Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Heeipådeg skrev (5 timer siden):

Så på snappen hennes nå, der hu forteller og viser frem strikke prosjekta sine og det var 2 gensere som hu skulle prioritere... Hu som oppfordret til å strikke tepper til nyfødte, hvorfor ikke gjøre det da? Dem kan jo ikke få for mange tepper:). Men bare lurer ettersom hu satte i gang det prosjektet på sin snapkanal. 

Beklager på forhånd visst jeg ikke har fått med meg at hu har strikket ferdig tepper/vist frem resultatet. 

Ja, hun var og er veldig på det prosjektet der, og at folk kunne sende det til hu så hu kunne overlevere det. Hu snakka om det på snapen her om dagen, da sa hu at hu skulle begynne på et teppe og at hu hadde et liggende fra før eller noe som hun skulle sende med.  Hørt/sett lite om hennes bidrag til prosjektet. Virker som hun bare vil ha ros og creds for alle teppene hun skal overlevere, og ikke at saken/prosjektet og å bidra er så viktig for henne.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinaHg skrev (4 timer siden):

Ja, hun var og er veldig på det prosjektet der, og at folk kunne sende det til hu så hu kunne overlevere det. Hu snakka om det på snapen her om dagen, da sa hu at hu skulle begynne på et teppe og at hu hadde et liggende fra før eller noe som hun skulle sende med.  Hørt/sett lite om hennes bidrag til prosjektet. Virker som hun bare vil ha ros og creds for alle teppene hun skal overlevere, og ikke at saken/prosjektet og å bidra er så viktig for henne.

Jeg har ikke sett at hun har strikket på et eneste babyteppe🤔🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke sett at hun har strikket på et eneste babyteppe🤔🤔

Det har hun nok ikke gjort, for hun hadde garantert vist det frem på snappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (1 time siden):

Det har hun nok ikke gjort, for hun hadde garantert vist det frem på snappen. 

Tenkte å skrive akkurat det samme😅

Noen som har spurt henne om det?? Om hun kan vise frem teppene hun har laget?😊 Å om hvorfor hun ikke bruker klokka hun kjøpte seg til 3000🤔😀

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (37 minutter siden):

Tenkte å skrive akkurat det samme😅

Noen som har spurt henne om det?? Om hun kan vise frem teppene hun har laget?😊 Å om hvorfor hun ikke bruker klokka hun kjøpte seg til 3000🤔😀

Om jeg ikke husker feil, så tror jeg hun har nevn at hun strikker på babyteppe. Men, jeg tror det er ren løgn, for hun hadde garantert vist det fram om hun faktisk hadde starta. Tipper hun tar et noen andre har strikket, og sier hun har strikket det selv🙈 Neida  joda😟 Men å levere en hau med hjemmelagde babytepper på sykehuset, og få all æren(på en måte) for det er direkte...tja...kvalmende😳 Jeg bor ikke langt ifra S  og begynte også å strikke sånne babytepper pga at hun nevnte det, men ikke f💥en om jeg leverer det til henne!! Det blir jeg å levere selv, eller sende det med en bekjent som jobber der. Men hun fikk meg til å strikke sånne tepper da, det skal hun ha🥰

Og fra det ene til det andre, i natt (eller var det forrige natt🤔) stidde hun opp igjen...med full sminke...altså, sover hun med det laget hver natt??? Men sånn egentlig bryr det meg midt på kneet, det går kun utover henne selv, og er ikke noe å hisse seg opp over....bortsett fra at man må høre på sutring over disse byllene som dukker opp i trynet da🤣 Tror ikke hun inspirerer/influencer noen til å gjøre det samme😂😂

Jeg syns hun er en racer på å strikke, veldig flink, så jeg syns det er gøy å følge henne pga det😊 Men denne sminkinga hver dag, og hvilke produkter hun bruker, blir jeg mektig lei av! Tror neppe hun får så mange spørsmål hver dag om å vise det, og hva hun bruker😵

Jovialegjengen, 2 av de har nå prata om at de kjøper for mye klær osv, og skal skjerpe seg, men S har ikke hengt seg på...det syns jeg er rart, før hun er jo en hermekråke...eller lar seg lett påvirke av sine "kollegaer". Hun vil vel ikke skjerpe seg..eller det ligger vel helst der at hun ser ikke at hun kjøper over evne! Summerer man alt av unødvendige ting hun har kjøpt seg i 2021, så er vel det ganske likt summen av det hun har fått inn på spleis. Normale folk hadde droppa å kjøpt alt dette om de hadde hatt denne type ekstra utgift, men nei, ikke S!! Jeg er fortsatt sjokkert over at hun kjøper så mye klær, planter, snop, alt mulig med sukker i😲 Det hjelper ikke å drikke sukkerfri brus og energidrikke når ALT det andre du trør i kjeften er fult av sukker😧😧😩 Hun påstår hun ikke reagerer på sukker mtp smerter, betennelser osv. Men, er hun stokk dum eller???? Det er en grunn til at hun ofte har lite energi også, og sover dårlig. Ikke kom å fortell meg at sukker i disse mengdene er helt greit for kroppen. Og hva med tennene...Hun som har/har hatt så ille tannlegeskrekk. Og hun lærer barna at store mengder snop og usunne drikker og matvarer er helt grei alle hverdager og helg🤢 Jeg spydde nesten da hun poppa "tusen" suketter i teen🤮

God helg folkens🥳

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 time siden):

Tenkte å skrive akkurat det samme😅

Noen som har spurt henne om det?? Om hun kan vise frem teppene hun har laget?😊 Å om hvorfor hun ikke bruker klokka hun kjøpte seg til 3000🤔😀

Vil du bli blokkert eller hudfletta  så kjør på 😄

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt hun innser at hun ikke kan bruke 1500-2000kr hver mnd, eller annen hver mnd på frisør da.Hun må tross alt spare til barnevernsaken som hun sa. Plutselig kommer det en ny spleis, eller en snill frisør som gir dette gratis til Stine🤗»Så fornuftig som hun bruker pengene sine, så skjønner folk at de må stille opp for henne»🙄
Blir en smuule provosert kjenner jeg! Hun hadde hatt råd til både det ene og det andre, om hun hadde stoppet den kjøpegalskapen sin. Går med en del lapper på energidrikker, kaffe med tilbehør, donuts, snacks, sminke, neglelakker, klær o.s.v. Et hån mot de som faktisk virkelig sliter med økonomien sin, og har problemer med å få pengene til å strekke til. Og spinner og sparer på det meste. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så veldig lenge siden hun gikk til frisør. Men hu klaga jo bare på frisøren sin. Det var aldri riktig farge, aldri riktig sånn hun ville ha det, aldri ditt aldri datt. Så da fikk hu ei venninne til å hjelpe hu med all den farginga i steden. Her om dagen prata hu på extensions, og om noen hadde noen tips til hvor det var bra extension. Det er heller ikke kjempe billig. Så å sitte å si nå at hu ikke prioriterer å bruke penger på frisør/hår fordi hun har viktigere(Bvsaken) å bruke penger på, er jo litt selvmotsigende.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Vil du bli blokkert eller hudfletta  så kjør på 😄

😂😂😂😂😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (15 minutter siden):

Snufs, snufs? Katteallergi?

Kan like gjerne være medisiner eller feks varmepumpe som gjør det, eller at hun er forkjølet…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinaHg skrev (1 time siden):

Det er ikke så veldig lenge siden hun gikk til frisør. Men hu klaga jo bare på frisøren sin. Det var aldri riktig farge, aldri riktig sånn hun ville ha det, aldri ditt aldri datt. Så da fikk hu ei venninne til å hjelpe hu med all den farginga i steden. Her om dagen prata hu på extensions, og om noen hadde noen tips til hvor det var bra extension. Det er heller ikke kjempe billig. Så å sitte å si nå at hu ikke prioriterer å bruke penger på frisør/hår fordi hun har viktigere(Bvsaken) å bruke penger på, er jo litt selvmotsigende.

Det er daglig ting som er selvmotsigende som kommer fra den dama! Å det ér så teit… Lurt å huske på hva man sier fra gang til gang hvis man skal drive på sånn.. 😁

Endret av Malleli89
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (8 minutter siden):

Ja jeg syns hu snufser så mye.

Har ikke tenkt over det så jeg måtte gå inn å se, å hu snufser jo hele tia😂😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (3 timer siden):

Tenkte å skrive akkurat det samme😅

Noen som har spurt henne om det?? Om hun kan vise frem teppene hun har laget?😊 Å om hvorfor hun ikke bruker klokka hun kjøpte seg til 3000🤔😀

Jag haaaaar så lyst å spørre om hun ikke kan vise frem teppene hun har strikket til Amandaprosjektet 🙈🙈🙈

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemor1982 skrev (9 minutter siden):

Jag haaaaar så lyst å spørre om hun ikke kan vise frem teppene hun har strikket til Amandaprosjektet 🙈🙈🙈

Do it🙌😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst enkelte kan roe ned skittkastinga her. Stine er ikke utdanna journalist, og representer ikke Aftenposten, Nrk, Tv2 osv. Hun er ei dame som snapper om livet sitt. Det er klart at da kommer mye «feil» ut. 
Men å blande seg bort i sminke og snufsing? Hva er poenget? Gjør det dere godt? 
Nå trenger dere ikke skrive at jeg er fan og digger alt hun gjør og sier. For det er feil. Men jeg har ikke store forventninger til en person som sitter og snapper, det er ren gratis underholdning. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Jag haaaaar så lyst å spørre om hun ikke kan vise frem teppene hun har strikket til Amandaprosjektet 🙈🙈🙈

Hun har jo selv sagt hun skal begynne på nr 2.så det må da være innafor. Men da viser hun vel fram et av de hun fikk. Hun som leverte 9 stk burde ringe avd på sykehuset å si hun har levert 9  stk som Stine leverer🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (Akkurat nå):

Hun har jo selv sagt hun skal begynne på nr 2.så det må da være innafor. Men da viser hun vel fram et av de hun fikk. Hun som leverte 9 stk burde ringe avd på sykehuset å si hun har levert 9  stk som Stine leverer🙈

Alle burde sendt de til sykehuset selv- hvorfor skal de innom Stine egentlig ? 🤷‍♀️ (utenom det åpenbare... kun for at hun skal få cred)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...