Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Veranda skrev (35 minutter siden):

Litt smalltalk før nattan på joviale ❤ 

Stakkars mann. Flyttet seg bort fra henne når hun kom å skulle filme...  du fløy foran kamera i boxeren i sta liksom. Nei vet du hva.. så hånlig og slenger på - er du kamerasky ?? respektløs!!!  Hadde min mann holdt på sånn foran 7k hadde jeg dratt. Ærlig talt oppføre seg som en fjortis når du nærmer deg 40 år. 

Jeg tror hun sletta den snappen, så den uten lyd først, men nå når jeg skulle den igjen er den borte 😅 Mulig A faktisk sier fra 👍🏻

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinaHg skrev (14 timer siden):

Å beskylde henne for å lyve om oppveksten er selvsagt ikke greit i det hele tatt. Men det er det vel ikke så mange her inne som har gjort heller. Å spekulere i annen sykdom og hvordan hun håndterer disse derimot, er det jammen ikke folk reagerer på. Jada, man lærer seg å leve med visse smerter og kronisk sykdom, prøver å ha et normalt liv og presser kroppen litt ekstra. Men om du har så vondt i nakke/skuldre som hun sier hun har, så klarer man jo ikke stå å headbange og danse flere ganger om dagen. Har man mye smerter  og betennelse i ledd, muskler, kropp, så er det jo fryktelig dumt å proppe innpå med sukker og kunstig søtning og ikke være i fysisk aktivitet. Det er ganske så kjent allmennkunnskap. Disse tingene lønner seg jo ikke akkurat om man har en frisk kropp heller. Hun påsto her i vår/sommer at hun hadde fått clusterhodepine/selvmordshodepine. Jeg kjenner en som har det veldig godt, han har knust egne tenner, klemt og ødelagt øyet/synet på ene høyet sitt i desperasjon,  hatt hjerneblødning to ganger pga ekstrem anspenning og trykk under anfall, vært inn og ut av sykehus i perioden det pågikk +++. Også slenger hun det ut fordi hun har vært plaget med hodepine noen dager, samtidig som hun tar en runde til med headbanging. Altså…

Stakkars mann, den hodepina der må bare være helt forjævelig!!😔

Alt du sier over her er så sant!! Hun er bare heeeelt utrolig…🤮 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (13 timer siden):

I morgen skal jeg ha en roligere dag….. går det egentlig an? Hun gjør jo stort sett ingenting, bortsett fra å ha fjeset i telefonen. 

Nå lo jeg godt her mens jeg tar kaffe skål med katten 😅 Takk for en rolig start på dagen 😉

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Mannen min syntes jeg fortjene noen nye klær! Som dere vet så rydda jeg jo klesskapet mitt…»

Hun vet veldig godt tydeligvis at folk reagerer på shoppinga, for hun må forklare ned i hver minste detalj, både pris å grunn! Tror ikke noe på at «manna» syntes hun trengte nytt heller, tror hun sa at hun ØNSKET SEG det selv; akkurat sånn som med planten.. 

å den jakken; det var jo helt innafor siden den bare kosta 329☺️😉 nye sko, nye jakker, nye klær, ny pynt.. Dårlig råd?? Klarer ikke betale advokat selv?? KYSS KATTA!! Hu er ett forbanna lømmel, en lurendreier å løgner… Var jo helt tydelig at hun hadde ny joggedress, var jo derfor hu filma seg selv som hun gjorde i går kveld..🤮 Hun bruker så sykt mye penger hele tiden hu der, det er bare helt utrolig…

Å den Garmin klokka til 3000, (som legen hadde anbefalt henne å kjøpe😂) Den bruker hun ikke…😛 

ååh, hu er bare såååå 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Endret av Malleli89
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE setninger inneholder kjøpte, kjøper, kjøpt, kjøpe!!! Kostet BARE 329kr, heeeelt innafor😳😳😳😳 Jeg syns jeg selv lider av shoppegalskap, men er faktisk ikke i nærheten av denne dama!!! Dessuten eier jeg mitt eget hus, ingen spleiser meg, jeg har ingen utgifter til advokat og jeg har ei tålelig grei lønn. Men nå har jeg inngått veddemål med min mann, skal ikke kjøpe et eneste klesplagg fram til 1.januar 2023😃👍🏽🤞🏽 Stine, tar du utfordringen du også?? 

Endret av Brumundaline
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (2 minutter siden):

ALLE setninger inneholder kjøpte, kjøper, kjøpt, kjøpe!!! Kostet BARE 329kr, heeeelt innafor😳😳😳😳 Jeg syns jeg selv lider av shoppegalskap, men er faktisk ikke i nærheten av denne dama!!! Dessuten eier jeg mitt eget hus, ingen spleiser meg, og jeg har ei tålelig grei lønn. Men nå har jeg inngått veddemål med min mann, skal ikke kjøpe et eneste klesplagg fram til 1.januar 2023😃👍🏽🤞🏽 Stine, tar du utfordringen du også?? 

Hadde jeg vært dum og bidratt med spleisen og sett denne galskapen av shopping i etterkant,hadde jeg krevd tilbake pengene mine..hun må seriøst ha et shopping problem. Kan da ikke være normalt å være på butikker flere ganger om dagen.  Lønna hennes kan umulig rekke til alt dette samt kostnader ved å bo og betale regninger 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg vært dum og bidratt med spleisen og sett denne galskapen av shopping i etterkant,hadde jeg krevd tilbake pengene mine..hun må seriøst ha et shopping problem. Kan da ikke være normalt å være på butikker flere ganger om dagen.  Lønna hennes kan umulig rekke til alt dette samt kostnader ved å bo og betale regninger 

Det finnes hjelp tenker jeg, for dette er tydeligvis en avhengighet. Eller er det det at hun bare mååå ha alt det andre snapvloggere kjøper seg? For jeg ser flere klesplagg er en gjenganger hos de...🤔🤔

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (4 minutter siden):

Og ja  jeg hadde blitt veldig lei meg hadde jeg deltatt i spleisen. Hadde følt meg lurt, og kanskje litt dum. Nei forresten, ikke dum, før hun sørga for å dra inn nærmere 100k på spleis FØR shoppegalskapen tok av!! Og da trodde selvsagt folk at hun hadde dårlig råd, og at pengene faktisk skulle gå til advokatutgifter. Og om de pengene går til advokat da, så er det slettes ikke innafor at alt annet hun får utbetalt skal gå til shopping av totalt unødvendige ting! Hadde hun vært litt sparsom, eller i det minste hatt et normalt forbruk, så hadde hun på ett eller to år hatt egenkapital til bolig, og dekt sin egen advokatutgift i tillegg. Men, jeg tipper hun har lagt inn i budsjettet at hun skal kjøpe hus for erstatningspengene...som hun kanskje får...

Med den tragiske oppveksten, så syns jeg det er på sin plass at bv og de ansvarlige på den tiden får seg en smekk, det er ikke det det står på. Men måten hun går fram på, ved å hevde at hun gjør det/tar saken for alle andre, og de handlingene hun bedriver, sier en ting, gjør noe annet osv osv, så blir det fort vanskelig for folk å støtte henne rett og slett. Og det er jo veldig synd...for henne...men hun har seg selv og takke, og det har jo ikke stått på tips, råd og hint her inne, så hun har hatt sjansen til å styre skuta inn på riktig vei igjen....men nei, hun velger å styre den utfor stupet😵

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene, av mange, unnskyldninger for å kjøpe nye klær var at de hun hadde var for store... senere i snappinga når hun forteller om at noen har sendt melding om at hun har gått ned i vekt, så sier hun at hun har holdt samme vekta hele tiden. Og da lurer jeg på; hvordan har de klærne blitt for store???? På tide å tenke over hva man sier kanskje🥴🥴 Sikkert greit å lyve så hun tror på det selv...men ingen andre tror på det!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (2 timer siden):

Den ene, av mange, unnskyldninger for å kjøpe nye klær var at de hun hadde var for store... senere i snappinga når hun forteller om at noen har sendt melding om at hun har gått ned i vekt, så sier hun at hun har holdt samme vekta hele tiden. Og da lurer jeg på; hvordan har de klærne blitt for store???? På tide å tenke over hva man sier kanskje🥴🥴 Sikkert greit å lyve så hun tror på det selv...men ingen andre tror på det!

Det er jo slik dagene går....lett å glemme hva en sier. Var nå ikke alt for lenge siden hun sa hun hadde lagt på seg også..🤔🤔you never know

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (3 timer siden):

«Mannen min syntes jeg fortjene noen nye klær! Som dere vet så rydda jeg jo klesskapet mitt…»

Hun vet veldig godt tydeligvis at folk reagerer på shoppinga, for hun må forklare ned i hver minste detalj, både pris å grunn! Tror ikke noe på at «manna» syntes hun trengte nytt heller, tror hun sa at hun ØNSKET SEG det selv; akkurat sånn som med planten.. 

å den jakken; det var jo helt innafor siden den bare kosta 329☺️😉 nye sko, nye jakker, nye klær, ny pynt.. Dårlig råd?? Klarer ikke betale advokat selv?? KYSS KATTA!! Hu er ett forbanna lømmel, en lurendreier å løgner… Var jo helt tydelig at hun hadde ny joggedress, var jo derfor hu filma seg selv som hun gjorde i går kveld..🤮 Hun bruker så sykt mye penger hele tiden hu der, det er bare helt utrolig…

Å den Garmin klokka til 3000, (som legen hadde anbefalt henne å kjøpe😂) Den bruker hun ikke…😛 

ååh, hu er bare såååå 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Ser henne vel på luksusfellen snart tenker jeg! Får vel andre til å rydde opp for seg  der å 🤔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (36 minutter siden):

Noen her inne som har fått en anmeldelse i posten eller? Har jo ikke hørt noe mer om den saken fra hu heller.

Ingenting her 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinaHg skrev (35 minutter siden):

Noen her inne som har fått en anmeldelse i posten eller? Har jo ikke hørt noe mer om den saken fra hu heller.

Går ikke så fort i såfall -var ute for en trusselensak på jobben som ble anmeldt -jeg hørte ikke noe fra politet før nesten 6 mnd etterpå🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sett igjennom snappen hennes i dag. Og måtte le litt innimellom. Hun liker å overdramatisere noe voldsomt. Og de ansiktsutrykka, og pausene hun har😂Bare for å poengtere hvor ille ting er liksom🙈

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykka kjapt igjennom snappen hennes når jeg kom hjem i dag….kan ikke bli værre nå vel?

Selv om jeg trykka kjapt igjennom fikk jeg med meg 3 forskjellige versjoner/forklaringer på div/forskjellige temaer😰

Jeg velger å avfølge henne, for denne tog smellen ønsker jeg IKKE å være vitne til. Regner med venner eller familie er her inne å leser… Hjelp dama, dette er jo skremmende!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Polarpuma
8 minutter siden, Pålur said:

Trykka kjapt igjennom snappen hennes når jeg kom hjem i dag….kan ikke bli værre nå vel?

Selv om jeg trykka kjapt igjennom fikk jeg med meg 3 forskjellige versjoner/forklaringer på div/forskjellige temaer😰

Jeg velger å avfølge henne, for denne tog smellen ønsker jeg IKKE å være vitne til. Regner med venner eller familie er her inne å leser… Hjelp dama, dette er jo skremmende!

Jeg tror hverken venner eller familie er i stand til å hjelpe en kvinne som ikke vil ha hverken hjelp eller gode råd. For å ta imot hjelp, må man først innse at man har et problem, og denne kvinne har vi sett på snap blir tydelig irritert på folk som kommer med gode velmente råd og forslag om hjelp. Enten får de tilsnakk og advarsler på snap eller så blir de blokkert. Profesjonell hjelp, feks psykolog sier hun at hun ikke vil ha. 🤷‍♀️ Og de som ikke er enig med henne er “mobbere” og drittkjerringer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (5 timer siden):

Kan fort ta opp mot ett år før den som er anmeldt får høre noe om det, ikke sikkert vedkommende får høre noe før det kommer ett brev med beskjed om at saken er henlagt. Hvis politiet i det store hele bryr seg om å bruke resusjer på å prøve å finne ut hvem som står bak de enkelte anonyme profilene her inne. Noe jeg betviler sterkt at de kommer til å gjøre, med tanke på hva som var skrevet her det døgnet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...