Gå til innhold

Ting du syns er creepy som andre kanskje ikke tenker over?

jordbær86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får intense frysninger og blir nærmest uvel av lyden av høye skrapelyder, deriblant negler på tavle og trampoline. Hver gang jeg renser tørketrommel for støv så blir jeg helt fra meg av den lyden som kommer når man treffer filteret... TAKLER ikke å ta på det. Det er verre når jeg selv gjør det enn andre. 

Post mortem-portretter. Men det ER jo creepy da. Kan ikke fatte at dette var vanlig før i tiden. 

Spirit boxes (electronic voice phenomenon)

EDIT; Utstillingsdokker!!!

Endret av Sprinkle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysopras skrev (14 minutter siden):

Utstilte uniformer fra 1. og 2. verdenskrig.

Æææææ, at jeg ikke har tenkt på det tidligere! Ekkelt? JA. 😳

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og  der det har blitt funnet en død person men ingen har funnet ut hvem personen er. Samme med mennesker som har forsvunnet og aldri blitt funnet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alice123 skrev (18 timer siden):

Jeg syntes det er ubehagelig å se på gamle tv-programmer (gamle-gamle). Da jeg vokste opp og det kom et svart/hvitt-innslag på TV, kommenterte alltid min mor "tenk, alle vi ser på tv nå er døde". I voksen alder har det hengt ved, og hver gang jeg ser et gammelt innslag så klarer jeg ikke tenke på noe annet enn at alle jeg ser på er døde.

Huff, enig i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Rosendahl skrev (2 timer siden):

Folk som går bak meg i samme tempo som meg uten å passere. 

Skulle til å skrive det samme, det er er skikkelig creepy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kattene tilsynelatende ser noe ikke jeg kan se. Noen ganger følger de et eller annet med blikket, og andre ganger kan de plutselig stoppe opp. 

Jeg vet at det sannsynligvis skyldes at de hører mus i veggene, eller kanskje noe som foregår ute, men det er litt nifst likevel. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (5 minutter siden):

Når kattene tilsynelatende ser noe ikke jeg kan se. Noen ganger følger de et eller annet med blikket, og andre ganger kan de plutselig stoppe opp. 

Jeg vet at det sannsynligvis skyldes at de hører mus i veggene, eller kanskje noe som foregår ute, men det er litt nifst likevel. 

Dette! Min lå og sov i sted, så plutselig satte den seg opp, helt stiv, stirret og lyttet. :redd:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange mørke korridorer.

Furutrær rett etter eller rett før solnedgang langt ute i skogen. 

Hvis det er mørkt utenfor vinduet, men helt lyst inne. Får følelsen av at noen ser på meg utenfra

Endret av oslojente88
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (17 minutter siden):

Dette! Min lå og sov i sted, så plutselig satte den seg opp, helt stiv, stirret og lyttet. :redd:

Ha ha, nå kom jeg på en gang datteren min lå og sov, og plutselig satte seg opp og lo som en gal, før hun la seg ned og sov videre! 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (Akkurat nå):

Ha ha, nå kom jeg på en gang datteren min lå og sov, og plutselig satte seg opp og lo som en gal, før hun la seg ned og sov videre! 😂

😲😲😲

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lama_Drama skrev (12 minutter siden):

Speil i halvmørke eller mørke. Tenk om det er noen i speilet jeg ikke kan se?!

Ha ha samme her, spesielt fordi vi alltid lekte bestemor og missy(?)når vi var yngre. Sto i mørkt rom og skulle nistirre i speilet og si bestemor og missy gjentatte ganger.... så kunne man liksom se ei eldre dame etterhvert da.... skjedde jo aldri, heldigvis😅.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorsag, når noen starter opp en så får jeg helt vondt inn til beinet 😬😬 og negler som skraper på tavle 😝

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...