Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

esmeralda1 skrev (4 timer siden):

Det positive med hun ikke klarte og skjule sitt sanne jeg så lenge er jo at vi nå er så mange som har gjennomskuet henne Den spleisen ser jeg på som svinel...Hun legger ik frem dokumentasjon på at pengene går til advokat regninger. Etter hun klokka inn hele 3 spleiser ble det jaggu helt slutt på snakken om kampen mot BV. Som hun jo sa, hun tar ikke bare kampen for deg selv men for de svake der ute!!!! Hun har jo en mani når det kommer til shopping , blir uvel av hele dame..

Dere tror dere har gjennomskuet henne, men dere viser egentlig at dere ikke har peiling. Dere vet jo ikke. Dere bare sitter og synser om et annet menneske dere aldri har møtt engang. Hvordan er det mer troverdig enn alt av dokumentasjon Stine har i saken sin?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (8 minutter siden):

Dere tror dere har gjennomskuet henne, men dere viser egentlig at dere ikke har peiling. Dere vet jo ikke. Dere bare sitter og synser om et annet menneske dere aldri har møtt engang. Hvordan er det mer troverdig enn alt av dokumentasjon Stine har i saken sin?

Er da vel ingen som tviler på at Stine har masse dokumentasjoner på sin sak ang oppvekst. Men sorry meg, har du virkelig så store skylapper for øya at du ikke forstår at folk spekulerer når hun oppretter spleis etter spleis samtidig har et pengeforbruk som ikke samsvarer med det å må ha økonomisk støtte av andre. Kanskje har noen støttet Stine sin spleis for de synes synd på henne pga at hun ikke har økonomi til å betale advokatregningene sine, å den personen har ikke råd til å unne seg klær,planter,energidrikke,mobilspill osv men ønsker å støtte en god sak. I ettertid ser den personen på snapkanalen hennes alt hun sløser penger på. Hallo!! må være rimelig tett i pappen hvis en ikke forstår at det skaper reaksjoner!

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (Akkurat nå):

Er da vel ingen som tviler på at Stine har masse dokumentasjoner på sin sak ang oppvekst. Men sorry meg, har du virkelig så store skylapper for øya at du ikke forstår at folk spekulerer når hun oppretter spleis etter spleis samtidig har et pengeforbruk som ikke samsvarer med det å må ha økonomisk støtte av andre. Kanskje har noen støttet Stine sin spleis for de synes synd på henne pga at hun ikke har økonomi til å betale advokatregningene sine, å den personen har ikke råd til å unne seg klær,planter,energidrikke,mobilspill osv men ønsker å støtte en god sak. I ettertid ser den personen på snapkanalen hennes alt hun sløser penger på. Hallo!! må være rimelig tett i pappen hvis en ikke forstår at det skaper reaksjoner!

Jeg kan forstå at folk reagerer på spleis. Det jeg derimot ikke synes noe om er de som beskylder henne for å lyve om sykdommer, eller kritiserer hvordan hun håndterer disse. Eller de som sier at de håper at hun ikke vinner saken. Jeg tenker at vi bør ha respekt for den barndommen hun har hatt, de senskadene hun har fått og den saken hun kjemper. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
19 minutter siden, Gjenferdet said:

Hva vet du om folk herinne har møtt henne eller kjenner henne? Og hvordan kan det være at random mennesker sitter rundt i Norges land ser, observerer og reagerer på de samme ting som hun sier og viser frem?

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (20 timer siden):

Det frekkeste er jo en spleisen hun har..Jeg tror hun har missforstått. Stine tenker " Jeg oppretter spleis til advokat for da trenger ikke jeg betale , men kan  shoppe bort mine egne penger " Det er faktisk meningen du skal bidra med penger til advokat du også Stine...Om jeg hadde hatt så mye penger at jeg ik viste hva jeg skulle med de, da hadde jeg heller satt fyr på de enn og bidra til den shopping galskapen hennes. 

Stine har sagt flere ganger at det er ikke rettferdig at hun og de som har blitt påført denne smerten av andre, skal betale for å få rettferdighet, hun mener det er bare rett å rimelig at andre tar den biten ja🤮 !! 
så ja, du har nok rett i at tankegangen hennes er slik:/ 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (1 time siden):

Jeg kan forstå at folk reagerer på spleis. Det jeg derimot ikke synes noe om er de som beskylder henne for å lyve om sykdommer, eller kritiserer hvordan hun håndterer disse. Eller de som sier at de håper at hun ikke vinner saken. Jeg tenker at vi bør ha respekt for den barndommen hun har hatt, de senskadene hun har fått og den saken hun kjemper. 

Å beskylde henne for å lyve om oppveksten er selvsagt ikke greit i det hele tatt. Men det er det vel ikke så mange her inne som har gjort heller. Å spekulere i annen sykdom og hvordan hun håndterer disse derimot, er det jammen ikke folk reagerer på. Jada, man lærer seg å leve med visse smerter og kronisk sykdom, prøver å ha et normalt liv og presser kroppen litt ekstra. Men om du har så vondt i nakke/skuldre som hun sier hun har, så klarer man jo ikke stå å headbange og danse flere ganger om dagen. Har man mye smerter  og betennelse i ledd, muskler, kropp, så er det jo fryktelig dumt å proppe innpå med sukker og kunstig søtning og ikke være i fysisk aktivitet. Det er ganske så kjent allmennkunnskap. Disse tingene lønner seg jo ikke akkurat om man har en frisk kropp heller. Hun påsto her i vår/sommer at hun hadde fått clusterhodepine/selvmordshodepine. Jeg kjenner en som har det veldig godt, han har knust egne tenner, klemt og ødelagt øyet/synet på ene høyet sitt i desperasjon,  hatt hjerneblødning to ganger pga ekstrem anspenning og trykk under anfall, vært inn og ut av sykehus i perioden det pågikk +++. Også slenger hun det ut fordi hun har vært plaget med hodepine noen dager, samtidig som hun tar en runde til med headbanging. Altså…

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som sliter meg ut mest… den fartinga ut🤣🤣🤣🤣 sies det på snappen. 

Er vel kjøring av unger som er slitsomt da, for shopping genet ser ut som er utømmelig av energi

Dette er jo reine komikvelden.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (12 minutter siden):

Det er jo det som sliter meg ut mest… den fartinga ut🤣🤣🤣🤣 sies det på snappen. 

Er vel kjøring av unger som er slitsomt da, for shopping genet ser ut som er utømmelig av energi

Dette er jo reine komikvelden.

Ja helt utrolig . Nå har hun jo gått en uke eller noe sånt uten morgenlevering , det kan være tøft psykisk. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvis hun blir såååå utmatta av å kjøre rundt , da kunne hun vel spurt mannen da . Trist hvis ungene følger henne å føler seg som en byrde for sin egen mor 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (1 minutt siden):

Ja helt utrolig . Nå har hun jo gått en uke eller noe sånt uten morgenlevering , det kan være tøft psykisk. 

Dette har jo utviklet seg til rene mobbetråden. Folk som rakker ned på andre for å føle seg bedre selv. Dobbeltmoral, kalles det, for dere har garantert noen svin på skogen selv. Det har vi alle. Kanskje vi bør feie for egen dør før vi kritiserer andre man ikke kjenner? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Dette har jo utviklet seg til rene mobbetråden. Folk som rakker ned på andre for å føle seg bedre selv. Dobbeltmoral, kalles det, for dere har garantert noen svin på skogen selv. Det har vi alle. Kanskje vi bør feie for egen dør før vi kritiserer andre man ikke kjenner? 

Tror det handler mest om mangel på innsikt her. Vi har alle vårt. Men innsikten der er mangelvare, er nok derfor det provoserer veldig!! Og det forstår jeg godt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (5 minutter siden):

Følg ekstra nøye med , så ser du ett mønster . Nå tillegger du meg følelser å meninger jeg ikke har å det er hersketeknikk . 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal jeg ha en roligere dag….. går det egentlig an? Hun gjør jo stort sett ingenting, bortsett fra å ha fjeset i telefonen. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (9 minutter siden):

I morgen skal jeg ha en roligere dag….. går det egentlig an? Hun gjør jo stort sett ingenting, bortsett fra å ha fjeset i telefonen. 

Altså.... hun er sykelig opptatt av seg selv og den telefonen. Hva med den stakkars mannen hun er gift med... Når på døgnet får han tid og omsorg 🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
28 minutter siden, Gjenferdet said:

Det er mye du ikke vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Polarpuma skrev (Akkurat nå):

Det er mye du ikke vet. 

Det er mye dere heller ikke vet om Stine, men visse her inn oppfører dere som at dere vet alt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt smalltalk før nattan på joviale ❤ 

Stakkars mann. Flyttet seg bort fra henne når hun kom å skulle filme...  du fløy foran kamera i boxeren i sta liksom. Nei vet du hva.. så hånlig og slenger på - er du kamerasky ?? respektløs!!!  Hadde min mann holdt på sånn foran 7k hadde jeg dratt. Ærlig talt oppføre seg som en fjortis når du nærmer deg 40 år. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (17 timer siden):

Jeg tviler veldig veldig sterkt på at hun får en så stor sum som hun har pratet om. Så klart har hun hatt en vond barndom som har ført til tapt barndom og tapt arbeidsevne, og det er jo så klart lei og man unner ingen det. Men i Alvdalsaken, som er Norges groveste overgrepssak, fikk vel den ene av dem den største erstatningen på 1,6 mill eller noe. Da er det både urealistisk og veldig rart om hun skulle få 3,5 mill. Man skal ikke sammenligne saker, men saken hennes er jo ikke i nærheten av like grov som barna i Alvdalsaken ble utsatt for. 
Rart at det er så stille rundt saken også. Hun pratet så mye om den tidligere, og de gangene det har tatt lang tid i prosessen og lang tid før hun har fått svar på ting ifra kommunen, så har hun jo pratet masse om det også. Hun klikka jo da hun fikk beskjed om at det ville ta tid i sommer pga at de som jobber i BV og kommune skulle avvikle ferie. Så uansett, litt merkelig at det plutselig blir helt stille.

Stine hadde tross alt en far og oppi dette ...Hun lever i en rosa boble..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

beundringsverdig at A holder ut m henne.. etter den oppførselen hennes på lørdag.. blir flau på hennes vegne.. hun tror sikkert hun er såå kul, og så bommer hun så hinsides..

Endret av StinaNysingel<3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...