Gå til innhold

Jeg hater bonusbarna!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger nå. Vært i et forhold i 3 år med en mann som har to barn fra før. Barna er helt normale, høflige og snille. Men jeg hater dem virkelig.. føler livet vårt hadde vært helt perfekt uten dem. Tar meg selv i å dagdrømme om at de omkommer i en bilulykke osv... så kunne vårt liv liksom startet sammen. Ser jo at dette ikke er helt sunt, men vet ikke hva jeg skal gjøre med det.... 

Anonymkode: 60901...23a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

så kunne vårt liv liksom startet sammen. Ser jo at dette ikke er helt sunt, men vet ikke hva jeg skal gjøre med det.... 

Er dette nytt ? Eller har du hele veien trodd at barna bare skulle forsvinne ? Det er noe irrasjonelt over det hele. Få henvisning til psykolog for å få løst denne floken i tankene dine.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Dagens troll ser jeg. Jøss.. Noen mennesker har seriøse psykiatriske problemer. Bare det å komme på og bruke tid på å lage et innlegg med et sånt innhold er helt sykt. Skaff hjelp!

Anonymkode: ed64f...633

• Liker 44
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dagens troll ser jeg. Jøss.. Noen mennesker har seriøse psykiatriske problemer. Bare det å komme på og bruke tid på å lage et innlegg med et sånt innhold er helt sykt. Skaff hjelp!

Troll eller ei, er problemstillingen ganske typisk når det er barn fra før og den nye dama føler de står i veien. Dog de færreste innrømmer at de ønsker at barna dør. Lettere her med AB knapp enn ute i verden. 

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hei.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger nå. Vært i et forhold i 3 år med en mann som har to barn fra før. Barna er helt normale, høflige og snille. Men jeg hater dem virkelig.. føler livet vårt hadde vært helt perfekt uten dem. Tar meg selv i å dagdrømme om at de omkommer i en bilulykke osv... så kunne vårt liv liksom startet sammen. Ser jo at dette ikke er helt sunt, men vet ikke hva jeg skal gjøre med det.... 

Du må ta deg en tur til psykolog og snakke om dette, for barnas skyld og din. Det at du tenker at de skal komme i ei bilulykke har gått så langt at det iallefall ikke vil bli bedre. Skaff deg hjelp. Kan det være en misunnelse? 

Anonymkode: 90693...c29

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Enig, hvis dette er troll? 

Det må jo ha noe med barna til en person å gjøre uansett. Så noe sammenheng er det vel her. Men skummel tanke!! 

Anonymkode: 90693...c29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Avslutt forholdet og få deg hjelp.

Anonymkode: f4909...060

• Liker 11
Gjest kruspersilletaco
Skrevet
Drizzt skrev (52 minutter siden):

Troll eller ei, er problemstillingen ganske typisk når det er barn fra før og den nye dama føler de står i veien. Dog de færreste innrømmer at de ønsker at barna dør. Lettere her med AB knapp enn ute i verden. 

Håper og tror at det er ytterst få normale mennesker som håper at barn dør.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan skjønne deg. Fatter ikke at det heter bonusbarn. Det er ingen bonus. 

Anonymkode: 32dcb...412

• Liker 9
Skrevet
kruspersilletaco skrev (2 minutter siden):

Samme her. Det har vært sånne studier i Storbritannia og USA og det viste seg at stemødre oftere enn man skulle tro ønsket at noe skulle skje barna og så på dem som hinder til egen lykke. Det var i mindre grad registrert hos stefedre. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Da får man finne noen uten barn! Barnas behov kommer før deg og du bør gå ut av forholdet og la han finne noen som faktisk godtar barna hans og som ikke ønsker de døde. Fy fader, man trenger virkelig hjelp om man ønsker at barn skal dø! Du valgte jo HELT selv en mann med barn. De barna fortjener bedre enn en "bonus"mor som deg! 

Anonymkode: ad94c...36d

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
kruspersilletaco skrev (8 minutter siden):

Same. Men jeg ser ikke på det som normale mennesker om de ønsker barn døde! Det er syke mennesker. Man kan gjerne ikke like de og finne noen uten barn, men man ønsker de ikke døde. Det er bare sykt! 

Anonymkode: ad94c...36d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Drizzt skrev (2 minutter siden):

Samme her. Det har vært sånne studier i Storbritannia og USA og det viste seg at stemødre oftere enn man skulle tro ønsket at noe skulle skje barna og så på dem som hinder til egen lykke. Det var i mindre grad registrert hos stefedre. 

Det stemmer. Kvinner sliter oftere med slike følelser ovenfor andres barn. Historien om den onde stemoren har ikke kommet helt ut av det blå. 

Anonymkode: 54a96...ec6

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

I dag flytter du ut og avslutter forholdet. Stebarna dine skal slippe å måtte leve sammen med deg. Stakkars barn.

Anonymkode: c5e0e...246

• Liker 21
Gjest HarryDotter
Skrevet
Drizzt skrev (3 timer siden):

Hvis du har slike tanker at de omkommer i en bilulykke, så anbefaler jeg deg å søke kvalifisert hjelp av psykolog.

Det er ikke normalt. Det er greit å ikke like dem særlig godt, men å ønske at de dør er å krysse en grense.

Samtidig skriver du at barna er ''helt normale, høflige og snille''. Da er det ikke barna problemet ligger i.

Hvis du har valgt en mann med barn fra før, så var det ditt valg. Vil du fortsette forholdet, MÅ du gjøre noe med disse følelsene dine.

Første steg er psykolog.

Alternativet er å avslutte forholdet og finne deg en perfekt mann uten barn fra før.

Hun bør på ingen måte finne seg en ny mann. Hun bør frivillig la seg legge inn på psykiatrisk! Å ønske stebarna, som hun omtaler som normale og snille, døde i ulykke er vel noe vi for lengst vil sertifisere som psykopat.

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Men hvor glad er man egentlig i gubben om man ønsker avkommet avlivet?

AnonymBruker
Skrevet

Å ønske noen døde, særlig barn, tyder på at det er noe alvorlig galt med evnen til empati. Forlat mannen og hold deg unna forhold til du har fått hjelp til å utvikle deg hos en psykolog. 

Anonymkode: 06f2a...8ab

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dessverre at slike forbudte følelser ikke er så uvanlig, selv om mange ikke vil vedkjenne seg at det er det man føler. 

Eventyr og myter har ofte et snev av sannhet i seg. Enten en advarsel eller en moral om hvordan man bør være. Det er ikke tilfeldig at stemor har den rollen hun har i eventyrene. I dyreverden blir det enda mer brutalt. 

Følelser kan man ikke overstyre. Hvis du virkelig hater dem så er det eneste alternativet ditt å avslutte forholdet. Barn fortjener å omgås voksne som er glad i dem.

Anonymkode: 5f399...3d7

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...