Gå til innhold

Ting du syns er creepy som andre kanskje ikke tenker over?


jordbær86

Anbefalte innlegg

Helikopter. Møte fremmede på øde plasser. Det ekle slimet som noen har på leppa gjerne ved frokosten. Trøste mørkredde barn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Store skip/maskiner/maskinrom. Mørke havdyp. Hull (trypofobi), verst på hud, men sånne planter med hull er også ekle. Og enkelte andre planter, f.eks disse inneplantene som er grønn og rosa (spraglet). De er veldig populære nå, men jeg synes de ligner på syk hud 🤢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin_fruen skrev (På 2021-4-8 den 0.28):

Ubåt ,ubåt, ubåt

marihøner

og får grøssninger av visse ting som har med havet å gjøre som sunket båt, eller rør 😰

Dette gjør jeg og!! Hater å se på brygger for eksempel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordbær86 skrev (På 2021-4-8 den 0.06):

Fortell

Mine er

1. Nrk radios gamle pausesignaler og kjenningssignal. Aner ikke hvorfor. Men har hørt de og syns de var litt creepy.

2. Hvis en radio står på lavt i bakgrunnen og man bare hører mumling. Samme hvis tv,n til naboen står på eller noen snakker der eller ute og man hører det langt borte. Dette er mest creepy på kvelden.

 

 

kvinner i tights med flat ræv/utrent rumpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navlelo...... jeg takler det ikke 🤮🤮🤮 Jeg må selvfølgelig holde dette hemmelig, for HVER gang jeg har fortalt om det, så piller folk seg i navelen og skal dra fingeren oppi trynet mitt som noen jævla barn 

eksen satt i sofaen og drev å pelte seg i navelen. Jeg klarte ikke ha sex med han på over en uke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cleangal skrev (1 time siden):

Porselensdukker (mamma hadde rett, jeg var ikke gammel nok til å se den påskekrimmen...).

Med påskekrim, mener du serien Malstrøm?  Tror det var mange som fikk problemer med porselensdukker etter å ha sett den. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårstrikk79 skrev (1 minutt siden):

Haha. Dette bildet gir meg frysninger. 

Ja hvem vet hvilke ambisjoner den trioen har?  Planlegger de hva de skal gjøre for kuppe makten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kågebruker skrev (Akkurat nå):

Ja hvem vet hvilke ambisjoner den trioen har?  Planlegger de hva de skal gjøre for kuppe makten?

Fniiiis:) Uansett hva de planlegger, så tror jeg ikke de har gode hensikter 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se de første meterne av kjetting eller tau som forsvinner ned i dypt vann. Særlig hvis det har masse grums på seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuntzilla skrev (På 17.4.2021 den 14.33):

Synes universet er creepy. Jeg forstår det ikke. Er det uendelig eller  hva er i så fall utenfor? Det er uansett mer eller mindre uendelig stort og vi er ikke en fjert i havet engang. Tenk at vi spinner vi rundt på denne lille kula og henger fast i den, hva om gravitasjonen bare sluttet å fungere og vi alle lettet og fløt ut i atmosfæren. Eksisterer vi egentlig i det hele tatt? Vi er så ufattelig uviktige, alt jeg bryr meg om betyr ingenting. Og hva er egentlig meningen med livet? Sånn begynner jeg da, hver gang jeg ser på stjernene omtrent. Å reise ut i verdensrommet er min største skrekk, heldigvis skal vi ikke kolonisere mars i min levetid.

Jeg er heller ikke glad i folk utkledd som figurer, sånn i store drakter som er på Disneyland eller så sto det en fyr i legomann-kostyme og reklamerte for Outland på Karl Johan en sommer, jeg fikk helt hjerteklapp av å gå forbi. Jeg får lyst å slå dem ned av en eller annen grunn.

Jeg tenker også slik av universet 😨 Begynner å tenke på hva som er utenfor, og det må være noe utenfor det, og hva er utenfor det? Jeg blir helt sliten i sjela 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...