Gå til innhold

BYTILBYGD

Annelinb

Anbefalte innlegg

Leila87 skrev (1 time siden):

Hun snakker om noen som utgir deg for å være henne på et anonymt forum. Jeg tenkte kvinneguiden med en gang, men fant ikke noe her 😆

Leste spørsmålsrunden hun hadde på Instagram i går. Virker som hun er inne i en dyp, dyp kjærlighetssorg. Nevner gang på gang hvor såret hun er, samtidig som hun også nevner at hun elsker han. Han hadde fått seg ny dame og kommet seg videre. Håper Linn kommer seg ut av denne kjærlighetssorgen snart. 

Det ligger på discord, dramaet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flettfrid skrev (1 time siden):

Kan være antidepressiva,husker hun var slik i vår også 😔

Stemmer var det jeg hadde i tankene 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Drama igjen .. Må være slitsomt 

Alltid drama rundt Linn som «er god mot alle hun møter på sin vei». Ingen er så perfekt som Linn. Ergo, da er det mye grums når du til stadighet må forsvare dine handlinger med at du alltid er snill å go. sjeldent drama rundt folk som faktisk er snille… 

sjekker man discord så er hun alt annet en det hun utgir seg for på Snapchat. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader for et bedritent og respektløst menneske Linn er. Cecilie har planer, sammen med sønnen attpåtil, i går skulle de i middag hos noen og så videre, og så klarer ikke Linn å stå opp. Hadde jeg vært Cecilie hadde jeg jaga Linn på dør. Meg, meg og mer meg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 23.5.2021 den 11.30):

Skal være ei Sandra 

Screenshot_20210523-112935_Snapchat.jpg

Det er Karoline som har anmeldt Linn til barnevernet . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hønemor74 skrev (1 time siden):

Det er Karoline som har anmeldt Linn til barnevernet . 

Hvem er Karoline?

Synes det alltid blir noe drama når Cecilie og Linn har hatt noen dager sammen.

Greier ikke å følge med på alt jeg 👍🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (58 minutter siden):

Hvem er Karoline?

Synes det alltid blir noe drama når Cecilie og Linn har hatt noen dager sammen.

Greier ikke å følge med på alt jeg 👍🤣

Hun kaller segfitnessgirl93 på Snapchat og frk gashi eller no sånt på insta. Hun har vlogga litt om avrusning og nedtrapping på medisiner . Hun er lite aktiv i perioder . Hun har mista omsorgen for sønnen sin ( Karoline altså) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (6 minutter siden):

Hun kaller segfitnessgirl93 på Snapchat og frk gashi eller no sånt på insta. Hun har vlogga litt om avrusning og nedtrapping på medisiner . Hun er lite aktiv i perioder . Hun har mista omsorgen for sønnen sin ( Karoline altså) 

Ok.

Takk for svar 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superjanne skrev (5 minutter siden):

Dere har faen ikke mye til liv! Å ja, jeg er rusa!

mvh JmWelberg 

Takk for info!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DysterPytten skrev (19 timer siden):

Fader for et bedritent og respektløst menneske Linn er. Cecilie har planer, sammen med sønnen attpåtil, i går skulle de i middag hos noen og så videre, og så klarer ikke Linn å stå opp. Hadde jeg vært Cecilie hadde jeg jaga Linn på dør. Meg, meg og mer meg. 

Var ikke den her drøy? For er språkbruk. Anklage noen for å være en bedriten venninne🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (5 timer siden):

Var ikke den her drøy? For er språkbruk. Anklage noen for å være en bedriten venninne🙄

Jeg trekker tilbake å ha kalt henne bedriten, det var ufint. Beklager, Linn, for å ha kalt deg bedriten. 

Endret av DysterPytten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DysterPytten skrev (På 13.8.2021 den 22.25):

Jeg er enig med deg! Hun blåser opp småting i krangler på anonymeforum til sønnen til CA og når CA prøver tydelig å få hun til å stoppe ved å endre samtaleemne eller å få hun til å spise for å være stille! Så stopper hun fortsatt ikke.  

Hun fikk di til å komme altfor sent til middag til mormor ved å stå opp når di egentlig skulle vært der. Selv om hun vet at Ca pleier alltid å være tidlig ute og mormor var sikkert ferdig med middag til avtalt tid. 

Og dagen hun skulle dra så kom hun seg aldri opp før kl 15, selv om hun sa dagen før at hun skulle dra tiiiiidlig. Så ca hadde jo lagt planer om å se på hytte med mormor og tur osv, men det måtte jo bare avlyses når Linn aldri sto opp. Såg jo tydelig at Ca var sliten og dritt lei når Linn sa at hun drøyde ut pakketiden for å få mer tid der. 

Hadde hun vært en god venn så hadde hun ikke ligget usosial i sengen og sovet hele dagen og ødelagt alle planer! Selv om man har fibromyalgi osv, så er det fortsatt mulighet å ha sosiale antenner og faktisk stå opp og heller slappe av videre i våken tilstand i stua sammen med venninnen. Men nei, Linn tenker bare meg meg meg.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått med seg det stygge som ble snakket om Linn på D? Ser hun skriver" D "på snappen sin. Vet ikke hva det betyr. Men det må da ha vert gale 😪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (16 minutter siden):

Noen som har fått med seg det stygge som ble snakket om Linn på D? Ser hun skriver" D "på snappen sin. Vet ikke hva det betyr. Men det må da ha vert gale 😪

Det er ingenting som skjer. Det blir diskutert det hun legger ut, akuratt samme som her. Ingenting slemt, bare realistisk spørsmål til det hun frivillig legger ut til millioner andre. Det er bare at hun har laget seg en  anonym bruker der som har støttet Linn uansett hva det har vært, og vart tatt på fersken på ene bilde hun la ut at det var Linn selv og nekter hardt for det. Og plutselig begynnte Linn med på Snap at det var dokumentforfalskning og id tyveri 🙈 så hun prøver bare å komme seg unna at hun var den brukeren selv. Så det er ingenting, hun bare elsker drama å øser alt opp. 

Endret av Innlandet
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Innlandet skrev (2 minutter siden):

Det er ingenting som skjer. Det blir diskutert det hun legger ut, akuratt samme som her. Ingenting slemt, bare realistisk spørsmål til det hun frivillig legger ut til millioner andre. Det er bare at hun har laget seg en  anonym bruker der som har støttet Linn uansett hva det har vært, og vart tatt på fersken på ene bilde hun la ut at det var Linn selv og nekter hardt for det. Og plutselig begynnte Linn med på Snap at det var dokumentforfalskning og id tyveri 🙈 så hun prøver bare å komme seg unna at hun var den brukeren selv. Så det er ingenting, hun bare elsker drama å øser alt opp. 

🙄🙄 spesielt da. Hun har lagt ut på sin egen snap at denne personen hadde ringt henne i går og nektet for at hun hadde gitt seg ut for å vere Linn. Vedkommende har tid på seg til i kveld for å innrømme, og Linn vil da tilgi og glemme dette. 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (1 minutt siden):

🙄🙄 spesielt da. Hun har lagt ut på sin egen snap at denne personen hadde ringt henne i går og nektet for at hun hadde gitt seg ut for å vere Linn. Vedkommende har tid på seg til i kveld for å innrømme, og Linn vil da tilgi og glemme dette. 🙈

Ja nei, skjønn det den som skjønner. Eneste som er lagt merke til er at den brukeren forsvant ganske fort etter å ha blitt fersket. Mistankene kom ved bilde, skrivemåte og at brukeren var kun aktiv når btb var våken. Det vart da lagt ut på en morsom måte at den brukeren måtte vise hvem den er for ellers viste jo alle at det var Linn og det kom til å bli funnet ut av. Og poff drog Linn det så langt mye lenger enn det var og ingen har skjønt noe siden 😂 forutenom at alle er enige at hun tok veldig lite hensyn til sin veninne og er altfor utleverende ang eks i sosiale medier mtp barna di har sammen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er så distré at hun glemmer nøkkelen i døra... kanskje hun skal slutte å filme hvert eneste lille steg hun tar. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er at CA ikke har sagt et ord om det som skjer, men at Linn legger ut lange ranter, som forvarer både hun og CA. Også Vet Linn at CA hater drama å ligger syk i sengen. Helt sykehus venninne hun der. Kunne heller brukt rantene til å ønske venninna god bedring etter å ha slitt hun ut i 10 dager. Men Neida, det er meg meg meg og atter meg.

Endret av Annelinb
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...