Gå til innhold

Jeg hater bonusbarna!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 11.29):

Ja, man forstår det intellektuelt sett, men når man plutselig står midt oppi det er det brått ufattelig mye vanskeligere enn man forestilte seg. 

Anonymkode: f8e40...377

Denne er tynn synes jeg. Man står jo ikke "plutselig" midt oppe i det, man tar et bevisst valg når man blir sammen med en med barn fra før av og alt det innebærer! Dersom hyppige parferier og romantiske helger er viktig for en, velger man selvsagt en partner uten barn! 🙄

Anonymkode: c642d...c4c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1/4 av alle menn i Norge er barnløse, altså burde det ikke være spesielt vanskelig å finne en partner uten barn. Nesten litt spesielt av kvinner uten barn (som ikke har barneønske og ikke liker familieliv vel og merke) og gå inn i en slik tilværelse frivillig. Det sier seg selv at det er utfordrende å leve med andres barn og ikke noe en bør ta lett på. Men mange naive folk. 

Anonymkode: c642d...c4c

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg unner virkelig din mann å oppdage denne tråden. Slik at han og barna kan komme seg langt vekk fra deg. 

Anonymkode: 56186...8eb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi heldigvis redusert samværet til annen hver helg så dette er ikke et problem lenger. Ting får mye bedre nå. 

Anonymkode: 60901...23a

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Du ønsker noen død👀 Og attpåtil barn... Søk profesjonell hjelp asap. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...