Gå til innhold

Elsker elsker ikke - Sverige

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lawyam skrev (På 11.2.2022 den 1.50):

Stemoren er der. Hun er jo rene seermagneten. Engasjert dame... :)

Åååhun er så nydelig, begynte å se sesong to nå🤩 måtte inn her og kommentere for jeg ble skikkelig glad og begynte å sippe når jeg så hun gråter jo nesten i hver setning 💕🌸

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forholdet til Thanawarn og Mattias får meg til å få lyst på thaidame.

Og jeg er en 30 år gammel heterofil kvinne😂

Elsker de to❤️

• Liker 13
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (På 15.4.2022 den 0.10):

Forholdet til Thanawarn og Mattias får meg til å få lyst på thaidame.

Og jeg er en 30 år gammel heterofil kvinne😂

Elsker de to❤️

Har faktisk troen på de, og han har virkelig gått inn i rollen som både mann og bonuspappa 🥰

• Liker 10
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (4 timer siden):

Har faktisk troen på de, og han har virkelig gått inn i rollen som både mann og bonuspappa 🥰

Ja, han går all in 🥰 Elsker alle språk-lappene han har printet ut og festet til alle husets gjenstander 😅

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Erika MÅ få hjelp med håret og de helt grusomme extensions. Får vondt av å se på henne. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suluso

Jeg har mysifoni og måtte slutte å se det da mange av scene er rundt matbordet. Spesielt Sabrina, når hun spiser (og det gjør hun alltid!) ødela for meg. Misunner dere som kan kose dere med serien! Elsket så langt jeg orket å se 😂 følger tråden her og håper å holde meg oppdatert 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Suluso said:

Jeg har mysifoni og måtte slutte å se det da mange av scene er rundt matbordet. Spesielt Sabrina, når hun spiser (og det gjør hun alltid!) ødela for meg. Misunner dere som kan kose dere med serien! Elsket så langt jeg orket å se 😂 følger tråden her og håper å holde meg oppdatert 🤞🏻

Funker det ikke å se uten lyd da? Jeg har nedsatt hørsel uansett så ser ofte på tv uten lyd på, funker fint så lenge det er tekst 🙂 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Trotwood skrev (5 minutter siden):

Funker det ikke å se uten lyd da? Jeg har nedsatt hørsel uansett så ser ofte på tv uten lyd på, funker fint så lenge det er tekst 🙂 

Dessverre er min mysifoni velutviklet og når jeg først har fått hekt på noe som kan trigge disse følelsene mine så koker det litt for å si det sånn, så det er nok at jeg ser Sabrina eller Anna, sa «vet» jeg hva som kan komme 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med håret på hu svenske som alltid går med 2 spenner på hver side av en midtskill? Det er jo så mye ettervekst og grælete hår generelt.

Husker ikke navnet hennes, men tenker dere vet hvem jeg mener.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Blomsterpotta skrev (På 26.4.2022 den 20.13):

Hva er det med håret på hu svenske som alltid går med 2 spenner på hver side av en midtskill? Det er jo så mye ettervekst og grælete hår generelt.

Husker ikke navnet hennes, men tenker dere vet hvem jeg mener.

ERIKA. Det håret er helt krise. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Kittykat123 skrev (På 7.5.2022 den 14.56):

Hanna fra sesong 1 er gravid 🤩

Hvem var det igjen? 😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

På Erica sin profil på Facebook, står Det at hun er skilt.🤔 Det var jo litt trist, synes hun og Omer var så søte sammen… lurer på hva som skjedde med de? Var litt nysgjerrig på hvordan det hadde gått med deltakerne, så søkte opp noen av dem….

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Writer_1981 said:

På Erica sin profil på Facebook, står Det at hun er skilt.🤔 Det var jo litt trist, synes hun og Omer var så søte sammen… lurer på hva som skjedde med de? Var litt nysgjerrig på hvordan det hadde gått med deltakerne, så søkte opp noen av dem….

Det virker som det har vært litt drama mellom de: https://www.hant.se/noje/alskar-alskar-inte-erica-om-sanningen-bakom-frisorbesoket/8437222

..og her får vi også forklaringen på håret😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Writer_1981 skrev (1 time siden):

Hva heter hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett en episode av dette, for noe greier. Er det mulig.

Minner meg om noe som het "thaifjord" på tvnorge.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (På 2.7.2022 den 17.00):

Nå har jeg sett en episode av dette, for noe greier. Er det mulig.

Minner meg om noe som het "thaifjord" på tvnorge.

Men thaifjord var jo heelt fantastisk 😄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...