Gå til innhold

Er dette nok for dere damer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er en mann 27 år jeg tar trening seriøst har en penis på 18 cm og har 118 i iq. Vil dere si at dette er nok for dere damer?

er penisen for liten? er iq for lav? hvor mye muskler er for mye eller for lite?.

Har dratt noen damer opp igjennom årene men ikke for mange (13 jenter som jeg husker). Har ikke vært veldig sosial de siste årene og nettdating har fungert dårlig for meg. Hva kan jeg gjøre for å endre på det? Har dere noen tips?.

Anonymkode: 9ba00...c5c

Det har ikke så mye å si om penis er 14 eller 18 cm, eller IQ er på 110 eller 120, om man er delvis autistisk eller på andre måter ikke forstår et døyt av sosiale koder, dessverre.

Anonymkode: a7499...213

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det har ikke så mye å si om penis er 14 eller 18 cm, eller IQ er på 110 eller 120, om man er delvis autistisk eller på andre måter ikke forstår et døyt av sosiale koder, dessverre.

Anonymkode: a7499...213

åssen kan du anta at jeg er autist på en jævla tråd?, er ikke det litt kjapt på avtrekkeren?. 

Har gått til psykolog før jeg hu sa jeg var helt normal, annet en at jeg har aspd.

Skrevet

I dette tilfellet synes en iq på 118 å være alt for lite.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere menn MÅ slutte å være så opptatt av mål, tall og statistikk.

Ha en normal kropp. Vær hyggelig, glad og omsorgsfull. Se på håret ditt, vurder å klippe deg i en annen frisyre. Ha rene og hele klær som ikke er inspirert av Borat eller Gene Simmons.

Anonymkode: 499d8...c27

Litt snedig at ei dame kommer med slikt råd. Greit nok det, men synes dere burde gjemme den brådlisten dere vil ha endret på dere selv også. Den er svær. Vi menn er ikke så opptatt av den. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Bra menn vet hva kvinner virkelig vil ha!

Anonymkode: 2fc5c...7f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

åssen kan du anta at jeg er autist på en jævla tråd?, er ikke det litt kjapt på avtrekkeren?. 

Har gått til psykolog før jeg hu sa jeg var helt normal, annet en at jeg har aspd.

Aspd som i antisosial personlighetsforstyrrelse? Du trenger uansett å komme deg ut blant folk og erfare at de fleste mennesker er opptatt av det menneskelige og ikke tall.

Anonymkode: 96acd...17b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå til psykolog, hvis du ikke er troll.

Anonymkode: 56330...843

AnonymBruker
Skrevet

Spiler ingen rolle hvor lang fyrstikken er. Det er tykkelsen som gjelder.

Anonymkode: 2921f...528

AnonymBruker
Skrevet

Du har definitivt for lav EQ . Og sosial intelligens.

Det du setter opp har null med om du lykkes hos damene eller ikke. Utover at hvis du snakker om sånt så vil de skygge banen tvert. Hvem er du utover ekstremt kropps og treningsfokus? Det er det du må finne ut, for det er det damene er opptatt av.

Anonymkode: af0dc...33b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Aspd som i antisosial personlighetsforstyrrelse? Du trenger uansett å komme deg ut blant folk og erfare at de fleste mennesker er opptatt av det menneskelige og ikke tall.

Anonymkode: 96acd...17b

ja det er det aspd står for.  Jeg bare spør spørsmål for og bekrefte det jeg allerede vet, jeg har vært mer en nok sosial til at jeg vet hvordan verden fungerer. men jeg kan si meg enig jeg har vært litt usosial de siste få årene pga personlige årsaker og det er noe jeg må jobbe med.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du har definitivt for lav EQ . Og sosial intelligens.

Det du setter opp har null med om du lykkes hos damene eller ikke. Utover at hvis du snakker om sånt så vil de skygge banen tvert. Hvem er du utover ekstremt kropps og treningsfokus? Det er det du må finne ut, for det er det damene er opptatt av.

Anonymkode: af0dc...33b

jeg vet godt hvem jeg er, men gidder ikke brette ut det her på forumet. jeg spurte kun om det overfladiske, men jeg vet at 180cm er en helt normal høyde, 18cm penis er større en de fleste, iq er over normalen, og jeg har ordnet damer så jeg stresser ikke med og endre noe. Jeg har litt kroppsfokus men det er bare 5% av hvem jeg er.

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er en mann 27 år jeg tar trening seriøst har en penis på 18 cm og har 118 i iq. Vil dere si at dette er nok for dere damer?

er penisen for liten? er iq for lav? hvor mye muskler er for mye eller for lite?.

Har dratt noen damer opp igjennom årene men ikke for mange (13 jenter som jeg husker). Har ikke vært veldig sosial de siste årene og nettdating har fungert dårlig for meg. Hva kan jeg gjøre for å endre på det? Har dere noen tips?.

Det er mer enn nok. Du kommer til å møte noen, det finnes noen for alle. ❤️ 

Anonymkode: 993e9...941

AnonymBruker
Skrevet

Antisosial personligehetsforstyrrelse er total dealbreaker for de fleste damer.. 

De fleste damer driter i tallene du beskriver, men vi vil ha en snill og empatisk fyr som behandler oss bra og har evne til å genuint elske oss..

Anonymkode: 2f1ad...2ad

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

HI beskriver ingen ting som kan være en indikasjon på om dette er en person jeg liker. Alt som nevnes er irrelevant. 

Anonymkode: 3233a...02b

AnonymBruker
Skrevet

Altså hallo:

https://www.hjelptilhjelp.no/Personlighetsforstyrrelser/hva-er-antisosial-eller-dysosial-personlighetsforstyrrelse

Jeg lurer på hvordan oppveksten din var TS? Jeg tror at noen riktignok er født med mindre evne til empati enn andre, men tror mye kan kompenseres hvis barnet vokser opp i et kjærlig hjem med gode autoritative foreldre.

Det er veldig fælt å tenke på hvor mange som ødelegger barna sine.. :(

Det er jo gjort studier som viser at en treåring som har blitt utsatt for vold, overgrep og neglekt, har opptil 30% mindre hjerne enn treåringer som vokser opp i en kjærlig familie. Og hovedmangelen ligger i områdene for empati og konsekvenstenkning (impulsivitet).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det kunne ikke jeg svart på uten å ha møtt deg. Kjemi er mye viktigere for meg enn det du har ramset opp. Men som person er det selvsagt nok at du er den du er. Ikke vits i å late som du er noen andre :)

Anonymkode: 081a6...023

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Antisosial personligehetsforstyrrelse er total dealbreaker for de fleste damer.. 

De fleste damer driter i tallene du beskriver, men vi vil ha en snill og empatisk fyr som behandler oss bra og har evne til å genuint elske oss..

hadde jo aldri sakt til en dame at jeg har aspd det kan jeg fint holde til meg selv. jeg kan være kjempe snill jeg så lenge den andre personen er grei med meg :) 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså hallo:

https://www.hjelptilhjelp.no/Personlighetsforstyrrelser/hva-er-antisosial-eller-dysosial-personlighetsforstyrrelse

Jeg lurer på hvordan oppveksten din var TS? Jeg tror at noen riktignok er født med mindre evne til empati enn andre, men tror mye kan kompenseres hvis barnet vokser opp i et kjærlig hjem med gode autoritative foreldre.

Det er veldig fælt å tenke på hvor mange som ødelegger barna sine.. :(

Det er jo gjort studier som viser at en treåring som har blitt utsatt for vold, overgrep og neglekt, har opptil 30% mindre hjerne enn treåringer som vokser opp i en kjærlig familie. Og hovedmangelen ligger i områdene for empati og konsekvenstenkning (impulsivitet).

har sikkert ikke hatt de beste forholdene under min oppvekst men sikkert mange som har hatt det verre også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

kun trening, dataspill, gå turer i skogen med hunden. det er ikke mulig for meg og finne en hobby som er sosial siden jeg har flyttet til et lite sted med ikke alt for mange mennesker.

Pleier og skrive: hei. virker som online så er det kun damer jeg ikke er tiltrukket til som er interessert i og starte kontakt, mens i den virkelige verden så er det lettere og få kontakt med penere damer. Men siden jeg er lite sosial osv så blir det vanskelig for meg og starte kontakt med noen i den virkelige verden.

Skal jeg ta til takke med en mindre pen dame eller syntes dere jeg skal fortsette å strebe etter en jeg er tiltrukket til?. Veit dere sikkert kommer til og kalle meg rasshøl å det ene eller det andre siden jeg spør om det. men i mitt hode så føles det veldig feil og gå for damer som er kanskje 4-5/10 når jeg har kun hatt damer som er 6-8/10 tidligere.

Bli med i Røde Kors Hjelpekorps, det finnes sikkert en avdeling i nærheten av deg👌 Eller en annen gruppe/organisasjon som har faste møter. Da blir man lett kjent med flere folk, og så er det i tillegg nyttig med kursene man får. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det lyser usikkerhet. tror du bør starte der...

Anonymkode: fd7a3...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...