AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #61 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): ja det er det aspd står for. Jeg bare spør spørsmål for og bekrefte det jeg allerede vet, jeg har vært mer en nok sosial til at jeg vet hvordan verden fungerer. men jeg kan si meg enig jeg har vært litt usosial de siste få årene pga personlige årsaker og det er noe jeg må jobbe med. Anonymkode: 9ba00...c5c Det er ikke en person jeg ville hatt ett forhold til nei. Har jobbet nok i psykiatrien til å styre unna det Anonymkode: 0ce2b...8e3 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #62 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): en overvektig mann som puler på kommando høres bra ut 😂 Anonymkode: 9ba00...c5c Yes. Som vi alle vet finnes det ingenting mellom "skjellet" (det skrives skjelett btw) og "overvektig". 👏🤣 Anonymkode: 2f1ad...2ad 1
Pingvinen Skrevet 24. mars 2021 #63 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): hadde jo aldri sakt til en dame at jeg har aspd det kan jeg fint holde til meg selv. jeg kan være kjempe snill jeg så lenge den andre personen er grei med meg har sikkert ikke hatt de beste forholdene under min oppvekst men sikkert mange som har hatt det verre også. Anonymkode: 9ba00...c5c De aller fleste er jo greie sålenge de får det som de vil. Men hvordan takler du om noe går deg imot. Eller om en partner er uenig med deg? 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #64 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Yes. Som vi alle vet finnes det ingenting mellom "skjellet" (det skrives skjelett btw) og "overvektig". 👏🤣 Anonymkode: 2f1ad...2ad nei, skjelett er de beina vi har inni oss, skjellet er et skall. Anonymkode: 9ba00...c5c
jabx Skrevet 24. mars 2021 #65 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er en mann 27 år jeg tar trening seriøst har en penis på 18 cm og har 118 i iq. Vil dere si at dette er nok for dere damer? er penisen for liten? er iq for lav? hvor mye muskler er for mye eller for lite?. Har dratt noen damer opp igjennom årene men ikke for mange (13 jenter som jeg husker). Har ikke vært veldig sosial de siste årene og nettdating har fungert dårlig for meg. Hva kan jeg gjøre for å endre på det? Har dere noen tips?. Anonymkode: 9ba00...c5c Ditt problem er ikke fysiske mål og IQ, men sosiale antenner og selvinnsikt. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #66 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): nei jeg hadde ikke voldtatt noen. for alle dere som sier mangel på empati etc, det er ikke vanskelig å late som. Som sakt jeg har bra energi er selvsikker og frempå når jeg er med andre, damer er lettere for meg i sosiale settinger. Men nettdating sliter jeg med. så dere kan si alle meningene deres om ditt og datt men det holder ikke rot i virkeligheten. Ingen jeg kjenner vet om min diagnose. Anonymkode: 9ba00...c5c Det er ganske vanskelig å late som om man har empati (eller hva som helst av egenskaper faktisk) over tid når man er nær en annen person, har du prøvd det? Altså, hvor god er du til å virke interessert i en annen person over litt tid, sånn som man må hvis man skal bli god i nettdating. Jeg mistenker at det er derfor det er vanskelig for deg. Når man kjapt skal bedømme noen i virkeligheten, og de er både fine og se på og tilsynelatende sjarmerende, så er det nok ganske lett å få seg en dame for deg. Problemet med nettdating blir jo at man gjerne vil vite litt mer FØR man møtes, og der mistenker jeg at du rett og slett ikke har utholdenheten som kreves for å fake gode egenskaper over litt tid. Anonymkode: 8003b...e52 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #67 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ganske vanskelig å late som om man har empati (eller hva som helst av egenskaper faktisk) over tid når man er nær en annen person, har du prøvd det? Altså, hvor god er du til å virke interessert i en annen person over litt tid, sånn som man må hvis man skal bli god i nettdating. Jeg mistenker at det er derfor det er vanskelig for deg. Når man kjapt skal bedømme noen i virkeligheten, og de er både fine og se på og tilsynelatende sjarmerende, så er det nok ganske lett å få seg en dame for deg. Problemet med nettdating blir jo at man gjerne vil vite litt mer FØR man møtes, og der mistenker jeg at du rett og slett ikke har utholdenheten som kreves for å fake gode egenskaper over litt tid. Anonymkode: 8003b...e52 det er der du tar feil, med nettdating kan jeg ikke spille på sjarm det hele er veldig mekanisk det er et bilde og det er tastetrykk ingenting mer. det er null problem å fremstå som empatisk. dere overvurderer dere selv. det er ikke vanskelig og fake empati jeg har gjort det hele mitt voksende liv. Problemet er nok heller at jeg mangler litt av utsende for nettdating å derfor sliter med og få en dame av det kalibret jeg ønsker. Har ingen ting med empati å gjøre så hvis du tenker på og bli psykolog så burde du putte den drømmen på hylla. Anonymkode: 9ba00...c5c
Pingvinen Skrevet 24. mars 2021 #68 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): det hadde jeg nekta hun. hadde krevd sex, evt funnet en annen å ha sex med. gjort det slutt. tror du jeg hadde voldtatt eller?.. å risikere straff? Kommer helt an på krangelen. jeg har dårlig impulskontroll når jeg blir sint, å jeg sliter med å kjenne skyldfølelse men jeg er ikke helt ond. Er kul med de fleste men kan være ganske kjip også alt ettersom. hvis du tror jeg er en kone banker så tar du ivertfall feil. jeg har dratt damer bare ikke på tinder. spørsmålet var hva kan jeg gjøre bedre for og få mer damer fra nettdating. Anonymkode: 9ba00...c5c Du skal vel ikke bestemme hva hun har på seg? Og du har ingen rett til å kreve sex.. Og dårlig impulskontroll når du blir sint, det høres ikke bra ut.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #69 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): det er der du tar feil, med nettdating kan jeg ikke spille på sjarm det hele er veldig mekanisk det er et bilde og det er tastetrykk ingenting mer. det er null problem å fremstå som empatisk. dere overvurderer dere selv. det er ikke vanskelig og fake empati jeg har gjort det hele mitt voksende liv. Problemet er nok heller at jeg mangler litt av utsende for nettdating å derfor sliter med og få en dame av det kalibret jeg ønsker. Har ingen ting med empati å gjøre så hvis du tenker på og bli psykolog så burde du putte den drømmen på hylla. Anonymkode: 9ba00...c5c Du svarer jo ikke på det jeg spør om, å fake empati over tid med en partner er noe helt annet enn å gjøre det generelt, har du fått til det? Mangel på empati er ikke det jeg mener heller, tviler ikke på at du kan fake empati i en Tinder-samtale. Interesse er det jeg mener, en genuin interesse for å bli kjent med en annen person. Mye vanskeligere (og kjedeligere) å fake. Hvis du selv føler du ikke ser godt nok ut for å kapre hva nå enn for slags drømmedamer du har sjans på IRL så er det vel bare å droppe nettdating. Jeg kjenner flere som kan kunsten å være sjarmerende skriftlig og på datingprofiler også, så det er sikkert noe du kan øve på hvis du synes det er viktig. Anonymkode: 8003b...e52 1
oda02 Skrevet 28. mars 2021 #70 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 5.10): Jeg er en mann 27 år jeg tar trening seriøst har en penis på 18 cm og har 118 i iq. Vil dere si at dette er nok for dere damer? er penisen for liten? er iq for lav? hvor mye muskler er for mye eller for lite?. Har dratt noen damer opp igjennom årene men ikke for mange (13 jenter som jeg husker). Har ikke vært veldig sosial de siste årene og nettdating har fungert dårlig for meg. Hva kan jeg gjøre for å endre på det? Har dere noen tips?. Anonymkode: 9ba00...c5c Nei du må ha minst 120 i IQ.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå