Gå til innhold

Hvor finner jeg en mann som ikke er ut etter bare sex?


Filia

Anbefalte innlegg

RoH skrev (10 minutter siden):

Hvor legger du lista i forhold til deg selv?

Er kanskje sånn 10/90 problem du har som flesteparten av oss alle (gjerne uten at vi innrømmer det :). 

Tinder er jo definert av flesteparten som et sted å få seg, lite mer. Hvorfor tenkte du at det er et bra sted å søke et varig forhold. De fleste av oss treffer hundrevis av mennesker på sosiale medier, på jobb på fritid, er det virkelig sånn at din sosiale omgangskrets ikke omfatter potensielle? Eller er du for flau til å vurdere det? 

 

Fullt mulig å treffe kjærligheten på tinder og. :) En må bare være flink til å sortere, så en ikke kaster bort masse tid på tull. 

Samboer og jeg traff hverandre på tinder, og 3 andre vennepar av meg traff hverandre på tinder (to av de er gift). :)

 

Anonymkode: 1134f...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaiminator skrev (6 timer siden):

Du kommer aldri bli "venn" med noen mann i dag. Eneste grunn til at vi blir "venner" med noen ifra tinder og lignende er fordi du kvinne har gitt tydelig beskjed om at det ikke kommer å bli noe. Da sitter vi igjen som tryglende sutrevalper og håper bare på den ene vakre dagen da tilfeldighetene taler oss for og vi fikk en sjanse alikevel.

Kynisk...men gud så vakkert skrevet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fullt mulig å treffe kjærligheten på tinder og. :) En må bare være flink til å sortere, så en ikke kaster bort masse tid på tull. 

Samboer og jeg traff hverandre på tinder, og 3 andre vennepar av meg traff hverandre på tinder (to av de er gift). :)

 

Anonymkode: 1134f...33e

"Flink til å sortere" så bra og se, og det er nøyaktig det som er så viktig👏  Uten den evnen må man ha gullhår i ræva😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filia skrev (2 timer siden):

Er nok ikke veldig sub, men kan være det litt. Jeg vil ha en mann i senga som vet hva han vil og som leder litt vei. Er han da i tillegg interessert å få meg fornøyd så er det en sikker vinner.

Samtidig liker jeg å være litt frekk, forføre ham og vise ham hva jeg liker. Men da må jeg altså først være trygg på at han vil ha meg.

Ja, det med nerver kan jo komme inn. Men har du først fått en dame til sengs kan du være sikker på at hun ønsker mer action.

Hvordan er du sikker på at du allerede ikke har hatt han i senga?

Menn er nok der at når de først har fått dama til senga så er det fordi han tenner på henne og vil ha henne. Men første gangen blir aldri noen høydare sånn sett fordi nervene er der og masse andre ting som skal stemme. Man klusser litt og vil kansje litt for mye. Jo for man prøver jo. Er det en stund siden sex så blir det bare ennda værre.

Usikkerhet og samtidig ivrighet gjør at man ødelegger litt for seg selv. Ved gjentagende aktivitet så kommer tryggheten og man kan endre seg drastisk. Fra å være en klossmajor til en edelsten. For menn kan også tenke litt mye selv om dama ligger i senga. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel

Sex er den viktigste grunnen til at menn oppsøker kvinner. Det er det eneste kvinner kan tilby menn som menn ikke kan få fra kompiser. Tenk litt på det.

Du sier du er 40 år. Menn har da opptil 25 års erfaring med det å forholde seg til damer. De mest attraktive og beste mennene har blitt tatt. Det du sitter igjen med er ikke menn som har tålmodighet til å behandle deg som en prinsesse. De trenger å få pult, eller så melder de seg totalt ut av datingverden.

Tror du trenger å sveipe til høyre på de mindre attraktive mennene for å få det du søker. De er nok desperate nok til å gå med på å varte opp i en evighet og blir takknemmelige om de får pult 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filia skrev (2 timer siden):

Det stopper jo gjerne allerede opp i «meldingsfasen». Om det er kun jeg som stiller spørsmål og får svar tilbake, men aldri blir spurt noe, så er tiden begrensa jeg har lyst å være «interviewer». Og her er det mange menn som har et forbedringspotensiale.

Ja da er det ikke mye å hente. Jeg orker ihvertfall ikke å skrive mere om dama ikke skriver tilbake. Så den der skjønner jeg. Men noen har du jo fin dialog med og dem kan du jo spille mere på vel?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaiminator
8 hours ago, Cleo88 said:

Jeg trodde vi var venner nå?? Haha.. Kødder - på en måte. 

Merk, jeg sa fra tinder o.l. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (6 timer siden):

Hvordan er du sikker på at du allerede ikke har hatt han i senga?

Menn er nok der at når de først har fått dama til senga så er det fordi han tenner på henne og vil ha henne. Men første gangen blir aldri noen høydare sånn sett fordi nervene er der og masse andre ting som skal stemme. Man klusser litt og vil kansje litt for mye. Jo for man prøver jo. Er det en stund siden sex så blir det bare ennda værre.

Usikkerhet og samtidig ivrighet gjør at man ødelegger litt for seg selv. Ved gjentagende aktivitet så kommer tryggheten og man kan endre seg drastisk. Fra å være en klossmajor til en edelsten. For menn kan også tenke litt mye selv om dama ligger i senga. 

Vet godt hvem jeg har hatt i senga. Men etter to ganger uten å føle meg hverken sexy eller begjæret så så jeg meg fornøyd.

Sikkert kynisk, men jeg vil ha en mann for selskap og sex. Alt annet: penger, jobb, familie, venner, fritidsaktiviteter har jeg fra før.

Så hjelper det heller ikke å høre at mannen har opplevd negative ting med damer før. Jeg ligger ikke med noen fordi jeg synes synd på dem og må rette opp i ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (6 timer siden):

Sex er den viktigste grunnen til at menn oppsøker kvinner. Det er det eneste kvinner kan tilby menn som menn ikke kan få fra kompiser. Tenk litt på det.

Du sier du er 40 år. Menn har da opptil 25 års erfaring med det å forholde seg til damer. De mest attraktive og beste mennene har blitt tatt. Det du sitter igjen med er ikke menn som har tålmodighet til å behandle deg som en prinsesse. De trenger å få pult, eller så melder de seg totalt ut av datingverden.

Tror du trenger å sveipe til høyre på de mindre attraktive mennene for å få det du søker. De er nok desperate nok til å gå med på å varte opp i en evighet og blir takknemmelige om de får pult 

Det er vel det samme motsatt. Jeg har nok venninner, familie og kollegaer. Det jeg ikke får dekket via dem er nærheten, kosen og sexen.

Og ja, det er lurt å sveipe også de litt mindre attraktive til høyre. De er like kåte og mer takknemlig for å få pult enn alfahannene. Og så ligger de kanskje ikke rundt med 10 andre samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filia skrev (3 minutter siden):

Vet godt hvem jeg har hatt i senga. Men etter to ganger uten å føle meg hverken sexy eller begjæret så så jeg meg fornøyd.

Sikkert kynisk, men jeg vil ha en mann for selskap og sex. Alt annet: penger, jobb, familie, venner, fritidsaktiviteter har jeg fra før.

Så hjelper det heller ikke å høre at mannen har opplevd negative ting med damer før. Jeg ligger ikke med noen fordi jeg synes synd på dem og må rette opp i ting.

Litt synd du opplever menn slik. Jeg tror nok ikke du hverken var uattraktiv eller noe annet. Er vel det stikk motsatte vil jeg tro når du skriver du har en aktiv livsstil. 

Synes ikke det er kynisk. Ærlig sak det. 

Ser den, men ikke alle klarer å se slik utad, men en liten korreksjon hjelper veldig. De fleste synes det er greit og fint. Ihvertfall er min erfaring det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
12 minutter siden, Filia said:

Det er vel det samme motsatt. Jeg har nok venninner, familie og kollegaer. Det jeg ikke får dekket via dem er nærheten, kosen og sexen.

Og ja, det er lurt å sveipe også de litt mindre attraktive til høyre. De er like kåte og mer takknemlig for å få pult enn alfahannene. Og så ligger de kanskje ikke rundt med 10 andre samtidig.

Hah, jeg er stygg men jeg ville aldri i verden tenkt at jeg skal være takknemmelig for å få pult. Da tar jeg meg heller en runk. 

Men det er bra du oppfordrer damer til å ligge med mindre attraktive menn. Vi begge vet hva det betyr. At de sveiper til høyre på topp 10% istedetfor 5%. Er jo en forbedring da, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RehabilitertIncel skrev (2 timer siden):

Hah, jeg er stygg men jeg ville aldri i verden tenkt at jeg skal være takknemmelig for å få pult. Da tar jeg meg heller en runk. 

Men det er bra du oppfordrer damer til å ligge med mindre attraktive menn. Vi begge vet hva det betyr. At de sveiper til høyre på topp 10% istedetfor 5%. Er jo en forbedring da, hehe

Hm, synes det er rart at du heller vil ta deg en runk enn å være litt takknemlig.

Jeg for min del blir glad etter en fin kveld/natt i sengehalmen og  takker gjerne mannen for at han tilbrakte en fin stund sammen med meg🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
4 hours ago, Filia said:

Hm, synes det er rart at du heller vil ta deg en runk enn å være litt takknemlig.

Jeg for min del blir glad etter en fin kveld/natt i sengehalmen og  takker gjerne mannen for at han tilbrakte en fin stund sammen med meg🙂

Hvorfor skal jeg være takknemmelig for noe jeg deler med en annen person? Det at menn skal prise seg lykkelige for at de FÅR sex av damer får meg til å spy. Men det var vel noe som heter:

Alt er i livet handler om sex, bortsett fra sex som handler om makt 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

RehabilitertIncel skrev (9 timer siden):

Hvorfor skal jeg være takknemmelig for noe jeg deler med en annen person? Det at menn skal prise seg lykkelige for at de FÅR sex av damer får meg til å spy. Men det var vel noe som heter:

Alt er i livet handler om sex, bortsett fra sex som handler om makt 🤮

Blir ikke du takknemlig for å ha hyggelige mennesker rundt deg? Spise ett godt måltid? Være sammen med venner? Setter du ikke pris på sånne enkle ting? 
Da skjønner jeg isåfall at du ikke er takknemlig for å kunne ha en å dele sexen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du høre,

I dag så er man selvstendig, klarer selv. Kvinnerollen slik den var/er naturlig er jo på vei ut. Kjønnskampen er helt ute av kontroll, da er det naturlig at mannen tar et steg tilbake. Vi menn trenger jo ikke en kvinne til noe annet enn sex og nærhet, siden dere ikke har noe mer å by på i dagens moderne samfunn. Venner får man resten av.

Anonymkode: 369f4...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filia skrev (17 timer siden):

Det er vel det samme motsatt. Jeg har nok venninner, familie og kollegaer. Det jeg ikke får dekket via dem er nærheten, kosen og sexen.

Og ja, det er lurt å sveipe også de litt mindre attraktive til høyre. De er like kåte og mer takknemlig for å få pult enn alfahannene. Og så ligger de kanskje ikke rundt med 10 andre samtidig.

Så da trenger du jo bare en elsker, en du møter for sex og kos 2-3 gange pr mnd! :) 

Se fasiten min over.

Anonymkode: 369f4...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
2 hours ago, Filia said:

Blir ikke du takknemlig for å ha hyggelige mennesker rundt deg? Spise ett godt måltid? Være sammen med venner? Setter du ikke pris på sånne enkle ting? 
Da skjønner jeg isåfall at du ikke er takknemlig for å kunne ha en å dele sexen med.

Jo, men faen det er bare sex. Er ikke noe man skal tenke så mye over. 

Og jo jeg setter langt mer pris på andre enkle ting, men sex er bare.... sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...