Gå til innhold

Prøvedagbok ~ Fame


Fame

Anbefalte innlegg

Fame skrev (32 minutter siden):

:velkommen: skal du være! Har du planer om prøving?

Ja vi skal starte i mai eller juni. Har selv opprettet dagbok faktisk, under M-Å 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PP 3 ~ CD 17 ~ 1 DPO

Tror jeg skal holde meg langt unna DPO tråden denne runden for å se om jeg kanskje slutter å analysere alt mulig kroppen sier som eventuelle symptomer  :ler: I dag gikk tempen min opp så da er jeg offisielt ute i DPO land: let the wait begin.  Jeg hadde jo sex på feil dager denne perioden, men vi fikk lagt inn aksjer dagen før EL så det bør være ok sjanser da. Fikk også prøvd min nye fertility gel for å beskytte de små boyza best mulig.

I dag skal jeg bare kose meg med en kopp kaffe og slappe av litt før en ettermiddagsvakt på bruket  :skya:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex dagen før EL er jo helt ypperlig! 😁 Hurra for dpo-land! Håper dagene går raskt for deg :hug: Er du en tidligtester forresten, eller vil vente til sikkert svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært det, men jeg skal prøve å la være denne runden. Det fører bare til stress for meg :ler: Så nå har jeg bare hamstret inn vanlige tester. Dog kjenner jeg meg selv rett så ender jeg vel opp med å kjøpe hvertfall én tidligtest  :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 3 ~ CD 17 ~ 3 DPO

Da er jeg kommet litt ut i DPO land og har egentlig ikke noen tegn til verken det ene eller det andre, noe som er litt deilig. Det er jo selvfølgelig alt for tidlig for symptomer på graviditet, men jeg pleier ofte å få tidlige symptomer på PMS så vi får bare se hvor det bærer hen  :bond:Ellers i dag er det jo fredag ( :danser:) som betyr tacokveld med mannen :rodmer: 

Håper alle får en strålende helg!:skya: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 3 ~ CD 26 ~ 8 DPO

Skjønner ikke hva jeg har bedrevet i forrige innlegg, men det ser ut som at jeg da var CD 21 og ikke 17. Skal tydeligvis ikke være lett å holde styr   :bond: nå er jeg hvertfall på dag 26 og det kan se ut til at syklusen min varer litt lenger enn de 28 som den pleier. Har noen ganger tidligere hatt 30 dager så vi får nå  se. Tok jo Pfizer vaksina også så kan være den utsatte eggløsninga mi en ukes tid, hvem vet. Jeg er hvertfall 8 DPO nå og har ømme bryster (som jeg har hatt siden 4 dpo). Jeg er veldig bestemt på å ikke teste noe før IKM og føler heller ikke behov for det denne runden :danse:

I dag skal jeg bare se på at robotklipperen jobber i hagen før ettermiddagsskift på jobb. Håper alle får en strålende dag:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å dette blir så spennende! :yvonne: Kjenner jeg er veldig spent på hvordan denne syklusen blir selv også, men aller mest gleder jeg meg til å komme over i DPO-land. Jeg må bare beundre den selvkontrollen din på testingen... I påsken testet jeg 2DPO :fnise:

Spent på dette med vaksina og om den har skjøvet på EL, jeg skal vaksineres snart jeg også. 

Nyt dagen din mens roboten jobber :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så spennende med disse tegnene! 😍 Og bra selvkontroll med å vente til IKM med testing altså, det må jeg si😎 Gleder meg til å følge deg i dagene fremover:nordvesta:

Kos deg masse i dag før jobb - det hørtes skikkelig deilig ut!  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 4 - CD 2

Status: vondt vondt vondt i magen/lysk,  irritert, sulten

Er det lov å være lei etter bare tre forsøk..? Var helt sikker på at jeg hadde festeblødning da det i går kveld og frem til nå kun var bittelitt rosa på papiret, men nå fosser det selvsagt så er litt skuffa her kan man si. Også har jeg så menssmerter i tillegg så i dag er jeg bare nedfor  :trist:Håper naproksen hjelper snart 

Men men, da er jeg hvertfall inn i ny prøveperiode. I følge appen min får jeg eggløsning 17. mai, så kanskje det er en lykkedag. 

Beklager sutrete innlegg :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lov til å være skuffet og lei seg når mensen kommer uansett hvor lenge eller kort man har prøvd. Når man er klar og begynner prøvingen så vil man jo helst ha blitt gravid i går... 

Gjør noe hyggelig for deg selv i disse dagene, små satser vi absolutt på et nasjonaldag-egg blir lykken :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe på det  :klem:

Krampene var ganske intense i dag. Kommer og går, får se om det hjelper med en varm dusj. Som om ikke mensen er irriterende nok må den være smertefull i tillegg   :rolleyes:

Åssen går det med deg i DPO land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet, utrolig irriterende! Hater mensen! Jeg vurderer sterk et inngrep eller noe når det ikke blir flere barn for å slippe dette møkket hver måned... 

Akkurat nå går det bra med meg, takk som spør. Det er når det bikker 7dpo at det begynner å bli vanskelig 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det treffer for deg denne gangen, så tidlig EL som du har fått så må det jo være et godt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (16 timer siden):

PP 4 - CD 2

Status: vondt vondt vondt i magen/lysk,  irritert, sulten

Er det lov å være lei etter bare tre forsøk..? Var helt sikker på at jeg hadde festeblødning da det i går kveld og frem til nå kun var bittelitt rosa på papiret, men nå fosser det selvsagt så er litt skuffa her kan man si. Også har jeg så menssmerter i tillegg så i dag er jeg bare nedfor  :trist:Håper naproksen hjelper snart 

Men men, da er jeg hvertfall inn i ny prøveperiode. I følge appen min får jeg eggløsning 17. mai, så kanskje det er en lykkedag. 

Beklager sutrete innlegg :bond:

Føler veldig med deg! :hug: Den ubarmhjertige mensen er nok rett rundt hjørnet her også... EL-testene ble aldri positive så jeg kjenner også på en sånn negativitet over å skulle over i PP4... Hadde liksom tenkt at jeg skulle være superfertil siden jeg nå har så lyst på barn :unsure:

Dette med menssmerter er virkelig ikke noe gøy! :klem: Hos meg hjelper det oftest best med ibux og paracet i kombinasjon. Jeg bruker også varmeflaske på magen, synes det lindrer veldig! Fysisk aktivitet hjelper også veldig, hvis du føler deg i form til det. Bare en gåtur kan lette mye for min del i alle fall. 

Det blir spennende med et 17. maiegg da! På selveste nasjonaldagen må jo dette bli en kongelig suksess :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd liksom ikke trening i går da jeg bare følte meg blodig, ekkel og irritert   :ler: Skal komme i gang i dag, bedre dag da. Vi ligger ganske likt i syklusen da, kanskje du også får et 17. Mai egg  :ler:

Endret av Fame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fhuzzy skrev (11 timer siden):

Føler veldig med deg! :hug: Den ubarmhjertige mensen er nok rett rundt hjørnet her også... EL-testene ble aldri positive så jeg kjenner også på en sånn negativitet over å skulle over i PP4... Hadde liksom tenkt at jeg skulle være superfertil siden jeg nå har så lyst på barn :unsure:

Dette med menssmerter er virkelig ikke noe gøy! :klem: Hos meg hjelper det oftest best med ibux og paracet i kombinasjon. Jeg bruker også varmeflaske på magen, synes det lindrer veldig! Fysisk aktivitet hjelper også veldig, hvis du føler deg i form til det. Bare en gåtur kan lette mye for min del i alle fall. 

Det blir spennende med et 17. maiegg da! På selveste nasjonaldagen må jo dette bli en kongelig suksess :yvonne:

 

Fame skrev (10 timer siden):

Gadd liksom ikke trening i går da jeg bare følte meg blodig, ekkel og irritert   :ler: Skal komme i gang i dag, bedre dag da. Vi ligger ganske likt i syklusen da, kanskje du også får et 17. Mai egg  :ler:

Ligger litt likt med dere jeg også. Nå har ikke vi startet enda da.. men Fikk mensen på lørdag, og Min neste EL er beregnet til 14. mai. Har for øvrig alltid helt grusomt vondt første dagen, nesten så jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. To Ibux og varmeflaske hjelper her også! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ME97 skrev (45 minutter siden):

 

Ligger litt likt med dere jeg også. Nå har ikke vi startet enda da.. men Fikk mensen på lørdag, og Min neste EL er beregnet til 14. mai. Har for øvrig alltid helt grusomt vondt første dagen, nesten så jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. To Ibux og varmeflaske hjelper her også! 

 

Uffa. Kjipt å være kvinne noen ganger   :tristbla: Har veldig vondt de to første dagene også roer det seg. Ibux er effektive saker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heia nasjonaldagsegget! 🎉🇳🇴🥂🥰🥚 Håper så inderlig du kommer med test i tolketråden snart 🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig å hoppe med på trenden nå, ja. Må jo bare være et lykkeegg 🇳🇴

PP 5 ~ CD 18 - 1 DPO

Vært stille og rolig på denne fronten. Orket ikke legge inn aksjer i går, som jeg kanskje burde gjort men da var jeg på kveldsvakt og hadde spist veldig, VELDIG mye kake  :ler: Men så sies det vel at aksjelegging dagen før EL er det beste, så da får vi bare overleve med venting de neste ukene. Håper alle koste seg masse på nasjonaldagen og ser på Eurovision i kveld  :danser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 5 ~ CD 25 ~ 8 DPO

Tiden går så uendelig sakte her!!! Jeg kjenner ikke noen symptomer verken i mage, pupp eller rygg. Hatt litt vondt i hodet i helga, men jeg har jo hatt jobbhelg så kan fint være derfor  :ler:  Jeg pleier å ha ømme bryster etter eggløsning, så jeg er litt fascinert av at det er så stille fra kroppen nå. Det betyr helt sikkert ingenting, men vet jo aldri  :vetikke: Kjenner at det hadde vært godt med en positiv test denne gangen .. 

 

Ellers var jeg strålende fornøyd med Eurovision resultatet! Elsket Italia sitt bidrag og var helt sikker på at de kom til å vinne   :ler: Kjedelig for Tix,  men sangen hans synes jeg ikke var spesielt bra. Hadde han vunnet hadde det kun vært på grunn av syndromet sitt og det er ikke helt riktig heller. 

Håper alle har en strålende dag i dag  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...