AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Del Skrevet 3. april 2021 Trenger inspirasjon 😄 For at tråden ikke skal slettes om noen kommer med dagsplan som inneholder for lite kalorier, må jeg påpeke at reglen at det skal være minst 1500 kalorier hver dag! Men jeg spør hva du har spist hittil, og dagen er ikke over 😊 Så du skal jo selvfølgelig spise mer! Om du bare vil nevne et eks på måltid du har spist i dag, er det også greit! 😊 og man trenger heller ikke oppgi kalorier 😊 I dag har jeg spist wiener pølse til middag 🙈 Anonymkode: 57f0d...11f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnNySol Skrevet 3. april 2021 #2 Del Skrevet 3. april 2021 Bamsemums 😂 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Del Skrevet 3. april 2021 Til frokost spiste jeg overnight oats med jordbær og honning. Til lunsj spiste jeg kokt egg og rundstykke Til middag spiste jeg lammekarré på grillen med poteter og masse grillede grønnsaker Tenker å spise brød med paprika og revet ost og kanskje en yoghurt senere i dag. Anonymkode: 98fcb...97f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LyseLine Skrevet 3. april 2021 #4 Del Skrevet 3. april 2021 EnNySol skrev (1 minutt siden): Bamsemums 😂 Her ble det Stratos Salty Caramel ☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnNySol Skrevet 3. april 2021 #5 Del Skrevet 3. april 2021 LyseLine skrev (2 minutter siden): Her ble det Stratos Salty Caramel ☺️ Nam! kos deg ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Del Skrevet 3. april 2021 Sjokoladekake, ostepølse med brød og potetsalat, kvikk lunsj.. satser på å plukke opp igjen de gode vanene på tirsdag, påsken var vanskelig😂 Anonymkode: f9a97...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shi Skrevet 3. april 2021 #7 Del Skrevet 3. april 2021 Til middag ble det shish kebab på den lokale grillen. Fokuserte på kjøttstykkene og grønnsakene først, og ble mett før ris og pitabrød... 😄 Normalt spiser jeg jo hele porsjonen, så er veldig fornøyd med porsjonsstyringen i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Del Skrevet 3. april 2021 To mellombarer med havre og nøtter, en proteinbar, 1 liter sjokomelk, en liten pizza og to cookies fra Aunt Mabel 😂👌🏻 Har trent intervaller på mølla i dag da og det er jo lørdag så... Anonymkode: f4d4a...fca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LyseLine Skrevet 3. april 2021 #9 Del Skrevet 3. april 2021 EnNySol skrev (5 minutter siden): Nam! kos deg ☺️ Takk takk 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 3. april 2021 #10 Del Skrevet 3. april 2021 Her er det jeg har spist til nå i dag ☺️ Frokost: To rugsprø med avokado, ost og paprika. En halv grapefrukt til + kaffe. På tur: Rundstykke + kakao Middag: Lammestek med asparges og potet. Karamellpudding til dessert. Mektig middag, så blir neppe noe særlig mer i kveld. Vi får se. God påske til alle 🌼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Del Skrevet 3. april 2021 EnNySol skrev (15 minutter siden): Bamsemums 😂 Hahah ❤️ Anonymkode: 57f0d...11f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Del Skrevet 3. april 2021 shi skrev (8 minutter siden): Til middag ble det shish kebab på den lokale grillen. Fokuserte på kjøttstykkene og grønnsakene først, og ble mett før ris og pitabrød... 😄 Normalt spiser jeg jo hele porsjonen, så er veldig fornøyd med porsjonsstyringen i dag. Det er jo kjempe bra! 😁 Jeg må også lære med å kontrollere meg mer 😅 ts Anonymkode: 57f0d...11f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): To mellombarer med havre og nøtter, en proteinbar, 1 liter sjokomelk, en liten pizza og to cookies fra Aunt Mabel 😂👌🏻 Har trent intervaller på mølla i dag da og det er jo lørdag så... Anonymkode: f4d4a...fca Jeg syntes du er flink 😄 Jeg selv har bare sittet i sofaen i hele dag 😂 Anonymkode: 57f0d...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Del Skrevet 3. april 2021 Akkurat idag (og igår) har jeg ikke brydd meg. Har jobbet natt også. Idag har jeg spist 3 pølser i brød og litt potetmos og en rå pølse vedsiden av. Var det jeg fikk sykt lyst på 🤷♀️ Men så skal jeg på nattevakt igjen og der er det sikkert mye rester av godsaker og mat så da blir det nok enda mere drit I natt, men imorgen får det holde tror jeg, da får jeg komme tilbake igjen Anonymkode: b3d41...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #15 Del Skrevet 3. april 2021 Frokost : 2 Fiber balanse knekkebrød med vita hjertego lettmajones, østavind hvitost, agurk, en appelsin i båter og kaffe med lettmelk. Lunch: Sukkerfri bringebæryoghurt fra Nyt sammen med Extra sin supercrispi granola, røde bær og enda en appelsin og en kopp kaffe med lettmelk Snack: Freia mandel stang og 4-5 chips flak jeg stjal av guttungen 😆 Middag blir hvitløksmarinert kylling med spinat og maisstappe/sadza. Kjenner det lukter skikkelig digg av det mannen min holder på å lage nå Mulig jeg sprekker på en liten påskegodbit etter middag også.... Anonymkode: 15d01...acd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #16 Del Skrevet 3. april 2021 Havregrøt med eplesyltetøy Rundstykke med leverpostei Kylling med ris og dressing Spiser for lite grønnsaker, nesten ingenting. Men tar vitaminer😅 Anonymkode: c0508...1dc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 3. april 2021 #17 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg spiste forresten sunt fordi jeg bor i utlandet i lockdown og påske har egentlig null å si for meg - det er bare enda en dag som ligner på i går. Hadde jeg vært på en hytte på Hafjell med familien, hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Del Skrevet 3. april 2021 Finnes en del av disse trådene, bare så du vet det ts Uansett, i dag har jeg hatt: Frokost: To knekkebrød med brunost, et glass juice Lunsj: Småkaker på besøk og rester etter kjøttsuppe Middag: En hamburger i pitabrød Snacks: Litt påskesjokolade, solo og et par never chips Mye rart i dag, men det er lørdag og jeg hadde lyst på snacks Anonymkode: 31fee...7f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #19 Del Skrevet 4. april 2021 Dagen i dag var vel ikke så inspirerende, men deler allikevel; Brødskiver med makrell i tomat til lunsj, kjøttboller og pasta i tomatsaus til middag, knekkebrød med leverpostei til kvelds og en kvikk lunsj og 30 g pringles med guacamole til snacks. Dårlig med grønnsaker i dag ser jeg, men det er påske og tar det igjen med noen vegetardager til uka. Anonymkode: 44920...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #20 Del Skrevet 4. april 2021 Tre knekkebrød med norvegia, to egg, en solskinnsbolle, 30 g chips, 150 g sjokolade, en stor porsjon gryterett, et lite glass rødvin. Anonymkode: 78c23...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå