AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #41 Skrevet 24. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: hadde jo aldri sakt til en dame at jeg har aspd det kan jeg fint holde til meg selv. jeg kan være kjempe snill jeg så lenge den andre personen er grei med meg Men hvis den andre personen ikke er grei med deg, hva skjer da? Anonymkode: 8c9ff...06d 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #42 Skrevet 24. mars 2021 Les noen av trådene der damer forteller hva de faktisk ser etter i en mann. Ingenting av det du skriver om gir meg lyst til å velge deg. Det er ikke IQen din, musklene dine, høyden din, lengden på penisen din(!) som gjør at jeg vil velge DEG å dele livet mitt med. Det får deg dessuten til å høres veldig selvopptatt ut, verdens minst attraktive egenskap for veldig mange. Anonymkode: 8003b...e52 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #43 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Men hvis den andre personen ikke er grei med deg, hva skjer da? Anonymkode: 8c9ff...06d kommer helt an på Anonymkode: 9ba00...c5c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #44 Skrevet 24. mars 2021 Ingen forelsker seg i tall. Selv ikke kvinnelige matematikere er interessert i den type tall som tråden startet med. Anonymkode: d9f22...233 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #45 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): kommer helt an på Anonymkode: 9ba00...c5c Du får gi noen eksempler på tenkte scenarioer fra et forhold da.. Hva hvis dama vil gå i kort kjole på julebord på jobben? Hva hvis du synes det blir for lite sex? Hva hvis dere krangler? Hva skjer da ts? Anonymkode: 2f1ad...2ad 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #46 Skrevet 24. mars 2021 Hvor mange tråder skal ts lage om penisen sin? Flere tråder nå, om den»18 cm lange pikken til ts, det virker ganske psykt! Driter en lang mars i om penisen er 18 cm, og lengden generelt. Og om ts faktisk har 118 på IQ, så viser det at IQ ikke er alt eller gjør deg smart. For unnskyld, ts du virker veldig enkel og litt kort når du går rundt og skryter av penislengde og IQ, det er dessverre ikke normalt. Tyder på manglende sosiale antenner. Når det er sagt, tar jeg heller en feit fyr med kosemage og en penis på 10 cm, med en gjennomsnittelig IQ på 100. Enn en skrytete og slitsom fyr som tror han er så digg og attraktiv pga penislengde og IQ. Det er mer til et menneske enn tall, personlighet er mye viktigere. Støtter rådet om psykolog, fordi ts trenger virkelig en reality check. Anonymkode: 0ab6a...8d1 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #47 Skrevet 24. mars 2021 Nå må du gi deg, ts. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1462856-er-180-cm-for-lavt-for-dere-damer/ https://forum.kvinneguiden.no/topic/1462858-er-18cm-penis-for-lite-for-dere-damer/ https://forum.kvinneguiden.no/topic/1462863-er-118-iq-nok-for-dere-damer/?do=getNewComment https://forum.kvinneguiden.no/topic/1462860-hvor-mye-muskler-er-for-mye-for-dere-damer/ https://forum.kvinneguiden.no/topic/1462918-hadde-du-turt-og-date-eller-være-sammen-med-noen-med-aspd/?do=getNewComment Anonymkode: de84d...b5d 5
Stiigen Skrevet 24. mars 2021 #48 Skrevet 24. mars 2021 Whistler skrev (4 timer siden): I dette tilfellet synes en iq på 118 å være alt for lite. Det store spørsmålet her er: hva er den sosiale og emosjonelle Iq`en. Hva med empatien ? Stort sett de tingene som mangler når han ikke klarer å dra damer. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #49 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du får gi noen eksempler på tenkte scenarioer fra et forhold da.. Hva hvis dama vil gå i kort kjole på julebord på jobben? Hva hvis du synes det blir for lite sex? Hva hvis dere krangler? Hva skjer da ts? Anonymkode: 2f1ad...2ad det hadde jeg nekta hun. hadde krevd sex, evt funnet en annen å ha sex med. gjort det slutt. tror du jeg hadde voldtatt eller?.. å risikere straff? Kommer helt an på krangelen. jeg har dårlig impulskontroll når jeg blir sint, å jeg sliter med å kjenne skyldfølelse men jeg er ikke helt ond. Er kul med de fleste men kan være ganske kjip også alt ettersom. hvis du tror jeg er en kone banker så tar du ivertfall feil. Stiigen skrev (26 minutter siden): Det store spørsmålet her er: hva er den sosiale og emosjonelle Iq`en. Hva med empatien ? Stort sett de tingene som mangler når han ikke klarer å dra damer. jeg har dratt damer bare ikke på tinder. spørsmålet var hva kan jeg gjøre bedre for og få mer damer fra nettdating. Anonymkode: 9ba00...c5c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #50 Skrevet 24. mars 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: det hadde jeg nekta hun. hadde krevd sex, evt funnet en annen å ha sex med. gjort det slutt. tror du jeg hadde voldtatt eller?.. å risikere straff? Kommer helt an på krangelen. jeg har dårlig impulskontroll når jeg blir sint, å jeg sliter med å kjenne skyldfølelse men jeg er ikke helt ond. Er kul med de fleste men kan være ganske kjip også alt ettersom. hvis du tror jeg er en kone banker så tar du ivertfall feil. jeg har dratt damer bare ikke på tinder. spørsmålet var hva kan jeg gjøre bedre for og få mer damer fra nettdating. Anonymkode: 9ba00...c5c Er det derfor du ikke hadde voldtatt? Anonymkode: 8c9ff...06d 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #51 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er en mann 27 år jeg tar trening seriøst har en penis på 18 cm og har 118 i iq. Vil dere si at dette er nok for dere damer? er penisen for liten? er iq for lav? hvor mye muskler er for mye eller for lite?. Har dratt noen damer opp igjennom årene men ikke for mange (13 jenter som jeg husker). Har ikke vært veldig sosial de siste årene og nettdating har fungert dårlig for meg. Hva kan jeg gjøre for å endre på det? Har dere noen tips?. Anonymkode: 9ba00...c5c Slutt å gnåle om tall og cm, så er mye gjort for min del. Gnåling generelt er usexy. Anonymkode: a9ac2...c77
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #52 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det derfor du ikke hadde voldtatt? Anonymkode: 8c9ff...06d nei jeg hadde ikke voldtatt noen. for alle dere som sier mangel på empati etc, det er ikke vanskelig å late som. Som sakt jeg har bra energi er selvsikker og frempå når jeg er med andre, damer er lettere for meg i sosiale settinger. Men nettdating sliter jeg med. så dere kan si alle meningene deres om ditt og datt men det holder ikke rot i virkeligheten. Ingen jeg kjenner vet om min diagnose. Anonymkode: 9ba00...c5c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #53 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): det hadde jeg nekta hun. hadde krevd sex, evt funnet en annen å ha sex med. gjort det slutt. tror du jeg hadde voldtatt eller?.. å risikere straff? Kommer helt an på krangelen. jeg har dårlig impulskontroll når jeg blir sint, å jeg sliter med å kjenne skyldfølelse men jeg er ikke helt ond. Er kul med de fleste men kan være ganske kjip også alt ettersom. hvis du tror jeg er en kone banker så tar du ivertfall feil. jeg har dratt damer bare ikke på tinder. spørsmålet var hva kan jeg gjøre bedre for og få mer damer fra nettdating. Anonymkode: 9ba00...c5c Ja.. Nettopp.. Kontrollerende, krever sex, dropper voldtekt for å unngå straff, ikke fordi du forstår at det er en jævli ting å gjøre.. Takke meg til min mann på 172, med 13 cm penis som elsker at jeg ser bra ut selv når han ikke er der, klarte seg fint uten sex i et år da jeg fikk store komplikasjoner etter fødsel (han var utelukkende opptatt av hvordan jeg hadde det), og som ikke har lyst på sex med mindre jeg tydelig viser lyst selv. Det finnes mange måter å skade folk på uten å slå de. Psykisk og materiell vold comes to mind. Jeg regner ikke med at du kommer til å ta til deg noe av det som blir skrevet i disse utallige trådene, men tenker du bør vurdere en RealDoll istedet for et menneske.. De kan du være kjip med uten konsekvenser for noen andre.. Anonymkode: 2f1ad...2ad 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #54 Skrevet 24. mars 2021 Jeg blir litt svimmel av alle tallene dine jeg. De eneste "tallene" jeg vet om kjæresten min er telefonnummeret, høyden og bursdagen hans... Anonymkode: 42ebd...695 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #55 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja.. Nettopp.. Kontrollerende, krever sex, dropper voldtekt for å unngå straff, ikke fordi du forstår at det er en jævli ting å gjøre.. Takke meg til min mann på 172, med 13 cm penis som elsker at jeg ser bra ut selv når han ikke er der, klarte seg fint uten sex i et år da jeg fikk store komplikasjoner etter fødsel (han var utelukkende opptatt av hvordan jeg hadde det), og som ikke har lyst på sex med mindre jeg tydelig viser lyst selv. Det finnes mange måter å skade folk på uten å slå de. Psykisk og materiell vold comes to mind. Jeg regner ikke med at du kommer til å ta til deg noe av det som blir skrevet i disse utallige trådene, men tenker du bør vurdere en RealDoll istedet for et menneske.. De kan du være kjip med uten konsekvenser for noen andre.. Anonymkode: 2f1ad...2ad jeg forstår jo at det er en jævlig ting å gjøre jeg er ikke dum. Kos deg med det skjellet av en mann du er sammen med. jeg er mye mer mann en han uansett. Kjøp deg selv en vibrator du side den pysa du har som mann kan neppe tilfredsstille deg. Anonymkode: 9ba00...c5c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #56 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): jeg forstår jo at det er en jævlig ting å gjøre jeg er ikke dum. Kos deg med det skjellet av en mann du er sammen med. jeg er mye mer mann en han uansett. Kjøp deg selv en vibrator du side den pysa du har som mann kan neppe tilfredsstille deg. Anonymkode: 9ba00...c5c Hvis du ikke er dum, hvorfor lager du da så mange tråder om høyden, IQen og penisen din? Det virker ganske enfoldig. Får sånn Elling vibber Han er også veldig flink til å skryte av seg selv og ting som er helt vanlig. Anonymkode: 0ab6a...8d1 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #57 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg forstår jo at det er en jævlig ting å gjøre jeg er ikke dum. Kos deg med det skjellet av en mann du er sammen med. jeg er mye mer mann en han uansett. Kjøp deg selv en vibrator du side den pysa du har som mann kan neppe tilfredsstille deg. Anonymkode: 9ba00...c5c 🤣🤣🤣 Hvorfor er han et skjellet? Jeg har ikke sagt noe om hva han veier? 🤣 Har aldri hatt så tilfredsstillende sex med noen andre, og vi har vært gift i 10 år. Han er definitivt mer mann enn de fleste, og jeg er verdens heldigste kone. Jeg skjønner at dette ikke er din feil, men hahahaha, jeg dør av latter! 🤣🤣🤣 Anonymkode: 2f1ad...2ad 3
Pingvinen Skrevet 24. mars 2021 #58 Skrevet 24. mars 2021 (endret) De tallene du kommer med der betyr ingenting for meg og mange andre. Det er mye viktigere at du er snill, vennlig, har humor(også selvironi). Og er så ubeskrivelig lei denne fikseringen menn har på penisstørrelse. Og sosial intelligens er viktigere enn høy IQ. Endret 24. mars 2021 av Pingvinen 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #59 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 🤣🤣🤣 Hvorfor er han et skjellet? Jeg har ikke sagt noe om hva han veier? 🤣 Har aldri hatt så tilfredsstillende sex med noen andre, og vi har vært gift i 10 år. Han er definitivt mer mann enn de fleste, og jeg er verdens heldigste kone. Jeg skjønner at dette ikke er din feil, men hahahaha, jeg dør av latter! 🤣🤣🤣 Anonymkode: 2f1ad...2ad en overvektig mann som puler på kommando høres bra ut 😂 Anonymkode: 9ba00...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #60 Skrevet 24. mars 2021 Det hadde ikke vært interessant med en mann som snakket om str. på det viset i det hele tatt. Det er ikke attraktivt. Anonymkode: ff718...6a2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå