ÅstaBåsta Skrevet 23. januar #521 Del Skrevet 23. januar Frokost: 2 kopper kaffe Lunsj: 2 grovbrødskiver med eggerøre. Gulrotstaver, paprika og akurk på siden Mellom: en cappuccino Middag: oksegryte, rikelig med blomkål og litt potetstappe Kvelds: 2 knekkebrød med leverpostei. En appelsin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalsberg92 Skrevet 23. januar #522 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 17.52): Lunsj: Brødskive med nutella Middag: 3 pølser i brød med løk Anonymkode: 07159...d53 Utrolig næringsfattig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalsberg92 Skrevet 23. januar #523 Del Skrevet 23. januar ÅstaBåsta skrev (2 minutter siden): Frokost: 2 kopper kaffe Lunsj: 2 grovbrødskiver med eggerøre. Gulrotstaver, paprika og akurk på siden Mellom: en cappuccino Middag: oksegryte, rikelig med blomkål og litt potetstappe Kvelds: 2 knekkebrød med leverpostei. En appelsin 🫶🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #524 Del Skrevet 23. januar Kalsberg92 skrev (1 time siden): Utrolig næringsfattig dag Og du bryr deg fordi..? Pass på deg selv. Rapportert. Anonymkode: 07159...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #525 Del Skrevet 25. januar Frokost: Banan(forsov meg:P) Lunsj: Rester av enchiladas + et eple Middag: Linsegryte med potet og gulrot, litt ris Snack: Mager cottage cheese med blåbær + en liten bit av en muffin Anonymkode: b5a76...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #526 Del Skrevet 29. januar Frokost: Skyr og granola Lunsj: To knekkebrød med kyllingsalat + et eple Middag: Fiskepudding, potet, erter, litt remulade Snack: Cottage cheese med jordbær og granateple + et sitrondrops Anonymkode: b5a76...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 29. januar #527 Del Skrevet 29. januar Frokost: To knekkebrød med kalkunpålegg Lunsj: Omelett Middag: minestronesuppe og ett rundstykke Kveldsmat: Brieost, tomat og ett husman knekkebrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #528 Del Skrevet 30. januar Frokost: Banan, skyr og granola Lunsj: Rester av fiskepudding, potet og erter + et eple Middag: Fiskeburger med litt potetsalat Snack: Knekkebrød med ost og paprika, og en bit sjokolade. Anonymkode: b5a76...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 30. januar #529 Del Skrevet 30. januar (endret) Skrev i feil post men får ikke til å slette Endret 30. januar av Lill3My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morgenkåpedyret Skrevet 30. januar #530 Del Skrevet 30. januar Frokost: 1 beger vaniljeyoghurt m/ litt chiafrø og solsikkekjerner + 1 gulrot Lunsj: 3 havre knekkebrød m/ servelat. Mellommåltid: et eple Middag: takeaway (kylling i peanøttsaus og ris) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 31. januar #531 Del Skrevet 31. januar Frokost: 2 egg og melk. Mellommåltid: En yoghurt. Lunsj: Et knekkebrød og en yoghurt. Mellommåltid: Kakao x2 Middag: Salat med bønner, avokado og kylling. Litt ris i tillegg. + 4 sjokoladekjeks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 31. januar #532 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 22.49): Beste tipset er å spise mer! Altså, jeg ser så mange skrive at de spiser et knekkebrød her og der. For å oppnå varig vekttap, må man bli mett, også må det være enkelt! Derfor er det egentlig veldig enkelt og forholde seg til 1,5kg med potet! (ikke at jeg spiser slik nå, men jeg har gått ned vekten min, og på et tidspunkt, har man på en måte "løstkoden"). Jeg fortsatte vektnedgang selvom jeg gikk over til et mere vanlig kosthold. Men, jeg bruker omtrent aldri oljer/fett når jeg lager mat. Og jeg spiser mye hel mat, som, potet, ris, grønnsaker, frukt, bønner å linser. Også elsker jeg pasta, jeg spiser mye pasta! Lager rødsaus, eller kremete sauser, uten bruk av oljer. Men, det viktigste når man skal ned i vekt og holde vekten, er å ha det enkelt, det må mette skikkelig, og du må ihvertfall etterhver spise skikkelig deilig mat. (I en periode, kan man fint ha det litt kjedelig) . Anonymkode: 2e18e...42d Tenker mye proteiner er et bedre råd enn karbohydrater. Proteiner gjør at du er mett lengre, og hjelper bedre på metabolismen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 1. februar #533 Del Skrevet 1. februar Frokost: To egg og melk Mellommåltid: Kakao/kaffe x3 Lunsj: Knekkebrød x 2 med brie Mellommåltid: 1 yoghurt. Mellommåltid: Gatorade x 1 Middag: pokebowl med kylling og ris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #534 Del Skrevet 4. februar Frokost: Havregrøt på lettmelk, friske bringebær, nøtter og kanel Lunsj: Linsesuppe + et kokt egg Middag: Biff med bakte grønnsaker, bakt potet og litt kryddersmør Kvelds: En brødskive med skinke, agurk, tomat, en yoghurt og en kiwi Anonymkode: b5a76...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #535 Del Skrevet 5. februar I går: Frokost: periodisk faste Lunsj: tre Wasa Fiber Balance med cottage cheese og syltetøy uten sukker Middag: Hjemmelaget lapskaus Kvelds/snacks: Tine yoghurt gresk type med akasiehonning, bringebær, blåbær, honningmelon og kiwi Anonymkode: 8a259...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #536 Del Skrevet 6. februar Frokost/lunsj: 2 brødskiver med diverse pålegg, litt helva og kaffe på hjemmekontor Middag: Kylling i hvitsaus i form med potet og grønnsaker + salat Kvelds: En bananpannekake med ost, en yoghurt og en kiwi Anonymkode: b5a76...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #537 Del Skrevet 7. februar Frokost: 2 egg Lunsj: 150 gram kylling, gulrot og brokkoli Middag: 200 gram torsk/annen fisk, rotgrønnsaker Etter trening: proteinshake Kvelds: en skål med naturellyoghurt hvis jeg er litt sulten Anonymkode: 9d4de...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 8. februar #538 Del Skrevet 8. februar (endret) Frokost: 1 fiber balance knekkebrød med avjar + 1 gulrot Mellommåltid: 1 appelsin Lunsj: 2 fiber balance knekkebrød med makrell i tomat + 1 Froosh focus smoothie Middag: 2 fiskekaker, 2 poteter, litt dressing lagd på lettrømme, litt smeltet smør, agurkskiver og masse råkost Kvelds/snacks: 1 knekkebrød med banan og noen ruter mørk sjokolade Sliter med å få i meg nok protein... Endret 8. februar av Selbu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #539 Del Skrevet 9. februar Frokost: en klementin😅 Lunsj: Rester av seifilet, potetmos og erter + et eple Middag: Bønnegryte, med bulgur på siden, litt brød og smør. Snack: En brødskive med ost og paprika, en yoghurt og en kiwi Anonymkode: b5a76...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MLy92 Skrevet 11. februar #540 Del Skrevet 11. februar Frokost; ett rundstykke med ost og skinke. En Klementin, og fire svisker. En kopp te(uten sukker) Lunsj: ett rundstykke med frokostsalat og banan. Ett egg Middag: fiskegrateng med kokte poteter og raspa gulrøtter. Kveldsmat: ett rundstykke med ost og skinke, tre svisker og noen valnøtter. En kopp te. Spist 3 klementiner, ett eple og noen valnøtter mellom måltidene. Og en kopp te til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå