Gå til innhold

Single menn i 50 årene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er menn som bor alene i den alderen lykkelige ? Hva er sannsnyligheten for at de er farlige siden de ikke har skaffet seg familie?

Anonymkode: 326d2...5cd

Farlige.....? Hva du spist siden skriver slikt?

Anonymkode: 6c049...657

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Da kan jo damer i 50-årenen også være sånn da. Like kresne som menn på samme alder. Eller mener du at menn i 50-årene er mer verdt enn kvinner på samme alder? 

Anonymkode: 9706c...63d

Damer i 50-årene kan selvfølgelig være så kresne som de bare vil, det avgjør de selv.

Anonymkode: 81f56...7aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da kan jo damer i 50-årenen også være sånn da. Like kresne som menn på samme alder. Eller mener du at menn i 50-årene er mer verdt enn kvinner på samme alder? 

Anonymkode: 9706c...63d

Jeg er dame i 50-årene og jeg trives veldig godt som singel. Jeg kommer aldri til å ta til takke med en fyr som ikke gjør at livet mitt blir bedre enn livet jeg har nå.

Anonymkode: d019d...338

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, nå føler jeg meg krenka.

Oppegående, høyt utdannet, heterofil, og med komparativt bra utseende, mest grunnet at jeg trener mye, og har en aktiv fritid. Får av dette også en del oppmerksomhet, også fra yngre kvinner. Har en veldig sosial jobb, hvor jeg mestrer både arbeidsoppgavene og det sosiale.

Grunnen til at jeg er singel? Aldri hatt lyst på A4-livet. Har en bråte med hobbyer/interesser, mange som tar meg hjemmefra. Med den livstilen gidder jeg ikke å være i forhold.

Har da vært noen damehistorier opp gjennom tidene, men jeg går som regel lei når hverdagen kommer, og velger å avslutte.

Anonymkode: 23e6c...6cd

• Liker 3
Skrevet

Godt voksne menn som prøver seg på yngre damer = Griser.

Godt voksne menn som finner\kjøper kjærligheten fra utlandet = Tapere.

Godt voksne menn som forblir single = Farlige utskudd med mentale problemer.

Godt voksen mann i 2021 = SKAM.

Om en dog ser mer nøkternt på det, jeg vil anta at en mann som av ulike årsaker er enslig etter 50 kan ha det langt triveligere enn yngre folk som kjaser etter kjærester og kaster bort masse tid\energi på ubrukelige forhold. Eller utslitte ektepar som holder sammen på trass og lever bittert mens de holder fasaden.

I 2021, når vi liksom skal være så helsikes tolerante så burde ikke faktumet at noen mennesker lever alene være oppsiktsvekkende. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (7 timer siden):

Vet ikke hvor du får evig singel fra 🤦‍♂️😄

Det er vel det som er saken her? 50 år gamle skilte menn er vel som alle andre skilte menn,  så det hadde ikke vært mye å spørre om.

Anonymkode: 5b629...244

• Liker 3
Skrevet

Som singel kvinne på 45 år er jeg nok mye farligere enn desse mennene som KG omtaler i dag😎

• Liker 4
Skrevet
stine40 skrev (32 minutter siden):

Som singel kvinne på 45 år er jeg nok mye farligere enn desse mennene som KG omtaler i dag😎

Ho,ho,ho, upvoter den!

AnonymBruker
Skrevet
stine40 skrev (28 minutter siden):

Du har nok rett. Men likevel går jeg gjerne etter din aldersgruppe. Faresøkende og risikovillig som jeg er. 

M52

Anonymkode: a77e5...185

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en singel mann på 50. Kom for ikke så lenge siden ut av et relativt langt ekteskap og har små barn. Jeg ser godt ut og har absolutt draget på både eldre og mye yngre damer. Du ville sveipet meg til høyre, garantert. 

Jeg er definitivt kresen, og har ingen hast med å etablere noe forhold. Dukker det opp en jeg ikke greier å holde meg unna i hverdagen så kanskje. Alt annet blir søndagskjærester. Det er helt uaktuelt med en eiesyk og kommanderende kvinne, da lever jeg heller alene som rockestjerne i mitt eget liv. 

Anonymkode: 1ad99...b3d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

I så fall er de, som regel, bitre menn med en enorm forakt for kvinner.

Bedre med de som har vært gift.

Anonymkode: 3601d...579

Nei, flere av oss menn som er single i 40-50 årene har ikke forakt for kvinner, har jo vært i forhold med flere av dem, flotte kvinner det selv om det ikke fungerte (bla. på grunn av avstand i pandemitiden). 

Derimot forakter vi mennesker med et menneskesyn som ditt. 

Anonymkode: 30474...582

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hehe, nå føler jeg meg krenka.

Oppegående, høyt utdannet, heterofil, og med komparativt bra utseende, mest grunnet at jeg trener mye, og har en aktiv fritid. Får av dette også en del oppmerksomhet, også fra yngre kvinner. Har en veldig sosial jobb, hvor jeg mestrer både arbeidsoppgavene og det sosiale.

Grunnen til at jeg er singel? Aldri hatt lyst på A4-livet. Har en bråte med hobbyer/interesser, mange som tar meg hjemmefra. Med den livstilen gidder jeg ikke å være i forhold.

Har da vært noen damehistorier opp gjennom tidene, men jeg går som regel lei når hverdagen kommer, og velger å avslutte.

Anonymkode: 23e6c...6cd

Ok. Jeg tiltrekkes ikke "eldre" menn som trener mye. Er han aktiv fra han er ung, rett og slett fordi han liker det og det er en del av livet hans så bra. Men menn som kommer i 50-årene og bare plutselig finner ut at de må trene ser ikke bra ut 😛 
Jeg elsker de som er laidback, godtar seg å være lat. Altså, de bør ha jobb, men gjerne et typisk mannsyrke 😛 

Anonymkode: 326d2...5cd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg er en singel mann på 50. Kom for ikke så lenge siden ut av et relativt langt ekteskap og har små barn. Jeg ser godt ut og har absolutt draget på både eldre og mye yngre damer. Du ville sveipet meg til høyre, garantert. 

Jeg er definitivt kresen, og har ingen hast med å etablere noe forhold. Dukker det opp en jeg ikke greier å holde meg unna i hverdagen så kanskje. Alt annet blir søndagskjærester. Det er helt uaktuelt med en eiesyk og kommanderende kvinne, da lever jeg heller alene som rockestjerne i mitt eget liv. 

50 år og små barn? Det er ekstremt lite attraktivt. Fordelen med å date eldre menn er jo nettopp at de som regel IKKE har masse barneforpliktelser i det daglige. 

Anonymkode: 67d80...291

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

50 år og små barn? Det er ekstremt lite attraktivt. Fordelen med å date eldre menn er jo nettopp at de som regel IKKE har masse barneforpliktelser i det daglige. 

Ja, det er jo ikke så mye som er attraktivt for noen av dere kvinner. Ikke skal han være singel og barnløst som 50, for da er han ikke egnet. Ikke skal han ha små barn. Skjønner godt at noen menn velger å være single. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er jo ikke så mye som er attraktivt for noen av dere kvinner. Ikke skal han være singel og barnløst som 50, for da er han ikke egnet. Ikke skal han ha små barn. Skjønner godt at noen menn velger å være single. 

En mann på 50 bør ha store barn på 15-25 år. Ikke barnehageunger. Om jeg skal date en med barnehageunger går jeg heller for en på 35. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En mann på 50 bør ha store barn på 15-25 år. Ikke barnehageunger. Om jeg skal date en med barnehageunger går jeg heller for en på 35. 

"Bør ha", "skal ha". Nei, jeg skjønner jo greia. Nå er det ikke alle som har vært så heldige å kunne surfe gjennom A4 livet, og nei - det er ikke alltid selvvalgt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

"Bør ha", "skal ha". Nei, jeg skjønner jo greia. Nå er det ikke alle som har vært så heldige å kunne surfe gjennom A4 livet, og nei - det er ikke alltid selvvalgt. 

Du fikk med deg at det jeg skrev var en respons til en konkret, breial 50-årig don juan i denne tråden?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har små barn 50% av tiden og elsker det. Du derimot ville røket rett venstre umiddelbart. Du er egentlig et svært godt eksempel på kravstore og dominerende kvinner som skal ha alt på sin måte.

En av fordelene ved å være "en breial don juan" er at jeg kan velge fra alle hyller, og forkaste all søpla. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har små barn 50% av tiden og elsker det. Du derimot ville røket rett venstre umiddelbart. Du er egentlig et svært godt eksempel på kravstore og dominerende kvinner som skal ha alt på sin måte.

En av fordelene ved å være "en breial don juan" er at jeg kan velge fra alle hyller, og forkaste all søpla. 

Når denne delen av personligheten din skinner gjennom, tenker jeg at de på alle hyller vil forkaste deg også.  Mann med må barn kunne ha funket, men ikke personligheten din gitt!

Anonymkode: f5aa2...f0c

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må gjerne innbille deg det, men det er nok ikke slik at de beste damene er interessert i en småbarnsfar på 50 😂 Og du er på Tinder allerede, altså? Rett etter bruddet? Classy. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...