Gå til innhold

er 180 cm for lavt for dere damer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med høyden min, bare lurer på hva dere damer egentlig tenker.

Vær ærlig!

Anonymkode: 34c8f...828

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå en tur i byen og sett deg på en benk. Observer par som går forbi. Deretter trekker du en konklusjon.

Anonymkode: 0801b...96c

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

180 er for høyt, jeg er 168. Er man 170+ er det nok passe. Er man dame og 179 er 180 lavt.

Anonymkode: 8f3cd...c03

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vær ærlig!

Du er perfekt! Dersom jeg hadde hatt en mann på 1,8 altså ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For høy, passende er 170 cm.

Anonymkode: 4a501...7cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig, er det viktig for meg at mannen min er høyere enn meg. Men det spiller ikke noen rolle hvor mye høyere. 5 cm eller 15. Akkurat det samme. 

Er selv 165 og gift med en på 180. 

Anonymkode: c0788...c23

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For høy, passende er 170 cm.

Anonymkode: 4a501...7cd

Da er du vel rimelig lav selv? Sånn 1,58 kanskje?

• Liker 2
Skrevet

Syntes det er en veldig fin høyde jeg. Jeg er 164 og han jeg datet nylig var 180 og han syntes jeg var nokså høy. 😊 Skjønner ikke helt hvorfor det er så viktig at fyren er drithøy. Så lenge han ikke er lavere enn meg bryr jeg meg ikke egentlig.. 

• Liker 4
Skrevet

Blir litt oppgitt. Hva er årsaken til at damer kan si at en mann på 1,80 er for høy? Når er man egentlig for lav?

• Liker 2
Skrevet

Nei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
vinterdekor skrev (14 minutter siden):

Blir litt oppgitt. Hva er årsaken til at damer kan si at en mann på 1,80 er for høy? Når er man egentlig for lav?

fra hva jeg har fått med meg så er alt under 180cm for lavt.

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har noen venninner som du hadde vært for lav for. De er veldig opptatt av at mannen skal være over 180. Det ironiske er at hun som er mest opptatt av det bare er 165. Jeg er derimot 174 cm, og foretrekker at mannen ikke er så høy. Jeg liker at han er på øyehøyde med meg, Skjønner ikke hvorfor venninnen min vil få nakkesleng av å forholde seg til de 190 mennene hun går etter. Rar preferanse.

Anonymkode: 46bc8...797

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har noen venninner som du hadde vært for lav for. De er veldig opptatt av at mannen skal være over 180. Det ironiske er at hun som er mest opptatt av det bare er 165. Jeg er derimot 174 cm, og foretrekker at mannen ikke er så høy. Jeg liker at han er på øyehøyde med meg, Skjønner ikke hvorfor venninnen min vil få nakkesleng av å forholde seg til de 190 mennene hun går etter. Rar preferanse.

så hvis jeg hadde vært 181 cm så ville jeg vært høy nok?

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Vær ærlig!

Jeg tror du burde jobbe med deg selv før du begir deg ut på noe datingliv. Du virker utrolig klein sosialt, for ikke å nevne usikker på deg selv.

Anonymkode: 15516...886

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vær ærlig!

For meg så er 180 helt perfekt. Selv så er jeg 160.

Anonymkode: 31d15...ab0

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 173, så...

Anonymkode: e40af...6a5

AnonymBruker
Skrevet

180 er for høyt, jeg er 168. Er man 170+ er det nok passe. Er man dame og 179 er 180 lavt.

Anonymkode: 8f3cd...c03

Jeg er 179 og synes 180 er helt greit. Det er andre ting som er mye viktigere. Ingen av dem måles i tall. Dette høydemaset har jeg bare sett her på KG.

Anonymkode: e09e8...bd5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er slik jeg er, kjæresten min er 28cm høyere enn meg. Synes det er skikkelig kos, det er diggere når en mann er mye større enn meg. 

Man får ikke nakkesleng forresten. Eller kanskje om du har behovet for å nistirre han i øynene 24/7 😅

Anonymkode: 27c70...08a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 172. Eksen var 173. Helt greit. Men han taklet det ikke når jeg gikk med hæler og ble høyere.

Mannen min er 182 eller 183, og jeg syns det er perfekt. Men jeg bryr meg lite om høyde faktisk, selvtillit er mye viktigere :)

Anonymkode: ba7d9...215

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

180 er helt fint. Min mann er 166. Jeg er lav selv.

Anonymkode: 827b8...b12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...