Eeemil Skrevet 10. august 2021 #121 Del Skrevet 10. august 2021 Helikopter. Møte fremmede på øde plasser. Det ekle slimet som noen har på leppa gjerne ved frokosten. Trøste mørkredde barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. august 2021 #122 Del Skrevet 10. august 2021 Å sitte slik på toget med fremmede, hater det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 10. august 2021 #123 Del Skrevet 10. august 2021 Store skip/maskiner/maskinrom. Mørke havdyp. Hull (trypofobi), verst på hud, men sånne planter med hull er også ekle. Og enkelte andre planter, f.eks disse inneplantene som er grønn og rosa (spraglet). De er veldig populære nå, men jeg synes de ligner på syk hud 🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 10. august 2021 #124 Del Skrevet 10. august 2021 Nevian skrev (1 time siden): Eller tenk om speilet oppfører seg som dette: Åh fy faen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frustrert husfrue Skrevet 10. august 2021 #125 Del Skrevet 10. august 2021 Vin_fruen skrev (På 2021-4-8 den 0.28): Ubåt ,ubåt, ubåt marihøner og får grøssninger av visse ting som har med havet å gjøre som sunket båt, eller rør 😰 Dette gjør jeg og!! Hater å se på brygger for eksempel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sokk10 Skrevet 10. august 2021 #126 Del Skrevet 10. august 2021 jordbær86 skrev (På 2021-4-8 den 0.06): Fortell Mine er 1. Nrk radios gamle pausesignaler og kjenningssignal. Aner ikke hvorfor. Men har hørt de og syns de var litt creepy. 2. Hvis en radio står på lavt i bakgrunnen og man bare hører mumling. Samme hvis tv,n til naboen står på eller noen snakker der eller ute og man hører det langt borte. Dette er mest creepy på kvelden. kvinner i tights med flat ræv/utrent rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 10. august 2021 #127 Del Skrevet 10. august 2021 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 10. august 2021 #128 Del Skrevet 10. august 2021 Tuttifrutt skrev (På 2021-4-8 den 18.53): Huff, enig i dette. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 10. august 2021 #129 Del Skrevet 10. august 2021 Høye bygninger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 10. august 2021 #130 Del Skrevet 10. august 2021 Navlelo...... jeg takler det ikke 🤮🤮🤮 Jeg må selvfølgelig holde dette hemmelig, for HVER gang jeg har fortalt om det, så piller folk seg i navelen og skal dra fingeren oppi trynet mitt som noen jævla barn eksen satt i sofaen og drev å pelte seg i navelen. Jeg klarte ikke ha sex med han på over en uke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 10. august 2021 #131 Del Skrevet 10. august 2021 Og bildene på togstasjonen på Nationaltheatret ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 10. august 2021 #132 Del Skrevet 10. august 2021 Og sluk. Alle typer sluk. Livredd for sluk. Svart creapy hull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårstrikk79 Skrevet 10. august 2021 #133 Del Skrevet 10. august 2021 Kågebruker skrev (11 minutter siden): Haha. Dette bildet gir meg frysninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 10. august 2021 #134 Del Skrevet 10. august 2021 cleangal skrev (1 time siden): Porselensdukker (mamma hadde rett, jeg var ikke gammel nok til å se den påskekrimmen...). Med påskekrim, mener du serien Malstrøm? Tror det var mange som fikk problemer med porselensdukker etter å ha sett den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. august 2021 #135 Del Skrevet 10. august 2021 Kågebruker skrev (13 minutter siden): Så søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 10. august 2021 #136 Del Skrevet 10. august 2021 Hårstrikk79 skrev (1 minutt siden): Haha. Dette bildet gir meg frysninger. Ja hvem vet hvilke ambisjoner den trioen har? Planlegger de hva de skal gjøre for kuppe makten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårstrikk79 Skrevet 10. august 2021 #137 Del Skrevet 10. august 2021 Kågebruker skrev (Akkurat nå): Ja hvem vet hvilke ambisjoner den trioen har? Planlegger de hva de skal gjøre for kuppe makten? Fniiiis:) Uansett hva de planlegger, så tror jeg ikke de har gode hensikter 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 10. august 2021 #138 Del Skrevet 10. august 2021 Å se de første meterne av kjetting eller tau som forsvinner ned i dypt vann. Særlig hvis det har masse grums på seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 10. august 2021 #139 Del Skrevet 10. august 2021 Cuntzilla skrev (På 17.4.2021 den 14.33): Synes universet er creepy. Jeg forstår det ikke. Er det uendelig eller hva er i så fall utenfor? Det er uansett mer eller mindre uendelig stort og vi er ikke en fjert i havet engang. Tenk at vi spinner vi rundt på denne lille kula og henger fast i den, hva om gravitasjonen bare sluttet å fungere og vi alle lettet og fløt ut i atmosfæren. Eksisterer vi egentlig i det hele tatt? Vi er så ufattelig uviktige, alt jeg bryr meg om betyr ingenting. Og hva er egentlig meningen med livet? Sånn begynner jeg da, hver gang jeg ser på stjernene omtrent. Å reise ut i verdensrommet er min største skrekk, heldigvis skal vi ikke kolonisere mars i min levetid. Jeg er heller ikke glad i folk utkledd som figurer, sånn i store drakter som er på Disneyland eller så sto det en fyr i legomann-kostyme og reklamerte for Outland på Karl Johan en sommer, jeg fikk helt hjerteklapp av å gå forbi. Jeg får lyst å slå dem ned av en eller annen grunn. Jeg tenker også slik av universet 😨 Begynner å tenke på hva som er utenfor, og det må være noe utenfor det, og hva er utenfor det? Jeg blir helt sliten i sjela 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 10. august 2021 #140 Del Skrevet 10. august 2021 At russerne fisket med ubåt i Oslofjorden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå