Gå til innhold

Kan man ikke holde en viss anstendighet, selv om man har vært sammen i mange år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Å sitte med utstyret fremme foran barnet, gjør han heldigvis ytterst sjeldent med mindre han glemmer seg. 

Bare sjeldent om han glemmer seg? Dette er ganske drøyt. Han har da tissetafsing som så innarbeidet uvane at han presterer å glemme seg foran barnet. Du har fått flyttet grensene dine langt av denne oppførselen.
 

Barnet deres kan ikke samtykke, og dine protester driter han i. Du får beskjed om å finne det pirrende, og hva med barnet? Hvordan skal barnet forstå samtykke og seksualitet når far med største selvfølgelighet drar frem tissen k utide?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde klikket om min oppførte seg så lavpannet! Helt uaktuelt å ligge i sofaen med underlivet ute når man ser tv. Hos oss er det ikke greit å sitte i sofa med truse engang. Og hadde han gjort sånn når han prompa, så hadde jeg bedt ham gå og sove et annet sted ikveld. 

Anonymkode: 1c8f2...a27

Hahaha, samme her !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sjokkert over at du i det hele tatt har klart å få barn med en mann som er så til de grader eller og uhygienisk. Litt av et forbilde for barnet han der 🙄

Anonymkode: 82d7c...06e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Haha, huff nei! Jeg har hatt 3 kjærester og ingen av dem drev og stappa hånda eller dro snabelen utfor på den måten....eller han ene var sånn , men da var vi 18 og han var så sinnsykt umoden, skulle trodd han var 15 i hodet han jeg var med for 12 år siden. Men vært sammen med andre og ingen av dem holder på slik. Bare om de skal rette på bokseren eller utstyret så har de tatt turen ned dit i noen sekunder for å få ting på plass. 

Han du er sammen med er ikke normal ivertfall, heller veldig ekkel. 

Anonymkode: c1da5...a98

Hvordan kan jeg få han til å forstå dette? Er det ikke frekt å si at jeg vil at han drar på seg buksa/ikke sitter med hånda nedi der? Sistenevnte føler jeg ikke jeg kan bestemme, og at jeg ikke vil at han skal sitte med utstyret utenfor buksa, tror jeg lett han kan oppfatte som at jeg ikke vil se han naken, og dermed se på det som sårende..

Han her er ikke en ungdom. Dette er en godt voksen mann i midten av 30-åra. 

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hactar skrev (12 timer siden):

Bare sjeldent om han glemmer seg? Dette er ganske drøyt. Han har da tissetafsing som så innarbeidet uvane at han presterer å glemme seg foran barnet. Du har fått flyttet grensene dine langt av denne oppførselen.
 

Barnet deres kan ikke samtykke, og dine protester driter han i. Du får beskjed om å finne det pirrende, og hva med barnet? Hvordan skal barnet forstå samtykke og seksualitet når far med største selvfølgelighet drar frem tissen k utide?

Altså, han gjør det ikke med mindre han glemmer seg. Da får han raskt beskjed av meg om å slutte. Hadde det ikke vært for meg, hadde han sannsynligvis gjort det like mye foran barnet også, men det har jeg gitt klar beskjed om at ikke er greit. Men ja, du har nok rett i at denne uvanen er godt innarbeidet. Han gjør det hele tiden.

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min fes høyt med vilje etter 1 år sammen. Etter dette året gikk det bare nedover. Man var for komfortable med hverandre, begynte å se hverandres feil, osv..

Det beste er å oppføre seg hele veien om man vil at forholdet skal vare, og ha respekt.

Anonymkode: 23a92...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er helt sjokkert over at du i det hele tatt har klart å få barn med en mann som er så til de grader eller og uhygienisk. Litt av et forbilde for barnet han der 🙄

Anonymkode: 82d7c...06e

Det jeg skriver i HI var heldigvis et engangstilfelle og noe som ikke skjer ofte. Han uttrykket etterpå at han ikke mente det og lo det bort.

Dette med utstyret ut av buksa osv mens vi ser tv, har jeg helt ærlig trodd at er helt normalt. Det er jo en kjent sak at mannfolk har en tendens til å sitte med henda i buksa.

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Exen min fes høyt med vilje etter 1 år sammen. Etter dette året gikk det bare nedover. Man var for komfortable med hverandre, begynte å se hverandres feil, osv..

Det beste er å oppføre seg hele veien om man vil at forholdet skal vare, og ha respekt.

Anonymkode: 23a92...837

Denne har jeg kjent på en stund. Merker at den seksuelle tiltrekningen forsvinner mer og mer.

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh nei, dette er ikke normalt. Det finnes da virkelig en mellomting mellom å slippe en fis med vilje til det du beskriver. Rett og slett nasty oppførsel, jeg hadde altså eksplodert. Og sitte med utstyret ute, heller ikke normalt. For å si det sånn hadde det ikke blitt tv-kveld sammen hvis dette var meg, jeg hadde satt meg på annet rom. Så fikk sexymannen sitte alene og prompe i fred.

Anonymkode: 06167...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...