Gå til innhold

Kan man ikke holde en viss anstendighet, selv om man har vært sammen i mange år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min samboer og jeg sitter i sofaen og ser på TV. Han ligger på andre siden av sofaen, med rumpa mot meg og boxeren langt ned på lårene (ikke noe nytt der). Så ser jeg han plutselig bruker hånden til å sprike ut rumpehullet, og slipper den fisen, rett mot meg, som sitter én meter unna. Altså??? Går det ikke an å holde en viss anstendighet, selv om man har vært sammen i x antall år?? 

Er det bare jeg som er rar og synes denne type oppførsel er turn-off? Eller er det slikt man skal klare å se forbi etter et langvarig forhold? Det er jo ikke veldig sexy akkurat.. fising er en ting, men på den måten. Usj. Bare min samboer som har sånn ekkel oppførsel? 

Anonymkode: ad801...1c3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, jeg hadde også syntes det var veldig turn-off. Og jeg hadde definitivt sagt ifra at det ikke var greit. 

Anonymkode: 4243c...4ce

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Æsj, jeg hadde også syntes det var veldig turn-off. Og jeg hadde definitivt sagt ifra at det ikke var greit. 

Anonymkode: 4243c...4ce

Tro meg, det gjorde jeg...

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere disse typene?

Anonymkode: 77c37...a0e

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bokseren langt ned? Er han retard?

Anonymkode: e7d5d...297

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, etter 10 år og to barn sammen gjør ikke min mann dette. 

Anonymkode: 095a4...37d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt var nytt her. Ja, så vidt jeg vet må det bare være deg som har noe sånt i hus, hvordan klarte du å bli samboer med det der og hvorfor er han der fortsatt?

Anonymkode: 552aa...505

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Tror ikke det der er vanlig... Kunne ihvertfall ikke hatt sex med noe sånt.

Anonymkode: 0338e...64e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting hvis han gjorde dette ofte, men herreminhatt, ikke ta deg selv så seriøst. Høres ut som en komisk ablegøye. 

 

Anonymkode: e75fc...9f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du i det hele tiden må spør om du er rar som synes dette er turn-off, sier meg at dette bare er toppen av isberget. Hvilke andre motbydelige ting driver han med og hva sier/gjør du til dette?

Anonymkode: 89059...441

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så ser jeg han plutselig bruker hånden til å sprike ut rumpehullet, og slipper den fisen, rett mot meg, som sitter én meter unna. Usj.

Bare min samboer som har sånn ekkel oppførsel? 

Anonymkode: ad801...1c3

Akkurate den tror jeg han er nokså alene om (håper jeg).

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 år og to barn sammen, og ja, det hender at vi begge glipper en fis, men da er det åpenbart et uhell og vi later som ingenting. Vi går på do med døra igjen, og vi unngår detaljerte beskrivelser av dorelaterte temaer.

Det der hadde fått meg til å klikke på mannen, og jeg hadde klart mistet lysten i flere mnd. 🤮🤮

Anonymkode: bb86c...87c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært gift i flere år og har barn sammen. Vi unngår å fise i nærheten av hverandre, med mindre det skjer er uhell. Det handler om respekt for partneren, det du beskriver hadde jeg IKKE funnet meg i. 

Anonymkode: 90e2b...250

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann har ikke bokseren nede på låra,og han spriker ikke med fingrene, men han ligger rett ved meg i sofa og slipper DE bombene. Det har han gjort nesten hele forholdet. Før protesterte jeg men ikke lenger. Jeg kan og gjøre det :)

Anonymkode: 2d111...da6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 17 år, gift i 10 av de og vi har tre barn sammen. Vi har ingen problemer med å slippe en fis foran hverandre i ny og ne, luften må jo ut, men aldri, aldri om vi hadde gjort det der. Fysjameg så ekkelt. Og ligge med bokseren nedenfor ræven? Usj.

Anonymkode: 4d1ab...387

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes sikkert det var humor. Men jeg er enig med deg - jeg synes ikke sånt er ok. 
Jeg synes mannen min kler seg shabby hjemme i en slaskete joggebukse, men å ligge med bokseren på låra hver kveld hadde nok vært litt i drøyeste laget for meg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor ligger han med bokseren nede på lårene i stua?? Æsj, sofaen deres må være infisert med mye analbakterier og kjønnssafter hvis dette er en vanlig dag hjemme hos dere

Anonymkode: 1977e...503

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde klart å tenne på mannen noensinne igjen. Raping, fising og pilling i nesen hører hjemme på badet. Og boxeren nedpå lårene? Helt uaktuelt!!!

Anonymkode: 2a016...108

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor bokseren langt ned? Er han retard?

Anonymkode: e7d5d...297

Fordi han sitter og tar seg på tissen når vi ser TV, og da havner vel boxeren på lårene til slutt.. 

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste ville ikke oppført seg slik selv etter 80 år sammen. Ikke som singel en gang. Dette er ikke normalt 🤮

Anonymkode: 67ff8...d82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...