger pga at hun TROR hun får flere mill i erstatning, noe hu garantert ikke gjør.. Dropp alle latterlige kjøp, å spar pengene selv.. Hadde ikke gitt den spleisen hennes 1 kr heller, om jeg så hadde fått betalt for det, for MAKAN til slimål skal du lete lenge etter!! Ja jeg tror vi bare får være enige om å være uenige her. Vi ser ikke de samme tingene. Det er mange bloggere eller offentlige personer jeg synes er helt bak mål også, men de bare driter jeg i siden jeg ikke får noe positivt utav og hverken følge de eller diskutere de. 😊 Jeg håper virkelig hun får en bra erstatning da for tapt barndom, for det er det vel ingen som er uenige i at hun fortjener? Men kan du forklare meg hvordan man finner ting på jodel, som andre nevner lengre oppe her? For jeg må innrømme at jeg ikke forstår en dritt av jodel! 🤣 Endret 22. juli 2021 av L.F En fæl skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 22. juli 2021 #531 Del Skrevet 22. juli 2021 Sønnen min hadde "dæva" hvis jeg hadde snappa sånn🙈 Etter p ha lest alt her nå,så tenker jeg bare at hun er en sleip slimål. Frekk! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 22. juli 2021 #532 Del Skrevet 22. juli 2021 Linye skrev (38 minutter siden): Du slenger ganske mye dritt her, om alle oss med andre meninger enn deg. Du kategoriserer oss, og det er vel sånt man skal være litt forsiktig med å gjøre. Vi reagerer på ting vi ser og setter spørsmålstegn ved og du gjør også det, på oss her inne, men du slenger på heftige beskyldinger i tillegg. Og du ser ikke oss. Vi alle ser Stine, hun er offentlig…😎 Hun et en offentlig person sier hun selv. Hun ber følgere stille spørsmål. Følgere trenger svar. Hva mener du med trakassering og mobbing? Har fulgt linken her lenge uten å skrive noe. Dette er et forum for diskusjon og spørsmål. Her stiller mange saklige og gode spørsmål. Har fulgt Stines snap lenge. Hva tenker du om henne når hun snakker nedlatende om helsepersonell, naboer, huseier..og her kan nevnes mer. Hvem kritiserer? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 22. juli 2021 #533 Del Skrevet 22. juli 2021 L.F skrev (36 minutter siden): Ja jeg tror vi bare får være enige om å være uenige her. Vi ser ikke de samme tingene. Det er mange bloggere eller offentlige personer jeg synes er helt bak mål også, men de bare driter jeg i siden jeg ikke får noe positivt utav og hverken følge de eller diskutere de. 😊 Jeg håper virkelig hun får en bra erstatning da for tapt barndom, for det er det vel ingen som er uenige i at hun fortjener? Men kan du forklare meg hvordan man finner ting på jodel, som andre nevner lengre oppe her? For jeg må innrømme at jeg ikke forstår en dritt av jodel! 🤣 Her er det mange syn og det må være lov. Her er det mange som heier og mange som stiller mange spørsmål. Med god grunn for mange. Og kun Stine har fasiten. Å samle inn penger uten at noen andre har kontroll. Det stiller mange spørsmål om, kanskje med god grunn. Kun Stine vet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 22. juli 2021 #534 Del Skrevet 22. juli 2021 SnippSnappSnute2 skrev (1 minutt siden): Her er det mange syn og det må være lov. Her er det mange som heier og mange som stiller mange spørsmål. Med god grunn for mange. Og kun Stine har fasiten. Å samle inn penger uten at noen andre har kontroll. Det stiller mange spørsmål om, kanskje med god grunn. Kun Stine vet. Ja det er lov. 😊 Det med spleis er jo alltid litt vanskelig da. Det er veldig mange spleiser som jeg ikke fortstår at folk starter, men alle er jo helt frivillige å støtte. Så der får folk gjøre som de vil. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 22. juli 2021 #535 Del Skrevet 22. juli 2021 L.F skrev (2 timer siden): Så koselig! ❤ Håper du har hatt en fin ferie! Ja ikke sant det er herlig å se at de koser seg hele familien? Ungene ser jo så glade og fornøyde ut, synes de virker som en herlig familie! 😊 Jeg synes de fortjener denne ferien, selv om mange er ekstremt negative her inne. 😬 Men er vel godt for enkelte å ha noen og rakke ned på og "hate". De føler seg vel bedre selv ved å sitte her på anonymt forum å slenge dritt. 😆 Vi for heller bruke forumet å rose henne❤🤗. Denne tråden er jo for alle👍. Ja hadde kjempe fint, måtte avbryte på grunn av min sønn ble dårlig. Ja det fortjener så denne turen,om den er gratis heller ikke. Alex har jo å feriepenger vel, som ham må få lov til å kjøpe seg el sparkesykkel, før noen begynner å klage. Stine sa jo det at alex som kjøpte den. Hjelpes. Og dem hadde å ferie budsjett å gå etter, det har vi å. Nei gleder meg alltid når hun sender. Så aktivt dem er🤗❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 22. juli 2021 #536 Del Skrevet 22. juli 2021 L.F skrev (8 minutter siden): Ja det er lov. 😊 Det med spleis er jo alltid litt vanskelig da. Det er veldig mange spleiser som jeg ikke fortstår at folk starter, men alle er jo helt frivillige å støtte. Så der får folk gjøre som de vil. 😊 Ja liker ikke spleis selv, med er jo frivillig å gi. Så dette bryr jeg meg ikke om. Folk må jo selv velge der. Teit at andre skal henge seg opp til det. Også dette med økonomien, alex jobber jo og har å grei lønn inn til fellesskapet. Hvorfor henge seg opp i andres økonomi??. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 22. juli 2021 #537 Del Skrevet 22. juli 2021 Blågrønn skrev (2 minutter siden): Ja liker ikke spleis selv, med er jo frivillig å gi. Så dette bryr jeg meg ikke om. Folk må jo selv velge der. Teit at andre skal henge seg opp til det. Også dette med økonomien, alex jobber jo og har å grei lønn inn til fellesskapet. Hvorfor henge seg opp i andres økonomi??. Helt enig! Det er så individuelt med økonomi, også hva folk regner som god/dårlig råd. Kommer jo an på hvem man sammenligner seg med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 22. juli 2021 #538 Del Skrevet 22. juli 2021 L.F skrev (3 minutter siden): Helt enig! Det er så individuelt med økonomi, også hva folk regner som god/dårlig råd. Kommer jo an på hvem man sammenligner seg med. Ja ikke sant. Hvem vet om dem har handlekonto, sparekonto, regningskonto osv... det har vi. Lært av luksusfellen🤗. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 22. juli 2021 #539 Del Skrevet 22. juli 2021 L.F skrev (37 minutter siden): Ja det er lov. 😊 Det med spleis er jo alltid litt vanskelig da. Det er veldig mange spleiser som jeg ikke fortstår at folk starter, men alle er jo helt frivillige å støtte. Så der får folk gjøre som de vil. 😊 Du har rett 😊. Spleis er vanskelig og det er mange som har hjerter som brenner for henne og veldig mange er skeptisk her. Så må hver og en kjenne på hva de risikerer eller ikke. Stine må leve med valgene hun tar i forhold til sine følgere. Ett ordtak sier: sannheten kommer alltid frem en dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 22. juli 2021 #540 Del Skrevet 22. juli 2021 Blågrønn skrev (49 minutter siden): Ja liker ikke spleis selv, med er jo frivillig å gi. Så dette bryr jeg meg ikke om. Folk må jo selv velge der. Teit at andre skal henge seg opp til det. Også dette med økonomien, alex jobber jo og har å grei lønn inn til fellesskapet. Hvorfor henge seg opp i andres økonomi??. Hvem vet om deres økonomi? Er det rart folk bryr seg når de gir penger? Her stiller folk et helt ærlig og saklig spørsmål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå