Gjest Mellah Skrevet 13. januar 2024 #14961 Del Skrevet 13. januar 2024 SinfulBby skrev (12 timer siden): Hva hvis hun ikke skjønte det. Du sier burde. Men det kan hende hun ikke skjønte det? Og følte seg veldig dum når hun skjønte hun ble lurt? Mange reagerer forskjellig på mobbing og uthenging. Sånn som hun har hatt d kan jeg forstå at hun prøver å hente seg inn ved å dra en hvit løgn for å slippe å føle seg lurt. Eller tenker man at hun skjønte det medengang men lot som hun trodde d var reelt? Kanskje hun hadde d morro med å late som? Å sier hun fikk d bekreftet for å irritere? Betale tilbake med samme mynt … jeg vet ikke om d bare er meg som reagerer kraftig på at hun blir hengt ut. Hvis hun er så ille å har så mye problemer mange påstår, hva med å slutte å være ekkel å heller hvis hun ikke vet bedre ? Tviler på hun er ond, problemer kan alle ha..for meg er d vanskelig å skille dette fra trakassering… jeg lurer på om det var noen menn tror to stk med gode datakunnskaper (hackere?)- som kunne finne ut hvor brukere holder til samt finne de som har vært på de andre sidene og finne deres identitet. Dette er jo i privat regi.. Kanskje man kan anmelde disse peronene? Er det noen her inne som IKKE støtter mobberne (man trenger ikke være enig i alt hun er) men som tar avstand fra alt dette gale? Jeg vet det er en mann som eier dette forumet hvor det snakkes om alle mulige på snap eller sosiale medier. Om ikke dem har byttet eier da. Mener han er i 30 årene eller noe. Ekkokammer med bedrevitere som rettferdiggjør sine ord og handlinger med «jammen hun/han gjorde jo sånn, så da må jo vi». jeg tror aldri man får vekk slike forumer og uansett tøft av Stine eller andre å stå i sånne runder . Ikke alltid man er heldig med hva man gjør eller sier. Jeg er ikke fan av alle på snap selv. Men jeg velger å avfølge. Ikke drive med forfølgelse eller hva man skal kalle dette. Dem er besatt av vloggere. Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. januar 2024 #14962 Del Skrevet 13. januar 2024 Mellah skrev (47 minutter siden): Jeg vet det er en mann som eier dette forumet hvor det snakkes om alle mulige på snap eller sosiale medier. Om ikke dem har byttet eier da. Mener han er i 30 årene eller noe. Ekkokammer med bedrevitere som rettferdiggjør sine ord og handlinger med «jammen hun/han gjorde jo sånn, så da må jo vi». jeg tror aldri man får vekk slike forumer og uansett tøft av Stine eller andre å stå i sånne runder . Ikke alltid man er heldig med hva man gjør eller sier. Jeg er ikke fan av alle på snap selv. Men jeg velger å avfølge. Ikke drive med forfølgelse eller hva man skal kalle dette. Dem er besatt av vloggere. Trist. Men du driver jo forfølgelse her selv? Å opplyse om kjønn og alder til vedkommende som startet serveren bidrar ikke noe i denne tråden her og er strengt tatt en avsporing. Siden hva noen har gjort ikke rettferdiggjør en annen handling så gjelder jo det deg og. Eller er du unntatt? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 13. januar 2024 #14963 Del Skrevet 13. januar 2024 (endret) Mellah skrev (1 time siden): Det mest slemme er å sitte å le og heie dette frem etterpå. Jeg mener uansett hva noen har gjort, så rettferdiggjør ikke det under noen omstendigheter å skulle latterliggjøre noen. Hele denne saken ble heiet frem og personen som laget diplomet applaudert. Tragisk og ikke på sin plass. Jeg bryr meg lite om noen «har fremstilt seg som noe» uansett hva. Om du da velger å latterliggjøre noen på denne måten, er du den som burde tenke deg om. En ting nuller ikke ut en annen. Bidro det diplomet til at personen fikk det bedre? Ble friskere? Endret seg slik man ønsket? Nei sitte anonymt og le sammen med flere andre av 1 menneske er faktisk flaut og trist å se på. Dette er jo klassisk eksempel på hvorfor mobbing aldri blir utrydda. Det er arvelig rett og slett gjennom miljøet man vokser opp i. Mentaliteten er at d er greit å plage andre så lenge den det gjelder fortjener det, og i hvilken grad det er fortjent bestemmes jo såklart av flere mennesker som hauser ting opp og går i mot dette menneske, samt skaper situasjoner som setter personen opp i en slags «felle» for å avsløre eller utsette denne personen for enda mere hets. På den måten ønsker mobberne å skaffe seg mere konkrete «bevis» på hvorfor denne personen faktisk fortjener det, og får en slags rettferdiggjørelse av de slemme handlingene pluss at de får en ekstrem tilfredsstillese av å endelig få «tatt personen» Dette ser man helt ned i barneskolealder. Mobbere bruker verre metoder for å gå etter personen det gjelder. Hvis man ønsker at Stine skal være den slemme å falske, hvorfor sette henne i skyggen av enda verre og ekle handlinger mot henne? For nå er jo dette en trakassering sak, hvor hennes handlinger blekner mot deres. En som ikke er mobber, ville definitivt løst denne på en mer konstruktiv måte enn å sitte bak mob å være så innmari slem. Hvordan i alle dager kan man sitte å argumentere for trakassering og rettferdig gjøre det i samme slengen? Uansett om personen det gjelder er tyv, lyver eller hva det seg være, er det virkelig sånn at man kjenner inni seg at man har behov for å påføre disse menneskene ett helvette? Opplysning er greit, diskutere ting er greit, men måten det blir gjort på er svært barnslig og ondskapsfull. Endret 13. januar 2024 av SinfulBby Skriveleif 5 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 13. januar 2024 #14964 Del Skrevet 13. januar 2024 Det med diplomet var drøyt, fra begge kanter. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mellah Skrevet 13. januar 2024 #14965 Del Skrevet 13. januar 2024 Snublefot62 skrev (4 timer siden): Men du driver jo forfølgelse her selv? Å opplyse om kjønn og alder til vedkommende som startet serveren bidrar ikke noe i denne tråden her og er strengt tatt en avsporing. Siden hva noen har gjort ikke rettferdiggjør en annen handling så gjelder jo det deg og. Eller er du unntatt? Aldri vært noen hemmelighet hvem som driver denne serveren. Er nevnt flere ganger. Sier ikke navn, bosted eller annet. Så her må du gi deg. Jeg prøver få frem ikke bare kvinnfolk som driver med dette. Ikke sammenlikne at jeg sier en mann i 30 årene eier ene serveren med å sende er falskt diplom for å være ufin mot noen. Da har du få argumenter å komme med. Usaklig sammenlikning. Og du kan mene handlingen her med diplom er «rettferdiggjort» men langt derifra. Eier av en server er ansvarlig for alt som skrives der så derfor mitt poeng. Det var direkte mean girl vibes når dette ble ledd av og heiet frem. Var siste gangen jeg orket lese noe der på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mellah Skrevet 13. januar 2024 #14966 Del Skrevet 13. januar 2024 SinfulBby skrev (4 timer siden): Dette er jo klassisk eksempel på hvorfor mobbing aldri blir utrydda. Det er arvelig rett og slett gjennom miljøet man vokser opp i. Mentaliteten er at d er greit å plage andre så lenge den det gjelder fortjener det, og i hvilken grad det er fortjent bestemmes jo såklart av flere mennesker som hauser ting opp og går i mot dette menneske, samt skaper situasjoner som setter personen opp i en slags «felle» for å avsløre eller utsette denne personen for enda mere hets. På den måten ønsker mobberne å skaffe seg mere konkrete «bevis» på hvorfor denne personen faktisk fortjener det, og får en slags rettferdiggjørelse av de slemme handlingene pluss at de får en ekstrem tilfredsstillese av å endelig få «tatt personen» Dette ser man helt ned i barneskolealder. Mobbere bruker verre metoder for å gå etter personen det gjelder. Hvis man ønsker at Stine skal være den slemme å falske, hvorfor sette henne i skyggen av enda verre og ekle handlinger mot henne? For nå er jo dette en trakassering sak, hvor hennes handlinger blekner mot deres. En som ikke er mobber, ville definitivt løst denne på en mer konstruktiv måte enn å sitte bak mob å være så innmari slem. Hvordan i alle dager kan man sitte å argumentere for trakassering og rettferdig gjøre det i samme slengen? Uansett om personen det gjelder er tyv, lyver eller hva det seg være, er det virkelig sånn at man kjenner inni seg at man har behov for å påføre disse menneskene ett helvette? Opplysning er greit, diskutere ting er greit, men måten det blir gjort på er svært barnslig og ondskapsfull. Helt enig med deg her. Ekstremt mye rettferdiggjøring av mobbing og hetsing. Dem setter folk opp til å feile og gjengen bestemmer hvem , hva og hvordan det skal «straffes». Er virkelig ikke imponerende oppførsel eller tegn på sosial intelligens blant slike gjenger. De fleste vokser opp etter ungdomsskolen og gjengene oppløses. De finner hverandre igjen på sosiale medier. Og er mer mean girls enn noensinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 13. januar 2024 #14967 Del Skrevet 13. januar 2024 richbitch skrev (22 timer siden): Ser det skrives en del om en diplom. Dette har gått meg hus forbi. Er det noen som kan fortelle hva greia er? Synes @Snublefot62 oppsummerer det bra, men om du vil lese og se det selv er det fra side 719 og et par sider frem https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473774-stine-knutsen/page/719/# 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 21. januar 2024 #14968 Del Skrevet 21. januar 2024 EllaSays skrev (På 18.10.2022 den 15.58): Jeg synes det er helt greit at du mener det. Selv synes jeg også at falskt diplom og morgenlevering til mannen hennes er på kanten og kanskje til og med over den. Men det er ingenting som oppstår i løse luften. Diplomet var et resultat av Stines evinnelige skryting, og løgner som noen så seg ekstremt lei over. Morgenlevering til mannen hennes synes jeg folk får stå for selv, men når hun har en offentlig kanal med tusenvis av abonnenter er det ulike folk som har ulik humor og grenser for hva som er greit og ikke. Du skriver det som om vi som skriver her er en jentegjeng, kanskje er vi det, men mobbing er å overdrive. Jeg ser Stine som den jenta i skolegården lyver og gjør seg interessant. VI hadde sånne da jeg gikk på skolen. Stine preker og presser frem tårer mens hun ber folk være snille mot hverandre, mens hun selv driver på og ikke går av veien for å klage på ørsmå ting. Hun utleverer barnehagen, skolen, venner og familie. Hun viser barna i sårbare situasjoner og gikk fullstendig bananas over ei pakke med klær fra Lager 157 med klær til henne og yngste. Her var prinsippene ekstremt viktige. Det slo henne aldri at denne personen som fikk feil pakke kanskje trengte dem mer enn henne? Hun stjal den jo ikke, hun fikk bare feil. Stine fikk butikken, som hun aldri mer vil handle i, å sjekke videovervåking for en pakke med totalsum på 3-400 kr. Enda har jeg ikke kommet til Spleis og smykkeløgn om Bjørklund osv. Kanskje går vi over grensen noen ganger, men Stine er søren ikke uskyldig hun heller. Hun har ett moralsett overfor andre og så et eget for seg selv. Og det var ingen som meldte til Mattilsynet for butikkmat, det var pga mangel på veterinæroppfølging av 6 katter som bor i en vanlig husholdning. En er kastrert, muligens to, men ingen er chippet og fulgt opp med kurer og det som skal til. Skulle alle bare fått holde på med sitt hadde kanskje Stines barndom vært enda verre. Stine kjemper for at folk skal blande seg og ta affære, men det gjelder selvfølgelig bare når hun selv har godtatt at de skal. HUn burde jo være glad for at Barnevernet og Mattilsynet finnes, har hun ikke noe å skjule er det jo ikke noe problem. Det er lite oppgulp her i denne tråden. Her finnes det reaksjoner på det Stine selv legger ut på snap. Det er lov til å reagere. Så kan du gjerne være uenig i det vi reagerer på. Velkommen. Det er MYE stygg oppgulp i denne tråden. Jeg er helt sjokkert. Om det nå var/er slik at Stine er sånn og slik, så hva i alle dager er det å sitte å spekulere og hovere over her inne? Jeg leste denne tråden, fordi jeg fulgte Stine, og fordi hun kom tilbake her om dagen. Det jeg leser her inne virker som om det er nok til å knekke et menneske fullstendig. Fysj! Tenk å sitte flere å le av henne, godte seg på hennes bekostning, latterliggjøre osv. Jeg mister seriøst troa på menneskeheten. 1 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 24. januar 2024 #14969 Del Skrevet 24. januar 2024 Hva var morgenleveringen til mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 31. januar 2024 #14970 Del Skrevet 31. januar 2024 Ikke overraskende hun er tilbake nå som det er kommet frem i lyset hvor mye man kan tjene på snap 😊 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 31. januar 2024 #14971 Del Skrevet 31. januar 2024 53 minutter siden, Miss.Wildfox said: Ikke overraskende hun er tilbake nå som det er kommet frem i lyset hvor mye man kan tjene på snap 😊 Stine har ikke gul stjerne, så nei, hun tjener ikke noe på snap. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 31. januar 2024 #14972 Del Skrevet 31. januar 2024 Sophie1988 skrev (59 minutter siden): Stine har ikke gul stjerne, så nei, hun tjener ikke noe på snap. Ikke enda.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 31. januar 2024 #14973 Del Skrevet 31. januar 2024 Jeg finner henne ikke på snap. Bytta navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 31. januar 2024 #14974 Del Skrevet 31. januar 2024 1 hour ago, Xmasclovn said: Jeg finner henne ikke på snap. Bytta navn? Hun heter stineknutsen84 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 31. januar 2024 #14975 Del Skrevet 31. januar 2024 EllaSays skrev (1 time siden): Ikke enda.. Men fint om hun kan tjene en slant😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 31. januar 2024 #14976 Del Skrevet 31. januar 2024 Sophie1988 skrev (9 minutter siden): Hun heter stineknutsen84 😊 Takk, der var a. Som om hun aldri har vært borte. Så litt freshere og friskere ut enn før😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 1. februar 2024 #14977 Del Skrevet 1. februar 2024 Xmasclovn skrev (9 timer siden): Takk, der var a. Som om hun aldri har vært borte. Så litt freshere og friskere ut enn før😊 Enn så lenge 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 1. februar 2024 #14978 Del Skrevet 1. februar 2024 Anneisabell skrev (23 minutter siden): Enn så lenge 🙈 Haha, jeg håper det varer så lenge som mulig for hennes del😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 14. februar 2024 #14979 Del Skrevet 14. februar 2024 Xmasclovn skrev (På 31.1.2024 den 23.11): Takk, der var a. Som om hun aldri har vært borte. Så litt freshere og friskere ut enn før😊 Hun startet forsiktig, men falt fort tilbake til det gamle.. Bla bla bla…🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 14. februar 2024 #14980 Del Skrevet 14. februar 2024 Alisha* skrev (2 timer siden): Hun startet forsiktig, men falt fort tilbake til det gamle.. Bla bla bla…🙈 Det var synd for henne. Kjenner at jeg ikke orker å følge før det blir mer juicy innhold, og regner med oppdateringer kommer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå