Jazzie Skrevet 27. juni 2022 #12601 Del Skrevet 27. juni 2022 Hvemerdu skrev (3 timer siden): Flere enn meg som legger merke til «mmm»/«mhm» når hun forteller?! Det er no nytt hun har begynt med! Har tenkt på det samme. Dette er noe Astrid Kokk gjør og det er på en måte "hun". Tenkte når jeg la merke til det at hun MÅ ha blitt påvirka av Astrid Kokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 27. juni 2022 #12602 Del Skrevet 27. juni 2022 skruf skrev (2 timer siden): Hun så ikke problemet med at Signe, da hun var ukastrert, var uten tilsyn på verandaen pga det var for høyt oppe til å hoppe ned for en katt……hva gjorde Viggo rett foran ansiktet på henne? Jo; hoppet ned. Som mangeårig kattedame med selverklært mye kunnskap om katter så burde hun vært klar over at katter kan komme seg ned fra ganske store høyder. Men; tommel opp for at Signe ikke fikk ett kull, selv om Stine hadde utrolig lyst på. Har hun endelig kastrert katten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 27. juni 2022 #12603 Del Skrevet 27. juni 2022 Minmi93 skrev (3 timer siden): Ja, hun juger så hun tror det selv. I følge de som kjente henne som barn / ungdom, så hadde hun godt med klær. Hun manglet ingen ting. Helt sant, hun manglet INGENTING. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. juni 2022 #12604 Del Skrevet 27. juni 2022 Tråden er ryddet for krenkelser, spekulasjoner og latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 27. juni 2022 #12605 Del Skrevet 27. juni 2022 Frøken_ida skrev (1 time siden): Helt sant, hun manglet INGENTING. Hun hadde vel flere dyre merkeklær enn de fleste på den tiden.. Hun fortalte så svært om den Miss Sixty buksa hun endelig fikk av mora si, og at det var en av de få gode minnene…..🤦🏼♀️ Bare tøv. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. juni 2022 #12606 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg er noenlunde like gammel som Stine... Jeg forstår liksom ikke helt hvordan en dame på snart 40 år kan sitte hjemme å spise godis hele tiden ,og dille med nips og småtterier/sortere og shoppe inn nytt🙈 Er det bare meg som synes dette er veldig spesielt.? Jeg har en tenåringsdatter. Hun liker også masse godis, prøver ut Monster og bestiller fargerike bikiner..men hun går på ungdomsskolen. Det siste goderiet der hun spruter noe jordbær på godteriet sitt, det er noe min datter på 9 år hadde likt. Det kostholdet hun har er jo skadelig. Hun spiser så usunt! Hun får jo dårlige tenner av det ,og ikke minst øker så mye sukker smerter i kroppen og gir null energi. Hun er også sykelig opptatt av å være slank, det er viktig å alltid kommentere at klærne er i størrelse S eller XS 🤷😅 Jeg har ikke fulgt henne på en stund. Hvem er denne moren hennes i Spania? 🤷 Jaja ellers det samme...at mannen holder ut være gift med ei som snakker i tlf med seg selv 24/7 er utrolig....stakkars mann og barn! Hun har jo lengre snaps enn filmen Titanic... 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 27. juni 2022 #12607 Del Skrevet 27. juni 2022 (endret) Angående snap idag - vet ikke med dere, men for meg virker det totalt meningsløst. Skal dette gi en form for inspirasjon? At hun ikke ser selv hvor dumt det er…Snakke med seg selv til en død telefon. Om ikke annet så fikk hun da skiftet antrekk 3 ganger. Babydullet med kattene og spist godisen sin. Sånn fordi hun har fortjent det. Endret 27. juni 2022 av Murstein 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. juni 2022 #12608 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg merker at jeg blir mer og mer irritert over at hun har håvet inn tusenvis på spleis. Dama handler jo konstant. Garn, klær, nips, planter, kosmetikk, monster, snus, for å ikke snakke om frisørutgifter, extensions, nytt hull i øret, fillers m.m. Hun kunne fint betalt for advokat selv hadde hun ikke kastet penger ut av vinduet. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 28. juni 2022 #12609 Del Skrevet 28. juni 2022 M.H85 skrev (2 timer siden): Jeg er noenlunde like gammel som Stine... Jeg forstår liksom ikke helt hvordan en dame på snart 40 år kan sitte hjemme å spise godis hele tiden ,og dille med nips og småtterier/sortere og shoppe inn nytt🙈 Er det bare meg som synes dette er veldig spesielt.? Jeg har en tenåringsdatter. Hun liker også masse godis, prøver ut Monster og bestiller fargerike bikiner..men hun går på ungdomsskolen. Det siste goderiet der hun spruter noe jordbær på godteriet sitt, det er noe min datter på 9 år hadde likt. Det kostholdet hun har er jo skadelig. Hun spiser så usunt! Hun får jo dårlige tenner av det ,og ikke minst øker så mye sukker smerter i kroppen og gir null energi. Hun er også sykelig opptatt av å være slank, det er viktig å alltid kommentere at klærne er i størrelse S eller XS 🤷😅 Jeg har ikke fulgt henne på en stund. Hvem er denne moren hennes i Spania? 🤷 Jaja ellers det samme...at mannen holder ut være gift med ei som snakker i tlf med seg selv 24/7 er utrolig....stakkars mann og barn! Hun har jo lengre snaps enn filmen Titanic... Så enig, barnegotteri liksom. Å når hun drar ut kjoler og bukser for å vise at de er romslige, er vel ikke meningen at de skal være som spytta på heller🤦♀️ 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 28. juni 2022 #12610 Del Skrevet 28. juni 2022 Bare jeg som reagerer på alt det snakket om kompisen til O? Han blir nevnt med fornavn, utseende blir beskrevet (ansikt heldigvis sladda), og hvilke barnehage han går i... Hadde ikke likt at så mye info om noen av mine barn lå ute på en snap med så mange følgere, der jeg ikke hadde noe kontroll selv 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 28. juni 2022 #12611 Del Skrevet 28. juni 2022 MiniMusa skrev (1 time siden): Bare jeg som reagerer på alt det snakket om kompisen til O? Han blir nevnt med fornavn, utseende blir beskrevet (ansikt heldigvis sladda), og hvilke barnehage han går i... Hadde ikke likt at så mye info om noen av mine barn lå ute på en snap med så mange følgere, der jeg ikke hadde noe kontroll selv Hun sladdet ikke ansiktet da bildet lå på benken når hun skulle klippe til malen, så hun viste frem hvordan han så ut og hva han het. Virkelig IKKE greit! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. juni 2022 #12612 Del Skrevet 28. juni 2022 Chroma skrev (12 timer siden): Har hun endelig kastrert katten? Jupp, fredag forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 28. juni 2022 #12613 Del Skrevet 28. juni 2022 Er såå redd og urolig når det er tordenvær. For det første ser hun ikke mye urolig ut på sofaen i natt, ser heller ut som hun har sovet. Og hvorfor sitte/ligge alene på sofaen om man er redd?? Må vel være bedre å legge seg med mannen da eller?? Men viktigere å sitte på sofaen å sutre og klage, i håp om å sanke noe sympati og kjærlighet fra telefonen. Hadde forøvrig fått på seg topp overdel nr 3 eller 4 for dagen. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 28. juni 2022 #12614 Del Skrevet 28. juni 2022 Nillani skrev (4 minutter siden): Er såå redd og urolig når det er tordenvær. For det første ser hun ikke mye urolig ut på sofaen i natt, ser heller ut som hun har sovet. Og hvorfor sitte/ligge alene på sofaen om man er redd?? Må vel være bedre å legge seg med mannen da eller?? Men viktigere å sitte på sofaen å sutre og klage, i håp om å sanke noe sympati og kjærlighet fra telefonen. Hadde forøvrig fått på seg topp overdel nr 3 eller 4 for dagen. Dette livet der må være gørr kjedelig, nå har hun egne barn å ta seg av,men hun drar frem gørr fra egen barndom hver dag. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 28. juni 2022 #12615 Del Skrevet 28. juni 2022 Nillani skrev (7 minutter siden): Er såå redd og urolig når det er tordenvær. For det første ser hun ikke mye urolig ut på sofaen i natt, ser heller ut som hun har sovet. Og hvorfor sitte/ligge alene på sofaen om man er redd?? Må vel være bedre å legge seg med mannen da eller?? Men viktigere å sitte på sofaen å sutre og klage, i håp om å sanke noe sympati og kjærlighet fra telefonen. Hadde forøvrig fått på seg topp overdel nr 3 eller 4 for dagen. Typisk hu der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 28. juni 2022 #12616 Del Skrevet 28. juni 2022 Fikk hun bot på 7500? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 28. juni 2022 #12617 Del Skrevet 28. juni 2022 lailouna skrev (2 minutter siden): Dette livet der må være gørr kjedelig, nå har hun egne barn å ta seg av,men hun drar frem gørr fra egen barndom hver dag. Ja hennes ego er enormt! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 28. juni 2022 #12618 Del Skrevet 28. juni 2022 Du er ikke mye redd når du sitter med tlf i hands vettu! Alle har hørt om det fra «gammelt» av… man legger fra seg elektronikk og kontakter.. hva gjør ho? Ser på tv og snakker til tlf? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoggorm Skrevet 28. juni 2022 #12619 Del Skrevet 28. juni 2022 Hvordan kan hun kjøre sak mot bv?? I natt sa hun.... Jeg husker ingenting fra jeg var liten😳😳 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 28. juni 2022 #12620 Del Skrevet 28. juni 2022 Hoggorm skrev (3 minutter siden): Hvordan kan hun kjøre sak mot bv?? I natt sa hun.... Jeg husker ingenting fra jeg var liten😳😳 Er vel første gangen hun har sagt noe som er sant. Jeg håper virkelig kommunen tar saken hennes til retten. Da vil alt komme frem, at alt hun holder på med bare er løgn og svindel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå