Gjest Råååsa Skrevet 24. april 2021 #141 Del Skrevet 24. april 2021 Blålin skrev (3 timer siden): Gleder meg Uenighet kan enkelte ganger føre til noe godt. Det skjer alt for sjelden. Folk er som regel for fastlåste i sine synspunkter. Det inkluderer også meg, men jeg prøver å ikke bli for steil En dag jeg har litt tid vil jeg ta en slik diskusjon med deg og flere. Jeg vet ikke hvordan man inviterer med folk inn i en diskusjon her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirill Skrevet 24. april 2021 #142 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg reiser aldri til utlandet da jeg ikke har noen å reise sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 24. april 2021 #143 Del Skrevet 24. april 2021 Kan telle på én hånd antall ganger jeg har vært utenlands de siste ti årene (og da er Danmark og Sverige inkludert) 😂 Så nei, jeg reiser ikke så mye. Savner det heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drx97 Skrevet 20. april 2022 #144 Del Skrevet 20. april 2022 Kristin70 skrev (På 20.4.2021 den 8.51): Jeg reiser utenlands 3-5 ganger årlig og det savner jeg nå, jeg er ganske rastløs. Jeg reiser også fra Trondheim til Oslo for å være med på vennemiddag et par ganger i året, det savner jeg skikkelig. Ja as. Man blir fort deprimert her i Norge/Oslo. Er lite å gjøre og for mye sosial kontroll, alltid fresht og deilig å få dratt litt vekk herfra. Man slipper rare blikk fra folk og det dårlige været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg