Lawyam Skrevet 22. april 2021 #41 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tonys stemor er så legendarisk at hun burde fått en egen serie 😍 Anonymkode: 2fc15...228 Ja, karakter! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 22. april 2021 #42 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tonys stemor er så legendarisk at hun burde fått en egen serie 😍 Anonymkode: 2fc15...228 Den dama er helt fantastisk! 😍 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 22. april 2021 #43 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg skjønner meg ikke på sånne folk som finner seg kjæreste fra andre siden av jordkloden og attpåtil en totalt annerledes kultur. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert om mine barn gjorde som disse i Elsker, elsker ikke og 90 days. Jeg trur det hadde klikket totalt for meg da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #44 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 23.01): Nei, hverken stemoren hans, eller kona til kompisen som er fra Filippinene tror at jenta er hans, stakkars fyr hvis han blir lurt. Men det virket som om han ville ta en farskapstest. Anonymkode: df952...323 Han har jo sagt flere ganger at han ikke bryr seg om barnet ikke er hans, han vil ta henne til seg og være pappa uansett. Det er stemoren hans som har trumfet gjennom en farskapstest. Anonymkode: 44e73...046 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 22. april 2021 #45 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Han har jo sagt flere ganger at han ikke bryr seg om barnet ikke er hans, han vil ta henne til seg og være pappa uansett. Det er stemoren hans som har trumfet gjennom en farskapstest. Anonymkode: 44e73...046 Jeg vet, og han er litt selvsentrert i det. Tror fordi han så veldig gjerne ønsker familie. Altså han glemmer jo de to viktigste: barn og biologisk far. Hvis han selv ikke er far sitter det en far et annet sted, skal han være utelukket fordi Tony er raus? Hvorvidt far og barn skal ha kontakt og få bli kjent med hverandre er det viktigste spm, virker som om det ikke har falt ham inn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 24. april 2021 #46 Del Skrevet 24. april 2021 Nå ha jeg sett alle episodene til der hvor Tony er å ser på hus. Er det ikke flere episoder? Jeg finner ikke fler på Discovery iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #47 Del Skrevet 24. april 2021 Blomsterpotta skrev (31 minutter siden): Nå ha jeg sett alle episodene til der hvor Tony er å ser på hus. Er det ikke flere episoder? Jeg finner ikke fler på Discovery iallefall Kommer ny episode hver søndag, så i morgen kan du se en til😄 Anonymkode: 44e73...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 24. april 2021 #48 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer ny episode hver søndag, så i morgen kan du se en til😄 Anonymkode: 44e73...046 Ah, nice 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. april 2021 #49 Del Skrevet 24. april 2021 Synes det er interessant å se denne serien!! Flere av parene jeg heier på! Han fra Japan: jeg tror ikke at de kommer til å være sammen lenge. Hun klager jo bare over at han ikke gjør noe. I siste episode så lagde han frokost til henne pga at hun hadde skadet foten, allikevel da klagde hun at det iKke var nok smør på. Hva med å si takk? Og han sitter jo nesten bare på mobilen i hver episode... Tony og kjæresten med babyen: jeg tror heller ikke at barnet er hans men for hans skyld håper jeg at det er hans. Han virker sååå snill da.. hun som giftet seg i forrige episode: de synes jeg er søte sammen!!! Sandra og han fra Afrika: det kommer sikkert ikke til å holde hvis hun fortsetter å være så sjalu. Minner meg om Angela og Michael. Ivo (eller hva han heter): han virker nesten litt kontrollerende. Måten han reagerte når hun tok opp barn. Nei og nei. Han fra Brasil: han kommer sikkert aldri til å jobbe hvis han blir i Sverige. Virker litt lat og orker ikke å gjøre så mye. Og bedreviter. Også husker jeg ikke navnet på det siste paret hvor hun forsøker hardt å lære seg svensk. Heier på dem! Men han burde gjøre et forsøk på å lære litt om hennes kultur og språk når hun prøver så hardt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 25. april 2021 #50 Del Skrevet 25. april 2021 Jeg får så vondt av Sandra som blir så lei seg. Trod det er for store kulturforskjeller til at dette vil kunne fungere. Flere som har sett dagens episode? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #51 Del Skrevet 25. april 2021 Moonshine skrev (41 minutter siden): Jeg får så vondt av Sandra som blir så lei seg. Trod det er for store kulturforskjeller til at dette vil kunne fungere. Flere som har sett dagens episode? Ja, stakkars Spoiler I starten sier hun at hun har fått nok pga alle løgnene han har kommet med før. Her er det tydeligvis mye vi ikke har fått med oss. Tror det forholdet er dømt til å gå under. Ser på episoden nå 😀 Kjipt å måtte vente en uke til neste 😂 Anonymkode: df952...323 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. april 2021 #52 Del Skrevet 25. april 2021 Moonshine skrev (1 time siden): Jeg får så vondt av Sandra som blir så lei seg. Trod det er for store kulturforskjeller til at dette vil kunne fungere. Flere som har sett dagens episode? Ja akkurat sett den ferdig. Tror han kommer til å få sjokk over den nye hverdagen sin i Sverige. Det er jo fryktelig stor forskjell fra hva han er vant til. Pluss barna hennes.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #53 Del Skrevet 25. april 2021 Han fra Kenya (?) som er muslimsk og hun pene svenske er det eneste paret som hvor begge parter virker ordentlig forelska. håper de får det til å funke . Anonymkode: 8d3d9...619 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 25. april 2021 #54 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Han fra Kenya (?) som er muslimsk og hun pene svenske er det eneste paret som hvor begge parter virker ordentlig forelska. håper de får det til å funke . Anonymkode: 8d3d9...619 Han er fra Gambia. Hun har jo selv en pappa som er muslim og fra Gambia, så for henne er det nok ikke så stor kulturforskjell som for de andre parene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #55 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han fra Kenya (?) som er muslimsk og hun pene svenske er det eneste paret som hvor begge parter virker ordentlig forelska. håper de får det til å funke . Anonymkode: 8d3d9...619 De virker veldig forelsket ja. Fortsatt ikke noe kjemi mellom Nicole og Aoi, og hun fra Thailand er utrolig opptatt av Chanel og Louis Vuiton. Veldig tydelig at hun bare er interessert i å bli Sverige av økonomiske grunner. Spent på hvordan det blir mellom sønnen til Sandra på 14 år og masaien Anonymkode: df952...323 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #56 Del Skrevet 25. april 2021 Vampyrina skrev (24 minutter siden): Han er fra Gambia. Hun har jo selv en pappa som er muslim og fra Gambia, så for henne er det nok ikke så stor kulturforskjell som for de andre parene. Går litt i surr hvor de ulike er fra. Nå var hun vel ikke selv praktiserende muslim, men siden faren er det så blir det sikkert ikke store kulturforskjellen sånn sett nei. Heier på de uansett. Anonymkode: 8d3d9...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #57 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De virker veldig forelsket ja. Fortsatt ikke noe kjemi mellom Nicole og Aoi, og hun fra Thailand er utrolig opptatt av Chanel og Louis Vuiton. Veldig tydelig at hun bare er interessert i å bli Sverige av økonomiske grunner. Spent på hvordan det blir mellom sønnen til Sandra på 14 år og masaien Anonymkode: df952...323 Enig. Sandra virker så skjør, lurer på hvordan hun er i jobbsammenheng. Hun jobber vel som jordmor? Anonymkode: 8d3d9...619 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #58 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Enig. Sandra virker så skjør, lurer på hvordan hun er i jobbsammenheng. Hun jobber vel som jordmor? Anonymkode: 8d3d9...619 Hun får meg til å lure på hva slags utdanning man må ha for å bli jordmor i Sverige, for Sandra virker ikke å være noen "biffkniv" akkurat🙈 Men naiviteten og dumskapen gjør jo disse to til det mest underholdende paret, så kjør på Sandra... Anonymkode: 44e73...046 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #59 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun får meg til å lure på hva slags utdanning man må ha for å bli jordmor i Sverige, for Sandra virker ikke å være noen "biffkniv" akkurat🙈 Men naiviteten og dumskapen gjør jo disse to til det mest underholdende paret, så kjør på Sandra... Anonymkode: 44e73...046 Enig, lurer også på hvordan man blir jordmor i Sverige, noen som vet? Anonymkode: df952...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 25. april 2021 #60 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Enig, lurer også på hvordan man blir jordmor i Sverige, noen som vet? Anonymkode: df952...323 Efter gymnasiet läser du vidare det treåriga sjuksköterskeprogrammet, för att få legitimation som sjuksköterska och sedan studer du barnmorskeprogrammet under 1,5 år. När hela utbildningen är klar kan du ansöka om legitimation som barnmorska hos Socialstyrelsen fra gymnasium.se 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå