Gå til innhold

Er dette nok for dere damer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann 27 år jeg tar trening seriøst har en penis på 18 cm og har 118 i iq. Vil dere si at dette er nok for dere damer?

er penisen for liten? er iq for lav? hvor mye muskler er for mye eller for lite?.

Har dratt noen damer opp igjennom årene men ikke for mange (13 jenter som jeg husker). Har ikke vært veldig sosial de siste årene og nettdating har fungert dårlig for meg. Hva kan jeg gjøre for å endre på det? Har dere noen tips?.

Anonymkode: 9ba00...c5c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

glemte og skrive at jeg er 180 cm høy

ts

AnonymBruker
Skrevet

Slutte å mase så mye om tall. 

Anonymkode: f045d...17c

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke vært veldig sosial de siste årene og nettdating har fungert dårlig for meg. Hva kan jeg gjøre for å endre på det? Har dere noen tips?.

Er det en hobby eller lidenskap (noe som du elsker å gjøre) som du har lyst til å bruke mer tid på og som også er sosial? I så fall kan det hende at du blir kjent med interessante kvinner som dyrker samme hobby/lidenskap som deg. 

Mange treffer sin partner gjennom slikt, og feks på arrangerte turer gjennom turistforeningen el.l.

Anonymkode: 64cf0...b09

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har ikke vært veldig sosial de siste årene og nettdating har fungert dårlig for meg. Hva kan jeg gjøre for å endre på det? Har dere noen tips?.

Hvordan tar du initiativ til samtaler med kvinner? Hvilke åpningsreplikker bruker du, og hva samtaler du med kvinnene om?

Kanskje noen kvinner her ønsker å gi deg råd om hva som er gode åpningsreplikker og hva som er bra å samtale om?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er det en hobby eller lidenskap (noe som du elsker å gjøre) som du har lyst til å bruke mer tid på og som også er sosial? I så fall kan det hende at du blir kjent med interessante kvinner som dyrker samme hobby/lidenskap som deg. 

Mange treffer sin partner gjennom slikt, og feks på arrangerte turer gjennom turistforeningen el.l.

kun trening, dataspill, gå turer i skogen med hunden. det er ikke mulig for meg og finne en hobby som er sosial siden jeg har flyttet til et lite sted med ikke alt for mange mennesker.

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan tar du initiativ til samtaler med kvinner? Hvilke åpningsreplikker bruker du, og hva samtaler du med kvinnene om?

Kanskje noen kvinner her ønsker å gi deg råd om hva som er gode åpningsreplikker og hva som er bra å samtale om?

Pleier og skrive: hei. virker som online så er det kun damer jeg ikke er tiltrukket til som er interessert i og starte kontakt, mens i den virkelige verden så er det lettere og få kontakt med penere damer. Men siden jeg er lite sosial osv så blir det vanskelig for meg og starte kontakt med noen i den virkelige verden.

Skal jeg ta til takke med en mindre pen dame eller syntes dere jeg skal fortsette å strebe etter en jeg er tiltrukket til?. Veit dere sikkert kommer til og kalle meg rasshøl å det ene eller det andre siden jeg spør om det. men i mitt hode så føles det veldig feil og gå for damer som er kanskje 4-5/10 når jeg har kun hatt damer som er 6-8/10 tidligere.

AnonymBruker
Skrevet

Få deg en time hos psykolog for å prate om tallene dine. Tenker det løser en del.

Anonymkode: ea2be...41f

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

kun trening, dataspill, gå turer i skogen med hunden. det er ikke mulig for meg og finne en hobby som er sosial siden jeg har flyttet til et lite sted med ikke alt for mange mennesker.

Pleier og skrive: hei. virker som online så er det kun damer jeg ikke er tiltrukket til som er interessert i og starte kontakt, mens i den virkelige verden så er det lettere og få kontakt med penere damer. Men siden jeg er lite sosial osv så blir det vanskelig for meg og starte kontakt med noen i den virkelige verden.

Skal jeg ta til takke med en mindre pen dame eller syntes dere jeg skal fortsette å strebe etter en jeg er tiltrukket til?. Veit dere sikkert kommer til og kalle meg rasshøl å det ene eller det andre siden jeg spør om det. men i mitt hode så føles det veldig feil og gå for damer som er kanskje 4-5/10 når jeg har kun hatt damer som er 6-8/10 tidligere.

Er det langt å reise til nærmeste tettsted, dersom det er noen sosiale aktiviteter du kan være med på der som kan føre til bekjentskaper?

Det er viktig å føle seg tiltrukket av den som man innleder forhold med. Noen blir kjent som venner først og blir kjærester etter en stund. Mange erfarer å bli glad i  partneren sin uten å ha vært forelsket, når det startet som et vennskap. 

AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg er i ett laaaangt forhold når jeg kommer over disse trådene..🙄

Anonymkode: c992d...c16

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Få deg en time hos psykolog for å prate om tallene dine. Tenker det løser en del.

Anonymkode: ea2be...41f

Burde ikke en matematiker være det bedre alternative og snakke om tall med? 🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det langt å reise til nærmeste tettsted, dersom det er noen sosiale aktiviteter du kan være med på der som kan føre til bekjentskaper?

Det er viktig å føle seg tiltrukket av den som man innleder forhold med. Noen blir kjent som venner først og blir kjærester etter en stund. Mange erfarer å bli glad i  partneren sin uten å ha vært forelsket, når det startet som et vennskap. 

jeg bor vel midt i tettstedet men har ikke peiling på hva slags ting de tilbyr av aktiviteter har bare bodd her i et halvt år. får kanskje prøve og melde meg på et eller annet ettervært.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg bor vel midt i tettstedet men har ikke peiling på hva slags ting de tilbyr av aktiviteter har bare bodd her i et halvt år. får kanskje prøve og melde meg på et eller annet ettervært.

Det høres lurt ut :tommelopp: Lykke til! :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 168 høy, bruker størrelse 40 i bukse, medium i topp, 70 c i bh, og jeg har iq på 120. Er 25 år. Er det nok? 

Eller var det her kanskje en litt dårlig beskrivelse av meg selv? 

Ikke heng deg så opp i tall. Og for all del, ikke kom med denne beskrivelsen om en dame spør om hvem du er/hvordan du er. Jeg hadde oppfattet deg som selvopptatt med en gang. 

Er mye mer bak et menneske, enn tall :)

Anonymkode: c1549...503

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Usikkerheten din er for stor. Kom deg i terapi. Skaff deg et liv, noen hobbyer, noe som gjør det interessant. Slutt å fokusere på tall. Det var hverken høyden, penisstørelsen eller IQen til mannen min som gjorde ham interessant, men personligheten hans, og selvtilliten. 

Anonymkode: 61017...db0

• Liker 6
Skrevet

Hadde heller tatt en mann på 170, med kosemage og 14 cm penis enn en som legger så mye vekt på størrelse og utseendet. Det går på det indre. Personligheten og kjemien. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Usikkerheten din er for stor. Kom deg i terapi. Skaff deg et liv, noen hobbyer, noe som gjør det interessant. Slutt å fokusere på tall. Det var hverken høyden, penisstørelsen eller IQen til mannen min som gjorde ham interessant, men personligheten hans, og selvtilliten. 

Anonymkode: 61017...db0

jeg har en ganske bra selvtillit, personligheten er sikkert midt på treet ikke noe verre enn noen andre. Men som jeg sa nett dating er problemet mitt er jo ikke lett og vise verken personlighet eller selvtillit der.

Jeg legger nok litt vekt på mitt eget utsende men dette er en samle tråd, Jeg skrev i de tidligere trådene at jeg er fornøyd med det meste på min kropp ville bare vite hva dere damer syntes om det.

AnonymBruker
Skrevet

Du er helt på villspor. Du trenger hjelp. 

Anonymkode: b6776...8b5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om tall. Utseende er selvsagt viktig, men enda mer viktig er personligheten og kjemien. 

Anonymkode: 0d91e...67b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du trenger å finne mer ut om hvem du er, hva du liker, hva som engasjerer deg, hva du misliker, hvilke verdier du har og hvem du ønsker å bli, og det eneste som hjelper da er å komme deg ut i verden og møte andre mennesker.

Begynn på kurs, finn en organisasjon du kan delta i, les aviser, delta på arrangementer med andre mennesker. Kvinner gir blaffen i tall, det viktige er å treffe noen som har lignende verdier og interesser som en selv og da sier IQ-en din rett og slett ingenting. 

Anonymkode: 96acd...17b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en mann 27 år jeg tar trening seriøst har en penis på 18 cm og har 118 i iq. Vil dere si at dette er nok for dere damer?

er penisen for liten? er iq for lav? hvor mye muskler er for mye eller for lite?.

Har dratt noen damer opp igjennom årene men ikke for mange (13 jenter som jeg husker). Har ikke vært veldig sosial de siste årene og nettdating har fungert dårlig for meg. Hva kan jeg gjøre for å endre på det? Har dere noen tips?.

Dere menn MÅ slutte å være så opptatt av mål, tall og statistikk.

Ha en normal kropp. Vær hyggelig, glad og omsorgsfull. Se på håret ditt, vurder å klippe deg i en annen frisyre. Ha rene og hele klær som ikke er inspirert av Borat eller Gene Simmons.

Anonymkode: 499d8...c27

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...