Gå til innhold

Ting du syns er creepy som andre kanskje ikke tenker over?


jordbær86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lama_Drama skrev (20 minutter siden):

Speil i halvmørke eller mørke. Tenk om det er noen i speilet jeg ikke kan se?!

Det hadde vel vært verre om det var et ansikt i speilet du *kunne* se?? 😨

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duplo skrev (2 minutter siden):

Når jenta på 3 år sa se på dama og pekte på et tomt hjørne i stua😳

Dette! Datteren min hadde lange samtaler med en gammel mann i trappen i et hus vi leide da hun var liten 🥶🥶🥶

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underjordiske garasjeanlegg, og helst på kvelden.  Boligområder med hvite hus og hvite gjerder og fullstendig stillhet. Mange hvite hus i klynger mao. Biler som svinger til siden og stopper 20 m foran deg når en går tur.  Rever som lusker rundt i boligfelt

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (3 timer siden):

Folk som går bak meg i samme tempo som meg uten å passere. 

Dette! Aaaaa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter

Barn ute av senga om natten (oh my GÆD som jeg skvetter😨)

Musikk med dårlig oppløsning slik at det får en sånn metallisk lyd. Fryser på ryggen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mørkt hav. Sånn at du ikke ser hvor havbunnen går når du titter ned, alt er bare svart og veldig dypt. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle hoteller som er langt fra nyoppusset og har hatt sine glansdager for lenge siden. Spesielt om man er sånn omtrent eneste gjest. Bodde på et gammelt høyfjellshotell i forbindelse med en jobbreise en gang, midt i svarteste februar og fikk rom i enden av en lang korridor. Synes det var så ekkelt å gå ned til frokost morgenen etter, gjennom hele korridoren alene. Bare ventet på at de to tvillingjentene skulle dukke opp og stirre på meg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Små hunder, Sånne bittesmå folk har i veska, 

Dyr med klær på.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en ting til. Å låse seg inn på jobb på kveldstid. De få gangene jeg har gjort det har jeg sånn halvveis forventet at noe levende skal hoppe frem fra skyggene. Og det hører med til historien at en gang fant jeg en kollega på kopirommet, vi fikk omtrent hjertestans begge to.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kommer hjem etter at det har blitt mørkt, låser opp døra og går inn. I det sekundet eller tre det tar mellom at jeg  står inne, lukker døra og låser den, er jeg overbevist om at det står noen utenfor som kommer til å presse seg inn. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loveli

Synes mange nevner ting som er skremmende for "alle", tråden handler vel om ting du er redd for men som du ikke opplever at andre er redde for?

Jeg blir veldig engstelig hvis jeg er i lyse rom og det er mørkt ute. Venter bare på å se noe ekkelt som titter inn. Har aldri opplevd noen andre som er redde for dette før, har vært mye på overnatting og helgeturer. "Anne, vi er i 10-etasje, ingen er utenfor! Man kommer seg ikke opp på balkongen her!" Eeeh, jo, det kan være!!! 😅

Jeg er også veldig redd for å se ting i refleksjoner generelt, er redd for å se at det står flere folk i rommet som jeg bare kan se i refleksjonen.

Føler alltid at det står noen i hagen og synes det er generelt creepy å se ut der på kvelden og natta når det er mørkt. Da er jeg jo både redd for å se refleksjoner i vinduet OG redd for å se ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjellerboder i borettslag. Tenker alltid «enn om det sitter noen lenket fast i en av bodene, men de tør ikke rope på hjelp når de hører meg fordi de tror jeg er en av de slemme».

Har sett for mye krim 😄

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duplo skrev (1 time siden):

Når jenta på 3 år sa se på dama og pekte på et tomt hjørne i stua😳

Fy farao, har ikke opplevd det selv, men har venner med sånne opplevelser...

I samme gate; jobber med eldre, med demens. De kan ha hallusinasjoner, dvs de ser og har samtaler med personer som ikke er der. Vanligvis tilskrives det sykdommen, men jeg har mine tvil. Særlig når de skal beskrive «dama» på rommet og du innser at de beskriver hun som hadde rommet sist, og er død....!

🥶

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...