Gå til innhold

Ting du syns er creepy som andre kanskje ikke tenker over?


jordbær86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elder Millennial

Dukkesamlinger, nips, lukten av lavendel såpe, hager med statuer, røykefingrer, vinduer uten gardiner og isbilen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (6 timer siden):

Utstillingsdukker. Gebiss...

ull som skal bli tovet. 

Ull som skal bli tovet? Why?🤨

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feste blikken på gamle hus når man kjører på natta, tomme store saler, helt stille når man skall sove( må ha noe lyd på, tex tv på veldig lav volum eller radio, der de snakker da, akkurat så man hører hva de sier men ikke noe høyere. Pleier å sette på viasat eller eurosport på kvelden da de viser golf, det er beroligende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ene Farmen fanfaren er litt skummel. Den man hører når pausen kommer, når kameraet heiser seg ned til skiltet som også ser litt creepy ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BEYou skrev (12 minutter siden):

Ull som skal bli tovet? Why?🤨

Trådens premiss bekreftet. :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er mørkt ute, og det står dører åpne inn til mørke rom... er man i tillegg i en lang korridor er det helt krise skummelt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, BEYou said:

Ull som skal bli tovet? Why?🤨

Av ein eller anna rar grunn klør eg i tennene av ull som kan bli tovet. Får frysninger også. Creepy tekstur.

Kom og på dusjforheng som blaffrer fram og tilbake. Som sniker seg rundt kroppen æææ! 

Mannen min synest overdrevet søte ting er creepy. Sånn type regnbueenhjørninger.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når strømmen går. Uansett om det er midt på lyse dagen. Alle de små durelydene i feks kjøleskap, varmepumper osv dør ut og det blir helt stille. Får litt frysninger av det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videoer på nettet som krever full fokusering. Ser for meg at et stygt ansikt kommer opp og skremmer vette av meg😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 minutter siden):

Når strømmen går. Uansett om det er midt på lyse dagen. Alle de små durelydene i feks kjøleskap, varmepumper osv dør ut og det blir helt stille. Får litt frysninger av det.

Jeg også! Hater når det skjer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SoWhat? skrev (13 timer siden):

Jeg er enig ang universet. Læreren min sa til meg : slutt å tenk på det du. Det er ikke så lurt å tenke på hva som er utenfor universet vi kjenner og sånt. Det er ting vi bare bør tenke litt på nå og da.    :fnise: og det hadde han i grunnen rett i. Jeg hater ting en ikke kan forstå. Det er en ting som er like ille som å bli sendt ut i verdensrommet ( grøss ), og det er å bli sendt ned med ubåt  😨

Enig, du hadde ALDRI fått meg i en ubåt!

Das Boot er det skumleste jeg har sett på TV i hele mitt liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reburndukker. De ser ut som døde babyer. Jeg grøsser når folk steller med dem og bærer rundt på dem.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter/kvinner i bikini som kjefter på andre som er toppløse eller nakne på stranda. Jeg ser ikke noe fornuftig grunn til at det ene er noe bedre og riktigere enn det andre. Jeg tror det kun dreier seg om hva man er vant med. Det er creepy med folk som har sterke meninger og vil oppdra andre når det kun er basert på mote og ikke på nøytral kunnskap.

For meg er å ha på seg bikini i praksis det samme som å være naken. Bikinien dekker bare en liten del av kroppen. Den skjuler ikke kroppsformene. Huden og hudfargen under kan man gjette ut fra resten av kroppen. Kjønnet kan man gjette seg til og det er få overraskelser der av betydning. Det sier ingen ting om "anstendigheten" til bæreren hvis det nå skulle ha noen betydning og verdi på noen måte. Bikinien gir i realiteten ingen beskyttelse mot overfallsmenn eller vind og vær m.m. Forestillingen om at det er mer skammelig å bli snikfotografert og publisert naken enn i bikini er kun noe som kulturen forteller oss uten at det har noe som helst med fornuft og realiteter å gjøre. Et bilde av en naken avslører ingen ting som ikke alle viste eller kunne gjette seg til. Man er like anstendig og verdifull som menneske om det er et nakenbilde av en på nettet som om det var et bikinibilde der. Det har eksistert kulturer som har krevd at man skal være mye mer påkledd enn oss mens i andre kulturer kunne man være helt naken. Hvordan kan vi være så overbevist om at vår bikinimote er så mye riktigere enn alt annet? Vi kan sende romskip til Mars men stiller ingen krav til vitenskapelig begrunnelse når vi krever at andre skal ha på seg akkurat like mye som oss, verken mer eller mindre, på stranda.

Bikini, toppløs eller naken er egentlig ikke poenget. Poenget er at vi innbiller oss at vi er fornuftsbaserte men ofte følger konvensjoner som kun er vane og ikke fornuftsbasert på noen måte. Det er creepy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Hulderen skrev (46 minutter siden):

Reburndukker. De ser ut som døde babyer. Jeg grøsser når folk steller med dem og bærer rundt på dem.

Enig, de er skikkelig creepy. Men jeg tror de aller fleste syns det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...