Gå til innhold

Hvor finner jeg en mann som ikke er ut etter bare sex?


Filia

Anbefalte innlegg

Er ikke det at jeg ikke vil ha sex. Kunne bare tenke meg å bli kjent  først og eventuell bare forbli venner. På Tinder virker det som om alle er ut etter bare sex. Så jeg har ikke lyst å date folk bare for å finne ut at det er dems eneste agenda. Kunne godt tenkt meg en FF igjen, men denne gangen skal jeg velge en som oppfyller litt av kravene mine til kjæreste. Ble kjipt med forrige FF som utvikla følelser og jeg måtte dumpe han. Det var herlig å være løssluppen i senga og kunne prøve alt, sammen med å bare ta han for den han var. Men som kjæreste trenger jeg en mann som har orden i livet sitt.

Samtidig så er det ikke først og fremst sex jeg ser etter nå. Gjerne en å prate med og gjøre ting sammen med. 

Er kvinne, rundt 40, hverken spesiell pen eller det motsatte og liker å være aktiv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler kanskje om at vi menn som ikke bare maser om sex blir glatt forbigått for dere ikke orker å skrive lenge nok med oss til at dere blir kjent. Jeg har flere eksempler på at at vi har hatt gode samtaler om livet og alt, så dør det bare ut fordi det trolig er for krevende å skrive. Instant gratification generation. Jeg for min del skal nå pense over på å bli mer fuckboytypen, for da skjer det i allefall noe. 

Anonymkode: 2d170...95f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty Boops skrev (3 minutter siden):

Hva betyr egentlig FF? 🙄

Fast Ford. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filia skrev (3 timer siden):

Er ikke det at jeg ikke vil ha sex. Kunne bare tenke meg å bli kjent  først og eventuell bare forbli venner. På Tinder virker det som om alle er ut etter bare sex. Så jeg har ikke lyst å date folk bare for å finne ut at det er dems eneste agenda. Kunne godt tenkt meg en FF igjen, men denne gangen skal jeg velge en som oppfyller litt av kravene mine til kjæreste. Ble kjipt med forrige FF som utvikla følelser og jeg måtte dumpe han. Det var herlig å være løssluppen i senga og kunne prøve alt, sammen med å bare ta han for den han var. Men som kjæreste trenger jeg en mann som har orden i livet sitt.

Samtidig så er det ikke først og fremst sex jeg ser etter nå. Gjerne en å prate med og gjøre ting sammen med. 

Er kvinne, rundt 40, hverken spesiell pen eller det motsatte og liker å være aktiv.

Du finner dem nok, men du må lete litt bare. Jeg har flere slike venninner der vi rusler turer uten noe press om sex. For vi er bare venner. Innimellom blir det litt snakk om dating og hvordan den andre har det for tiden mtp. dating osv, men ikke noe griseprat bare informative opplysninger om det andre kjønn. Det gjelder like mye henne som meg. 

Damer rundt 40 er ofte mye flottere enn de selv tror og ihvertfall når de sporter litt i tillegg så er de helt der oppe altså. 🤗

Det er bare det at dere ikke har skjønt det selv ennda. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betty Boops skrev (25 minutter siden):

Hva betyr egentlig FF? 🙄

Fuck Friend, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt ironisk at du skriver at du er ute etter menn som ikke bare er ute etter sex, men selv vil gjerne finne en FF. De fleste menn er ikke ute etter å 'være venner' med ei kvinne. Det kan de gjøre med sine mannlige venner. 

Anonymkode: 1ccc6...63b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty Boops skrev (11 minutter siden):

Det burde jeg vel skjønt...

ikke alle forkortelser som sier seg selv :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filia skrev (5 timer siden):

Er ikke det at jeg ikke vil ha sex. Kunne bare tenke meg å bli kjent  først og eventuell bare forbli venner. På Tinder virker det som om alle er ut etter bare sex. Så jeg har ikke lyst å date folk bare for å finne ut at det er dems eneste agenda. Kunne godt tenkt meg en FF igjen, men denne gangen skal jeg velge en som oppfyller litt av kravene mine til kjæreste. Ble kjipt med forrige FF som utvikla følelser og jeg måtte dumpe han. Det var herlig å være løssluppen i senga og kunne prøve alt, sammen med å bare ta han for den han var. Men som kjæreste trenger jeg en mann som har orden i livet sitt.

Samtidig så er det ikke først og fremst sex jeg ser etter nå. Gjerne en å prate med og gjøre ting sammen med. 

Er kvinne, rundt 40, hverken spesiell pen eller det motsatte og liker å være aktiv.

Kanskje jeg er litt hard nå, men jeg syns du virker litt usikker på hva du ønsker selv? 

I første avsnitt skriver du at du kunne tenke deg å bli kjent først, og bare forbli venner. 

Så skriver du videre at du ikke ønsker en som bare er ute etter sex, men at du ønsker deg en ff (som bare er ute etter sex), men han må ha kvalitetene du ser etter i en kjæreste? 

Så skriver du videre at du først og fremst ikke er ute etter sex nå, men en å finne på ting med... 

Først og fremst tenker jeg du bør finne ut hva du egentlig vil. Vil du ha en ff, en venn, eller en kjæreste? Du bør heller ikke blande disse "kategoriene" (i mangel på bedre ord), en ff som har mange av kvalitetene du ser etter i en kjæreste, er dømt til å gå til helvete. Du kommer til å ende opp såret. 

Jeg møtte forøvrig samboer på tinder. Tror pr dags dato at en eller annen form for datingapp er det enkleste, da det er veldig begrenset med sosiale sammenkomster for tiden. 

Anonymkode: 1134f...33e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filia skrev (5 timer siden):

Er ikke det at jeg ikke vil ha sex. Kunne bare tenke meg å bli kjent  først og eventuell bare forbli venner. På Tinder virker det som om alle er ut etter bare sex. Så jeg har ikke lyst å date folk bare for å finne ut at det er dems eneste agenda. Kunne godt tenkt meg en FF igjen, men denne gangen skal jeg velge en som oppfyller litt av kravene mine til kjæreste. Ble kjipt med forrige FF som utvikla følelser og jeg måtte dumpe han. Det var herlig å være løssluppen i senga og kunne prøve alt, sammen med å bare ta han for den han var. Men som kjæreste trenger jeg en mann som har orden i livet sitt.

Samtidig så er det ikke først og fremst sex jeg ser etter nå. Gjerne en å prate med og gjøre ting sammen med. 

Er kvinne, rundt 40, hverken spesiell pen eller det motsatte og liker å være aktiv.

Det virker ut som den generelle forståelsen av Tinder er at det benyttes for å finne en sex partner, om du liker det eller ei.  Så kanskje det er lurt å begynne med å finne en date på gamle måten, dvs ikke via en “hjemmedate-app».

Ellers må jeg si at det virker som du sender ut veldig forskjellige signaler. Du vil ha en date/partner/venn ikke nødvendigvis for sex, men kanskje senere, kanskje ikke. I tillegg kunne du tenkt deg en FF, men ikke for vennskap. Hvis det er slike signaler du sender ut når du dater også,  så er det ikke så rart at det kan misforstås. 

Anonymkode: 471ee...d02

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det virker ut som den generelle forståelsen av Tinder er at det benyttes for å finne en sex partner, om du liker det eller ei.  Så kanskje det er lurt å begynne med å finne en date på gamle måten, dvs ikke via en “hjemmedate-app».

Ellers må jeg si at det virker som du sender ut veldig forskjellige signaler. Du vil ha en date/partner/venn ikke nødvendigvis for sex, men kanskje senere, kanskje ikke. I tillegg kunne du tenkt deg en FF, men ikke for vennskap. Hvis det er slike signaler du sender ut når du dater også,  så er det ikke så rart at det kan misforstås. 

Anonymkode: 471ee...d02

Takk for svar. Tror det stemmer nokså bra at jeg egentlig ikke vet selv hva jeg er ut etter. Litt av alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje jeg er litt hard nå, men jeg syns du virker litt usikker på hva du ønsker selv? 

I første avsnitt skriver du at du kunne tenke deg å bli kjent først, og bare forbli venner. 

Så skriver du videre at du ikke ønsker en som bare er ute etter sex, men at du ønsker deg en ff (som bare er ute etter sex), men han må ha kvalitetene du ser etter i en kjæreste? 

Så skriver du videre at du først og fremst ikke er ute etter sex nå, men en å finne på ting med... 

Først og fremst tenker jeg du bør finne ut hva du egentlig vil. Vil du ha en ff, en venn, eller en kjæreste? Du bør heller ikke blande disse "kategoriene" (i mangel på bedre ord), en ff som har mange av kvalitetene du ser etter i en kjæreste, er dømt til å gå til helvete. Du kommer til å ende opp såret. 

Jeg møtte forøvrig samboer på tinder. Tror pr dags dato at en eller annen form for datingapp er det enkleste, da det er veldig begrenset med sosiale sammenkomster for tiden. 

Anonymkode: 1134f...33e

Takk for svar. Stemmer nok at jeg egentlig ikke vet hva jeg vil ha. Skal tenke en stund til på det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filia skrev (12 minutter siden):

Takk for svar. Stemmer nok at jeg egentlig ikke vet hva jeg vil ha. Skal tenke en stund til på det🙂

Tenker at det kan være lurt. :) Fort for å skremme vekk de seriøse om en virker usikker, samt tiltrekke seg de useriøse. 

Ønsker deg masse lykke til ❤ 

Anonymkode: 1134f...33e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filia skrev (8 timer siden):

Er ikke det at jeg ikke vil ha sex. Kunne bare tenke meg å bli kjent  først og eventuell bare forbli venner. På Tinder virker det som om alle er ut etter bare sex. Så jeg har ikke lyst å date folk bare for å finne ut at det er dems eneste agenda. Kunne godt tenkt meg en FF igjen, men denne gangen skal jeg velge en som oppfyller litt av kravene mine til kjæreste. Ble kjipt med forrige FF som utvikla følelser og jeg måtte dumpe han. Det var herlig å være løssluppen i senga og kunne prøve alt, sammen med å bare ta han for den han var. Men som kjæreste trenger jeg en mann som har orden i livet sitt.

Samtidig så er det ikke først og fremst sex jeg ser etter nå. Gjerne en å prate med og gjøre ting sammen med. 

Er kvinne, rundt 40, hverken spesiell pen eller det motsatte og liker å være aktiv.

Tror du burde bestemme deg for hva du vil ha. Vil du ha en FF handler det meste om sex. Ønsker du deg en kjæreste, handler det ikke bare om sex, men om mye mer.

Anonymkode: 5311e...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Filia skrev (11 timer siden):

Er ikke det at jeg ikke vil ha sex. Kunne bare tenke meg å bli kjent  først og eventuell bare forbli venner. På Tinder virker det som om alle er ut etter bare sex. Så jeg har ikke lyst å date folk bare for å finne ut at det er dems eneste agenda. Kunne godt tenkt meg en FF igjen, men denne gangen skal jeg velge en som oppfyller litt av kravene mine til kjæreste. Ble kjipt med forrige FF som utvikla følelser og jeg måtte dumpe han. Det var herlig å være løssluppen i senga og kunne prøve alt, sammen med å bare ta han for den han var. Men som kjæreste trenger jeg en mann som har orden i livet sitt.

Samtidig så er det ikke først og fremst sex jeg ser etter nå. Gjerne en å prate med og gjøre ting sammen med. 

Er kvinne, rundt 40, hverken spesiell pen eller det motsatte og liker å være aktiv.

Kvinner har lettere for å få sex enn menn. Her beskriver du at du likte en FF frem til han fikk følelser, og da var han ikke bra nok. Du kan godt tenke deg en ny FF. Jeg synes dette både er dobbeltmoralsk og et typisk tilfellet av en kvinne med altfor høye krav!
Antakelig så har mennene du matchet ikke fått like mye sex som deg. Det betyr ikke at alle bare kun er ute etter sex. Men de ønsker seg sex også, akkurat som deg. Og sex behovet deres er ikke tilfredsstilt. Vil du ha en partner der "alt ikke skal handle om sex" så har du store muligheter for å finne han også på Tinder faktisk. Og la være fokusere på det selv.
Ps, kan være en ide å ikke gå for de kjekkeste supermennene. De vil også gjerne ha mye sex uten å bry seg om du får følelser for dem.

Anonymkode: 8090f...b0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (11 timer siden):

Fuck Friend, :)

Trodde lenge det betydde fisting friend jeg og at bbw betydde big black woman. Jaja, sånn kan det gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på tinder og ville bare ha sex og ikke noe seriøst (var unge da), nå mange år etter sitter vi likevel her som samboere med barn. Så det gikk jo bra 🙈

Anonymkode: 8dcb4...835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kvinner har lettere for å få sex enn menn. Her beskriver du at du likte en FF frem til han fikk følelser, og da var han ikke bra nok. Du kan godt tenke deg en ny FF. Jeg synes dette både er dobbeltmoralsk og et typisk tilfellet av en kvinne med altfor høye krav!
Antakelig så har mennene du matchet ikke fått like mye sex som deg. Det betyr ikke at alle bare kun er ute etter sex. Men de ønsker seg sex også, akkurat som deg. Og sex behovet deres er ikke tilfredsstilt. Vil du ha en partner der "alt ikke skal handle om sex" så har du store muligheter for å finne han også på Tinder faktisk. Og la være fokusere på det selv.
Ps, kan være en ide å ikke gå for de kjekkeste supermennene. De vil også gjerne ha mye sex uten å bry seg om du får følelser for dem.

Anonymkode: 8090f...b0a

Du skriver at jeg er kvinne med altfor store krav. 
Når jeg møte han FF var det kun for sex. Helt fra første stund var det klar for meg at det ikke duger for forhold. Største grunnen er nok overvekten hans (rundt 40kg) og at han dermed ikke passer inn i min aktive, relativ sunne livsstil. Det i seg selv er grunn nok at jeg ikke ønsker forhold med han. Samtidig har han rotete økonomi, snakker dårlig om eksen og foreldrene og er misfornøyd med jobben.

Det er da for mange ting for meg å ta hensyn til. Men jeg koste meg med sexen med han og vi snakket en del sammen før og etterpå. Jeg lot han bare fortelle, uten å kritisere eller ville forandre noe. 
Tror det er derfor han ble glad i meg. Må det være greit for en mann å ha sex fra hver gang en møtes som han samtidig kan prate med og kvinnen stiller ingen krav som helst.

Men han begynte å kreve mer tid av meg og det har jeg ikke. Så på en måte veldig synd for jeg likte å være sammen med han, men det hadde ikke fungert som kjæreste.

Jeg vil nok ha begge deler. Den spenningen og gode sexen samtidig som mannen har et ordnet liv.

Jeg, er nok kravstor da, skjønner jeg. Men inntil han rette dukker opp så har jeg det ganske bra alene. Og trenger jeg sex så er jo Tinder klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...