Gå til innhold

Single menn i 50 årene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jo, singel og barnløs. Ja takk. 

Anonymkode: 78dee...cb7

Da jeg begynte å date igjen som femtiåring endte jeg opp med en "evig" singel og barnløs mann. Perfekt! Ingen gærne ekser, og ingen vanskelige unger... Har voksne unger selv, og en deltids småbarnsfar var det siste jeg ville rote meg borti... 

Anonymkode: 06495...947

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil heller ha en slik mann, enn en med barn og ekser. Så da fant jeg en på 52år :) Som kun hadde hatt noen kjæresteforhold, pga han proriterte jobben og livet sitt. Nå slipper han å jobbe lenger pga god økonomi. Snill og god mann, som er veldig selvstendig. Ordner alt selv!  Sexen er også magisk, siden han er litt utsultet der.

Nok av suttretråder her inne fra kvinner som syter over at mannen ikke klarer noe eller gidder.

Så få dere heller en kjæreste som har vært selvstendig i årevis!

Glem alt som heter samboerskap, man bor hver for seg :) 

Anonymkode: e8285...e9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da jeg begynte å date igjen som femtiåring endte jeg opp med en "evig" singel og barnløs mann. Perfekt! Ingen gærne ekser, og ingen vanskelige unger... Har voksne unger selv, og en deltids småbarnsfar var det siste jeg ville rote meg borti... 

Anonymkode: 06495...947

Kunne ikke vært mer enig!! :) Jeg er 45år selv....barnløs kvinne.

Anonymkode: e8285...e9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vil heller ha en slik mann, enn en med barn og ekser. Så da fant jeg en på 52år :) Som kun hadde hatt noen kjæresteforhold, pga han proriterte jobben og livet sitt. Nå slipper han å jobbe lenger pga god økonomi. Snill og god mann, som er veldig selvstendig. Ordner alt selv!  Sexen er også magisk, siden han er litt utsultet der.

Nok av suttretråder her inne fra kvinner som syter over at mannen ikke klarer noe eller gidder.

Så få dere heller en kjæreste som har vært selvstendig i årevis!

Glem alt som heter samboerskap, man bor hver for seg :) 

Anonymkode: e8285...e9e

Hehe. Tipper du er mann. Nærmere bestemt en mann på 52 med de kvaliteter du skriver om her. 
Personlig finner jeg det meget lite attraktivt med folk som ikke jobber. Om det så er fordi de har ræva full av penger. 

Anonymkode: 67d80...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Personlig finner jeg det meget lite attraktivt med folk som ikke jobber. Om det så er fordi de har ræva full av penger. 

Jeg kjenner overhodet ingen som går på jobb fordi det er så morsomt. Hvis folk vil realisere seg selv, så gjør de det gjennom hobbies, og frivillig arbeid.  Men hvordan de oppfører seg ellers vil ha alt og si. Å se ned på dem som må jobbe, f.eks. 

Anonymkode: a77e5...185

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 23.34):

Hvem i heiteste vil ha en evig singel man på over 50? For et spørsmål !

Anonymkode: 5b629...244

Jeg vil ha en. Har selv vært singel i livet pga begrensninger. 

Anonymkode: cbf6f...bb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kjenner overhodet ingen som går på jobb fordi det er så morsomt. Hvis folk vil realisere seg selv, så gjør de det gjennom hobbies, og frivillig arbeid.  Men hvordan de oppfører seg ellers vil ha alt og si. Å se ned på dem som må jobbe, f.eks. 

Anonymkode: a77e5...185

Seriøst? Kjenner du ingen som brenner for jobben sin? Jeg kjenner mange - meg selv inkludert. Men mulig det er forbeholdt folk med høyere utdannelse og interessante jobber? Feks innen forskning, jus, fagbevegelsen og media.

Anonymkode: 67d80...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/24/2021 at 11:34 PM, AnonymBruker said:

Hvem i heiteste vil ha en evig singel man på over 50? For et spørsmål !

Anonymkode: 5b629...244

Det er vel damer i 40- og 50-åra som ønsker seg kjæreste?

Masse yngre menn velges bort. Det går opp fordi mange damer velger eldre, attraktive menn. De eldre damene kan ikke da velge bort menn i samme grad som de yngre, hvis de gjorde det ville de valgt bort å ha kjæreste. Og det er mange damer opp i årene som fortsatt har lyst på en partner.

Anonymkode: 81f56...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er vel damer i 40- og 50-åra som ønsker seg kjæreste?

Masse yngre menn velges bort. Det går opp fordi mange damer velger eldre, attraktive menn. De eldre damene kan ikke da velge bort menn i samme grad som de yngre, hvis de gjorde det ville de valgt bort å ha kjæreste. Og det er mange damer opp i årene som fortsatt har lyst på en partner.

Anonymkode: 81f56...7aa

Jo, og de kan velge en som er yngre, ikke eldre. 

Anonymkode: 78dee...cb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Seriøst? Kjenner du ingen som brenner for jobben sin? Jeg kjenner mange - meg selv inkludert. Men mulig det er forbeholdt folk med høyere utdannelse og interessante jobber? Feks innen forskning, jus, fagbevegelsen og media.

Anonymkode: 67d80...291

Kjenner mange med jobber og utdanning som du nevner som ikke brenner for jobben og gjerne skulle førtidspensjonert seg. 

Anonymkode: 664e9...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kjenner mange med jobber og utdanning som du nevner som ikke brenner for jobben og gjerne skulle førtidspensjonert seg. 

Anonymkode: 664e9...7e3

Ok. Det gjør ikke jeg 🙂

Anonymkode: 67d80...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hehe. Tipper du er mann. Nærmere bestemt en mann på 52 med de kvaliteter du skriver om her. 
Personlig finner jeg det meget lite attraktivt med folk som ikke jobber. Om det så er fordi de har ræva full av penger. 

Anonymkode: 67d80...291

hvorfor skal man ta opp en arbeidsplass som noen andre trenger mer? 

Anonymkode: 326d2...5cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seriøst? Kjenner du ingen som brenner for jobben sin? Jeg kjenner mange - meg selv inkludert. Men mulig det er forbeholdt folk med høyere utdannelse og interessante jobber? Feks innen forskning, jus, fagbevegelsen og media.

Anonymkode: 67d80...291

Jeg kjenner mange som liker jobben sin, men de hadde sluttet på dagen, om de fikk samme pengene for å ikke møte opp. 

Anonymkode: a77e5...185

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kjenner mange som liker jobben sin, men de hadde sluttet på dagen, om de fikk samme pengene for å ikke møte opp. 

Anonymkode: a77e5...185

Meg meg meg !!! Hilsen mann på 50.

Anonymkode: 1ad99...b3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann i 50 årene som mest sannsynlig blir alene i løpet av kort tid. Min kone er dødssyk og på pallativ behandling. Når tiden er riktig vil også jeg se meg om etter en ny partner. Så spørs det om det er noen der ute som vil bli kjent med meg?

Anonymkode: dde8f...60b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en mann i 50 årene som mest sannsynlig blir alene i løpet av kort tid. Min kone er dødssyk og på pallativ behandling. Når tiden er riktig vil også jeg se meg om etter en ny partner. Så spørs det om det er noen der ute som vil bli kjent med meg?

Anonymkode: dde8f...60b

Trist å høre om din kone. Jeg regner med at du er glad i henne,  og hvis ikke så tier du stille om det. En sørgende enkemann er ettertraktet som bare det, og de sitter nok allerede og følger med. 

Anonymkode: a77e5...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trist å høre om din kone. Jeg regner med at du er glad i henne,  og hvis ikke så tier du stille om det. En sørgende enkemann er ettertraktet som bare det, og de sitter nok allerede og følger med. 

Anonymkode: a77e5...185

Er du mann eller kvinne? Jeg er kvinne - og er på ingen måte interessert i noe mer enn vennskap med sørgende enkemenn.

Anonymkode: 67d80...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er du mann eller kvinne? Jeg er kvinne - og er på ingen måte interessert i noe mer enn vennskap med sørgende enkemenn.

Anonymkode: 67d80...291

Jeg er veldig glad i min kone og som jeg skrev er det når tiden er inne at jeg går videre. Hun på sin side ønsker ikke at jeg skal gå alt for lenge alene etter at hun er borte.

Anonymkode: dde8f...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at det kan være litt vanskelig for de som i dag er 50+. Dette er ofte menn med et litt "gammelmodig" syn på virkeligheten, som var unge på 80-tallet, ikke hadde internett og sosiale medier, som henger litt fast i "women are wonderful" - tankegangen og som tror at livet ikke er verdt å leve uten. De ble liksom gitt en samfunnsrolle som kræsja litt med sånn som samfunnet utviklet seg.

Tror de menn som er unge i dag kommer til å være mye bedre rustet til å være single når de blir eldre. Dagens unge menn fokuserer jo ikke på familie og sånn, tvert imot; De legger gjerne livene sine opp etter å være single og frie, og er litt mer "take it or leave it" i forhold til familielivet og sånn, ser på det som en bonus om det skulle bli sånn, men ikke noen nødvendighet eller et mål å jobbe mot.

Har inntrykk av at de som var unge på 70- og 80-tallet (gjelder forøvrig både menn og kvinner) havnet litt mellom to stoler. Oppdratt etter relativt konservative verdier, samtidig som samfunnet utviklet seg i stikk motsatt retning. 

Anonymkode: 53b21...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har inntrykk av at det kan være litt vanskelig for de som i dag er 50+. Dette er ofte menn med et litt "gammelmodig" syn på virkeligheten, som var unge på 80-tallet, ikke hadde internett og sosiale medier, som henger litt fast i "women are wonderful" - tankegangen og som tror at livet ikke er verdt å leve uten. De ble liksom gitt en samfunnsrolle som kræsja litt med sånn som samfunnet utviklet seg.

Tror de menn som er unge i dag kommer til å være mye bedre rustet til å være single når de blir eldre. Dagens unge menn fokuserer jo ikke på familie og sånn, tvert imot; De legger gjerne livene sine opp etter å være single og frie, og er litt mer "take it or leave it" i forhold til familielivet og sånn, ser på det som en bonus om det skulle bli sånn, men ikke noen nødvendighet eller et mål å jobbe mot.

Har inntrykk av at de som var unge på 70- og 80-tallet (gjelder forøvrig både menn og kvinner) havnet litt mellom to stoler. Oppdratt etter relativt konservative verdier, samtidig som samfunnet utviklet seg i stikk motsatt retning. 

Anonymkode: 53b21...2cf

Det er lov og drømme  :) De fleste som var unge på 80 tallet henger godt med i den teknologiske utviklingens om sosiale medier og behandle alt teknologisk utstyr som kreves for det. De var med på å innføre det og har det i blodet. De unge vil ikke være noe godt rustet til å være singel når de blir eldre. De tror at kammerater og venninner stiller opp på samme måte som nær familie, ja det er å tro på nissen at det vil skje. Mange av de vil være sære og uten familie og bli ensomme når helseproblemene kommer og de oppdager at "venner" ikke vil ha noe med de og gjøre når de ikke har noe å tilby. De vil aldri kunne erstatte dype nære familierelasjoner som barn som er godt oppdratt faktisk er. 

Jeg bruker mye tid på mine gamle foreldre fordi det er nære tette familiebånd og kjærligheten til de er der så til de grader. De ofret seg for meg i min barndom, jeg gir tilbake til de i deres alderdom. Tror du virkelig på at "venner" vil gjøre det samme? Det kommer aldri til å skje. De har ofte nok med seg og sitt når de kommer til samme sted i livet. Ensomhet er et stort problem i dag også blant unge, det vil bli enormt i fremtiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...