Gå til innhold

Kan man ikke holde en viss anstendighet, selv om man har vært sammen i mange år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor ligger han med bokseren nede på lårene i stua?? Æsj, sofaen deres må være infisert med mye analbakterier og kjønnssafter hvis dette er en vanlig dag hjemme hos dere

Anonymkode: 1977e...503

Haha, har spurt han om dette selv, hvorfor han sitter sånn, men da svarer han som at jeg ikke skal ha noe i mot det - at jeg tvert i mot skal synes det er sexy, noe jeg overhodet ikke synes!
 

TS

Anonymkode: ad801...1c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste ville ikke oppført seg slik selv etter 80 år sammen. Ikke som singel en gang. Dette er ikke normalt 🤮

Anonymkode: 67ff8...d82

Skal sies at det ikke skjer ofte, hvertfall ikke mot meg, men at han sitter med boksene på lårene og fiser, DET er ikke noe nytt. Fiser heeele tiden 😂

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min samboer og jeg sitter i sofaen og ser på TV. Han ligger på andre siden av sofaen, med rumpa mot meg og boxeren langt ned på lårene (ikke noe nytt der). Så ser jeg han plutselig bruker hånden til å sprike ut rumpehullet, og slipper den fisen, rett mot meg, som sitter én meter unna. Altså??? Går det ikke an å holde en viss anstendighet, selv om man har vært sammen i x antall år?? 

Er det bare jeg som er rar og synes denne type oppførsel er turn-off? Eller er det slikt man skal klare å se forbi etter et langvarig forhold? Det er jo ikke veldig sexy akkurat.. fising er en ting, men på den måten. Usj. Bare min samboer som har sånn ekkel oppførsel? 

Anonymkode: ad801...1c3

Neste gang du har mensen så skifter du bind i sofaen. Når han reagerer så sier du at hvis han slutter å prompe skal du slutte å skifte bind på sofaen 🙂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det at du i det hele tiden må spør om du er rar som synes dette er turn-off, sier meg at dette bare er toppen av isberget. Hvilke andre motbydelige ting driver han med og hva sier/gjør du til dette?

Anonymkode: 89059...441

Jo da, han piller seg i nesen, raper (unødvendig) høyt, fiser (også når vi spiser, uten å bry seg spesielt om det).. etter slike hendelser som i går eller fising med matbordet, kan jeg bli skikkelig forbanna. Alt annet er jeg vant til, og ser på som normalt.. selv om jeg ofte kommenterer det. Kan fise jeg og, men prøver å unngå det, og gjør det litt mer diskret.

Den eneste plassen han ikke gjør disse tingene, er når vi skal ha sex, og godt er hvertfall dét..

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

15 år og to barn sammen, og ja, det hender at vi begge glipper en fis, men da er det åpenbart et uhell og vi later som ingenting. Vi går på do med døra igjen, og vi unngår detaljerte beskrivelser av dorelaterte temaer.

Det der hadde fått meg til å klikke på mannen, og jeg hadde klart mistet lysten i flere mnd. 🤮🤮

Anonymkode: bb86c...87c

Samme her, både antall år og manerer. Hadde ikke orket å være sammen med en slik mann som i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre har vært gift i over 50 år. Min mor sier at hun aldri har prompet slik at min far har hørt det😂 Tenker det fins en mellomting mellom min mor og grise-gubben til ts😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukter på fisen sin kom jeg på at han óg gjør. Ikke sånn diskrét, men han ligger med beina i lufta og veiver lukta til seg med hendene. Dette synes jeg er så ekkelt, og det får han høre. Men dette er heelt normalt for han...

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timeplan
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, har spurt han om dette selv, hvorfor han sitter sånn, men da svarer han som at jeg ikke skal ha noe i mot det - at jeg tvert i mot skal synes det er sexy, noe jeg overhodet ikke synes!
 

TS

Anonymkode: ad801...1c3

Jeg dør av latter her, han mener at du skal synes han er sexy når han sitter med bokseren halvveis på og fikler med pikken sin foran tv'n? Jeg ler seriøst høyt her jeg sitter, ser han ikke selv at dette er litt absurd? :ler: 

Endret av Timeplan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor bokseren langt ned? Er han retard?

Anonymkode: e7d5d...297

Det heter ikke lenger retard.

Det heter utvikling hemmet

Anonymkode: 35aa1...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke normal oppførsel, og du skal absolutt ikke godta det.

Hadde mannen min gjort det hadde jeg spurt rett ut hva f.. er det som feiler deg? Og hadde han ikke stoppet med en gang hadde jeg bedt han gå til legen altså.

Anonymkode: 3456c...dba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Fordi han sitter og tar seg på tissen når vi ser TV, og da havner vel boxeren på lårene til slutt.. 

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

😬😬😬😬Kondolerer så mye

Anonymkode: acdf5...605

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillepersille123
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fordi han sitter og tar seg på tissen når vi ser TV, og da havner vel boxeren på lårene til slutt.. 

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Hæææ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er langt fra fisefin, men dette er noe av det kvalmeste jeg har lest på lenge. Dette er ikke normal oppførsel. Ser for meg at jeg hadde ligget i sofaen med trusene ned på knean, mens jeg tok meg selv på høna og sprikte med skinkene og feis partneren i trynet., og ikke nok med det. Lukter på fisken etterpå. Jada helt normalt ☠️Nei det er helt absurd.  Hadde blitt kasta ut huset, og sofaen hadde blitt brent. 

Anonymkode: acdf5...605

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg ville ringt etter et firma som driver med skadedyrbekjempelse. Og deretter ville jeg ringt et flyttebyrå. 

Anonymkode: 5afef...a0d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min samboer og jeg sitter i sofaen og ser på TV. Han ligger på andre siden av sofaen, med rumpa mot meg og boxeren langt ned på lårene (ikke noe nytt der). Så ser jeg han plutselig bruker hånden til å sprike ut rumpehullet, og slipper den fisen, rett mot meg, som sitter én meter unna. Altså??? Går det ikke an å holde en viss anstendighet, selv om man har vært sammen i x antall år?? 

Er det bare jeg som er rar og synes denne type oppførsel er turn-off? Eller er det slikt man skal klare å se forbi etter et langvarig forhold? Det er jo ikke veldig sexy akkurat.. fising er en ting, men på den måten. Usj. Bare min samboer som har sånn ekkel oppførsel? 

Anonymkode: ad801...1c3

Hahahahaha!!!! DETTE er nok noe både jeg og mannen min kunne funnet på å gjøre, og vi ville gapskrattet av det til magemusklene verket begge to!

Litt laim humor må faktisk til i hverdagen. Man må ikke være så jævla pripne. Vi er skjønt enige om at det er bedre å ha lavmålshumor en gang iblant, enn å sitte i hver sin stressless å skule på hverandre og kjenne på den iskalde stemningen som brer om seg og fører til skilsmisse etterhvert. 
 

Ja vi har sex, stort sett hver dag. Tidlig og midt i 40-årene. Høyt utdannet og gode jobber har vi også. Ingen barn heldigvis. Men vi er aldri for voksne eller for pripne/fine til å kunne ha litt lavmåls «tiss-og-bæsj»-humor fra tid til annen. 
 

Nevnte jeg at vi av og til driter med døra åpen?

 

FOR noen lavmåls folk vi er på privaten gitt! Men gud så begriende av og til! 

Anonymkode: 62c1c...4d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Exen min var  nesten litt sånn. Vi var sammen i åtte år.  Og etter han lovet jeg meg selv å ikke ende opp med noe tilsvarende.

Samboeren som jeg har hatt i fire år nå har jeg aldri sett slippe en fis. Og det er gjensidig.

Greit nok at lufta må ut, men hvor hardt er det egentlig å ta seg en tur til verandaen, toalettet, ett annet rom eller whatever?  Er jo slikt man bare gjør hvis man er sammen med helt andre og/eller på jobb. For oss handler det om respekt. 

Anonymkode: 85299...7c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Timeplan skrev (37 minutter siden):

Jeg dør av latter her, han mener at du skal synes han er sexy når han sitter med bokseren halvveis på og fikler med pikken sin foran tv'n? Jeg ler seriøst høyt her jeg sitter, ser han ikke selv at dette er litt absurd? :ler: 

Ler ganske høyt her jeg sitter selv. Hører jo hvor dumt det høres ut. Huff. 

Ja, han mener jeg skal synes det er sexy å se han ta seg på tissen sin (han ville syntes det var sexy om han så meg fingre meg), og rumpa hans skal jeg vel ikke ha noe i mot se 🤷🏼‍♀️

tror nok han delvis spøker litt, men fortsatt ekkelt det faktum at han oppfører seg som han gjør. Har kjeftet på han et par ganger (les: mange ganger), men tør ikke si så mye da jeg er redd for å overdrive, og delvis har trodd at det faktisk er normalt. Hvertfall noe av det. 😂 

Men sånn helt seriøst, hva sier man? Han oppførte seg jo ikke slik i starten, men nå, etter 7 år, har han liksom ikke noen filter. Han er ellers en renslig og velstelt mann, så er liksom bare disse ekstremt dårlige uvanene. Tror han har en filosofi om at når man har vært sammen så lenge, skal man kunne gjøre ALT foran hverandre, men jeg synes egentlig denne type oppførsel er veldig turn-off. Må innrømme at jeg tenner mindre på han nå enn før, men dette kan jo skyldes at man ikke er nyforelska lengre også. Jeg vet ikke.

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i fem år og fiser når den andre er i rommet, for fising er naturlig, men vi synes ikke det er megagøy å fise mot den andre eller for å plage den andre, og vi går litt unna eller prøver å gjøre det når vi er alene hvis vi kan, men vi går ikke rundt med vondt i magen heller.

Anonymkode: 2a830...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder som dette får meg til å lure på om det er så gale å Vær alene haha

Anonymkode: 552d8...801

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Ler ganske høyt her jeg sitter selv. Hører jo hvor dumt det høres ut. Huff. 

Ja, han mener jeg skal synes det er sexy å se han ta seg på tissen sin (han ville syntes det var sexy om han så meg fingre meg), og rumpa hans skal jeg vel ikke ha noe i mot se 🤷🏼‍♀️

tror nok han delvis spøker litt, men fortsatt ekkelt det faktum at han oppfører seg som han gjør. Har kjeftet på han et par ganger (les: mange ganger), men tør ikke si så mye da jeg er redd for å overdrive, og delvis har trodd at det faktisk er normalt. Hvertfall noe av det. 😂 

Men sånn helt seriøst, hva sier man? Han oppførte seg jo ikke slik i starten, men nå, etter 7 år, har han liksom ikke noen filter. Han er ellers en renslig og velstelt mann, så er liksom bare disse ekstremt dårlige uvanene. Tror han har en filosofi om at når man har vært sammen så lenge, skal man kunne gjøre ALT foran hverandre, men jeg synes egentlig denne type oppførsel er veldig turn-off. Må innrømme at jeg tenner mindre på han nå enn før, men dette kan jo skyldes at man ikke er nyforelska lengre også. Jeg vet ikke.

Ts

Anonymkode: ad801...1c3

Har du forsøkt å fortelle ham rolig at denne oppførselen hans går utover din seksuelle tenning for han? En skulle tro det var nok til å få banket vett inn i enhver mann. 

Anonymkode: c3502...b3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...