Gå til innhold

Single menn i 50 årene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 4/24/2021 at 10:57 PM, AnonymBruker said:

Er menn som bor alene i den alderen lykkelige ? Hva er sannsnyligheten for at de er farlige siden de ikke har skaffet seg familie?

Anonymkode: 326d2...5cd

Den sannsynligheten tror jeg er liten.

Jeg er mer bekymret for folk som lurer på dette...

I tillegg til dem som føler seg truffet og lar seg provosere av en tråd som denne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du må gjerne innbille deg det, men det er nok ikke slik at de beste damene er interessert i en småbarnsfar på 50 😂 Og du er på Tinder allerede, altså? Rett etter bruddet? Classy. 

Anonymkode: 67d80...291

Assumption is the mother of all fuckups. Halvannet år er i min bok helt innenfor. Hvor lenge mener du jeg bør være i sølibat/karantene før det er greit å finne seg en kjæreste ? 

Anonymkode: 1ad99...b3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du må gjerne innbille deg det, men det er nok ikke slik at de beste damene er interessert i en småbarnsfar på 50 😂 Og du er på Tinder allerede, altså? Rett etter bruddet? Classy. 

Anonymkode: 67d80...291

Forøvrig er det vel ikke du som definerer hvem de beste damene er for meg ? Jeg ser etter likeverdige damer, gjerne med små barn. Damer som har en positiv innstilling til menn, og et ønske om å ha et fint likeverdig forhold. 

Jeg er ganske sikker på at du ikke fyller disse kravene. Jeg føler meg også ganske sikker på at du ikke er i nærheten av den alderen selv, og at du kommer til å endre syn på livet jo mer voksen du blir. 

Anonymkode: 1ad99...b3d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forøvrig er det vel ikke du som definerer hvem de beste damene er for meg ? Jeg ser etter likeverdige damer, gjerne med små barn. Damer som har en positiv innstilling til menn, og et ønske om å ha et fint likeverdig forhold. 

Jeg er ganske sikker på at du ikke fyller disse kravene. Jeg føler meg også ganske sikker på at du ikke er i nærheten av den alderen selv, og at du kommer til å endre syn på livet jo mer voksen du blir. 

Anonymkode: 1ad99...b3d

Jeg er ikke singel. Og om jeg var det, ville en 50-åring med småbarn vært 100 prosent uaktuell.

Anonymkode: 67d80...291

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke singel. Og om jeg var det, ville en 50-åring med småbarn vært 100 prosent uaktuell.

Anonymkode: 67d80...291

Godt vi ser på hverandre på samme måten da, så slipper vi å møtes :) Dessuten har jeg heller ikke noe ønske om å date noen som er noe særlig yngre enn meg som du trolig er. Kanskje når du selv blir 50 vil du endre syn på oss andre 50-åringer. 

Jeg skjønner egentlilg ikke hvorfor dere kvinner under 45-50 i det hele tatt har meninger om dette. Jeg på 50, kunne for eksempel ikke datet en på 70, men jeg rakker ikke ned på dem av den grunn og kaller dem ubrukelige. 

Anonymkode: 1ad99...b3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Godt vi ser på hverandre på samme måten da, så slipper vi å møtes :) Dessuten har jeg heller ikke noe ønske om å date noen som er noe særlig yngre enn meg som du trolig er. Kanskje når du selv blir 50 vil du endre syn på oss andre 50-åringer. 

Jeg ville tatt for gitt at en "normal" 50-årig dame, med barn fra 10-30 år, ikke ville date en mann med små barn.  

Du hadde egentlig ikke provosert noen,  hadde det ikke vært for påstanden om at de garantert ville sveipet deg til høyre.  Garantert,  helt til de oppdaget barna 😁 M51

Anonymkode: a77e5...185

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

nå har jeg sett i en ny tråd her inne at man bør være skeptisk til single menn i 50- årene. Det er altså noe galt med dem. Hva er sannsnyligheten for at de har thaidame på nett? 
Hvorfor er det mye dømming mot menn i 50 årene som er single? 

Anonymkode: 326d2...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

nå har jeg sett i en ny tråd her inne at man bør være skeptisk til single menn i 50- årene. Det er altså noe galt med dem. Hva er sannsnyligheten for at de har thaidame på nett? 
Hvorfor er det mye dømming mot menn i 50 årene som er single? 

Anonymkode: 326d2...5cd

Det er nok fordi de som dømmer ikke er helt voksne og realitetsorientert ennå. 

Anonymkode: 1ad99...b3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er nok fordi de som dømmer ikke er helt voksne og realitetsorientert ennå. 

Anonymkode: 1ad99...b3d

så om jeg finner det interessant å prøve en i den alderen kan han bli glad i meg? for svarene er somregel at mannen ikke er oppegående om han velger ei på alderen med noen som kunne vært hans datter. men dette er kanskje en annen ting som ikke blir helt akseptert? på lik linje som at homofili ikke var helt akseptert før

Anonymkode: 326d2...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man en mann i 50 årene som tar godt vare på seg selv kan man knulle rundt som en villmann. Alle aldersgrupper er mulige.

Anonymkode: 4c625...1fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

så om jeg finner det interessant å prøve en i den alderen kan han bli glad i meg? for svarene er somregel at mannen ikke er oppegående om han velger ei på alderen med noen som kunne vært hans datter. men dette er kanskje en annen ting som ikke blir helt akseptert? på lik linje som at homofili ikke var helt akseptert før

Anonymkode: 326d2...5cd

Ikke hør på de bitre folkene her inne. KG er ikke det virkelige liv. Gjør det du føler for

Anonymkode: 81f56...7aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

så om jeg finner det interessant å prøve en i den alderen kan han bli glad i meg? for svarene er somregel at mannen ikke er oppegående om han velger ei på alderen med noen som kunne vært hans datter. men dette er kanskje en annen ting som ikke blir helt akseptert? på lik linje som at homofili ikke var helt akseptert før

Anonymkode: 326d2...5cd

Du mener menn på 50 som går etter damer på 20? Jepsi Pepsi, dem feiler det noe ja.

Anonymkode: 67d80...291

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du mener menn på 50 som går etter damer på 20? Jepsi Pepsi, dem feiler det noe ja.

Anonymkode: 67d80...291

menn på 54 som går etter 27 åringer? er det ille? men hva med 27 åringer som liker menn på 55?

Anonymkode: 326d2...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 13.36):

Det stemmer jo som whistler skriver at det som oftest er en grunn til at noen er evig single.

Anonymkode: 67d80...291

Som for eksempel...? 

Anonymkode: 78dee...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 22.41):

Ja, det er jo ikke så mye som er attraktivt for noen av dere kvinner. Ikke skal han være singel og barnløst som 50, for da er han ikke egnet. Ikke skal han ha små barn. Skjønner godt at noen menn velger å være single. 

Anonymkode: 30474...582

Jo, singel og barnløs. Ja takk. 

Anonymkode: 78dee...cb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er man en mann i 50 årene som tar godt vare på seg selv kan man knulle rundt som en villmann. Alle aldersgrupper er mulige.

Anonymkode: 4c625...1fe

Nåja....

Anonymkode: 00af3...645

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er noe patetisk når menn i 50 års alderen klamrer seg fast til den samme mentaliteten som en 20 åring. Don bla bla bla, blir lei og avslutter bla bla bla. 

Tyder på emosjonell umodenhet, og manglende evne til å bygge varige relasjoner når fokuset er å feie over flest mulig damer. 

Noe så tomt for sjelen, og noe så patetisk 

Bare fortsett å fortelle dere selv små løgner, plutselig står dere der og føler avsky da dere har mistet selv respekt

Anonymkode: 8bfda...b0e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks (50) er singel fordi han var utro og ikke klarte å la være å knulle ethvert kvinnfolk som kom hans vei. Han har fortsatt sånn etter bruddet - så lykke til med den.

Skal innrømme at jeg er blitt veldig skeptisk til disse single 50-åringene - lett å tenke at de er/har vært som ham.

Anonymkode: dbbd5...1f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er noe patetisk når menn i 50 års alderen klamrer seg fast til den samme mentaliteten som en 20 åring. Don bla bla bla, blir lei og avslutter bla bla bla. 

Tyder på emosjonell umodenhet, og manglende evne til å bygge varige relasjoner når fokuset er å feie over flest mulig damer. 

Noe så tomt for sjelen, og noe så patetisk 

Bare fortsett å fortelle dere selv små løgner, plutselig står dere der og føler avsky da dere har mistet selv respekt

Anonymkode: 8bfda...b0e

Hvem? Ja det virker tomt å feie over flest mulig damer, men jeg vet jo ikke om disse single mennene gjør det.

Anonymkode: 326d2...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/25/2021 at 1:04 PM, ABM said:

Jeg synes faktisk det er noe suspekt med menn over 50 som er evige og ufrivillig single...hvor vanskelig kan det være å få seg en dame å leve sammen med? 

Kjenner jeg blir skikkelig provosert over slike holdninger. Selv om du fikser alt så betyr det at resten av verden også automatisk gjør det? Mennesker er forskjellige, og alle har sine egne greier, uten at det gjør de til psykopater. For meg virker dette som et dårlig menneskesyn.

Anonymkode: 67111...a10

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...