Gå til innhold

Håpet om baby🌺


nilci

Anbefalte innlegg

Hjelp, motstridende resultater er nå ikke for pyser i disse prøvetider 😂 Såå spennende med testing i morgen mtp at tempen økte! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11dpo. Tempen holdt seg faktisk høy i dag, til tross for at den falt kraftig og spottingen  begynte på denne dagen forrige runde. Siden tempen fortsatt var høy så brente jeg ikke bare av en Babyplan-test, men også en CB tidligtest 😂 begge negative. Jeg synes jeg så antydning til en helt svak strek på CB, men bare i en viss lysretning, så hvis det i det hele tatt var noe så var det nok skyggestrek! Men dere må tro jeg sto lenge og vrei på den testen 😅 

Blir spennende å se utover dagen om spotting begynner, og blir spennende å se tempen i morgen :) jeg blir jo glad hvis lutealfasen min kan være litt lenger også :) 

Min chart

 

Endret av nilci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkee skrev (2 timer siden):

Synes også jeg skimter noe 🤔 Er det vanlig eller tidligtest? 

CB er tidligtest. Babyplan er vanlig tror jeg. Føler jeg skimter noe i riktig vinkel OG hvis jeg myser haha! Men hvis man må jobbe så hardt for å se den, så er der nok ikke noe strek ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (10 minutter siden):

CB er tidligtest. Babyplan er vanlig tror jeg. Føler jeg skimter noe i riktig vinkel OG hvis jeg myser haha! Men hvis man må jobbe så hardt for å se den, så er der nok ikke noe strek ;) 

Nei, du har jo et poeng der da! Kommer du til å test mer før IKM? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkee skrev (57 minutter siden):

Nei, du har jo et poeng der da! Kommer du til å test mer før IKM? 

Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å teste hver dag tempen holder seg oppe 😅 *testetøs* Men tviler på den gjør det da. Forrige runde sank den i dag på 11dpo, og kjenner en god del murringer og pms symptomer nå, så regner med tanta er på vei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (50 minutter siden):

Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å teste hver dag tempen holder seg oppe 😅 *testetøs* Men tviler på den gjør det da. Forrige runde sank den i dag på 11dpo, og kjenner en god del murringer og pms symptomer nå, så regner med tanta er på vei :) 

Krysser fingrene for gode nyheter 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkee skrev (33 minutter siden):

Krysser fingrene for gode nyheter 🤞🏻

Krysser fingrene for deg også! Vi ligger vel ganske likt i løypa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (1 time siden):

Krysser fingrene for deg også! Vi ligger vel ganske likt i løypa? 

Ja, har IKM på fredag, men jeg tror ikke det gikk denne runden her 🤷🏼‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkee skrev (20 minutter siden):

Ja, har IKM på fredag, men jeg tror ikke det gikk denne runden her 🤷🏼‍♀️ 

Du har ikke testet noe videre så vidt som jeg ser i dagboken din, så da lever vel kanskje håpet i beste velgående? 😅 jeg krysser fingrene hvertfall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (1 time siden):

Du har ikke testet noe videre så vidt som jeg ser i dagboken din, så da lever vel kanskje håpet i beste velgående? 😅 jeg krysser fingrene hvertfall! 

Haha evig pessimist 🙋🏼‍♀️ Fikk jo negativ i går kveld, og jeg føler virkelig ikke jeg er gravid 😅 Mulig jeg tar en tidligtest i morgen, da er jeg 12 dpo og da burde det vel gi utslag hvis det er noe på gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkee skrev (2 minutter siden):

Haha evig pessimist 🙋🏼‍♀️ Fikk jo negativ i går kveld, og jeg føler virkelig ikke jeg er gravid 😅 Mulig jeg tar en tidligtest i morgen, da er jeg 12 dpo og da burde det vel gi utslag hvis det er noe på gang! 

Da blir det spennende å logge inn her på kg i morgen tidlig! 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tempen holder seg noe overraskende fortsatt høy. Dpo 12 nå, og høy temp og foreløpig ikke spotting. Forrige runde sank som sagt tempen og spottingen begynte dpo 11. Jeg har studert den siste syklusen min, og jeg luuurer på om jeg kan ha hatt eggløsning to dager tidligere. FF var jo usikker og satt stiplet linje, og tror den la veldig mye vekt på utfloden. I tillegg brukte jeg CB advanced digital (lilla), som viste fast smiley to dager. Jeg lurer på om hvis jeg hadde testet med vanlige strimler som i nåværende syklus, om jeg faktisk hadde kunnet satt EL til en eller to dager tidligere. Synes det stemmer litt mer tempkurvemessig.. Hvis det var tilfelle så er jo tempen i dag fortsatt lik som sist syklus. Jeg har jo tatt g-test hver dag siden dpo9, og spesielt nå de siste dagene når det ser ut som at tempen holder seg høyere lenger enn sist. Men kanskje det faktisk IKKE er lenger, bare at EL ble registrert feil sist :) jeg tror ikke jeg tester før i helgen igjen hvis ikke mensen har kommet til da. Synes det er litt deprimerende å få negativ på negativ test 😅 allikavel har ikke jeg klart å la være 😂

9C77927B-5341-46FE-B2F5-52E61C091E21.jpeg

A9D045D8-D430-4BC1-8C89-AD9BFE8F0F9A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med at det endte med spotting 😑 Det var spennende å følge charten! Det positive nå fremover blir jo nettopp det at vi nå (forhåpentligvis) får mulighet til å få oss 2022-baby 🤞🏼 Kan jo være en fordel å bli født tidlig på året kontra helt ved årsskiftet i det minste. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eira2020 skrev (4 timer siden):

Så kjedelig med at det endte med spotting 😑 Det var spennende å følge charten! Det positive nå fremover blir jo nettopp det at vi nå (forhåpentligvis) får mulighet til å få oss 2022-baby 🤞🏼 Kan jo være en fordel å bli født tidlig på året kontra helt ved årsskiftet i det minste. :klem:

Ja, det er et positivt aspekt absolutt! Satser på den sitter i en av de neste pp-ene 😊🤞🏻 spottingen har foreløpig ikke tatt seg opp, og mensen lar vente på seg, men regner med den kommer i løpet av dagen i dag eller morgen. 
 

Lurer egentlig litt på hva som faktisk regnes som lutealfase. Er det frem til temp-dropp, frem til spotting, eller frem til mensen? 🤔  noen som vet?

Endret av nilci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/15/2021 at 1:49 PM, nilci said:

Lurer egentlig litt på hva som faktisk regnes som lutealfase. Er det frem til temp-dropp, frem til spotting, eller frem til mensen? 🤔  noen som vet?

Lutealfasen er tiden mellom eggløsning og mens :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP8, CD 4. 

Så var vi her igjen da. Ny PP, nr 8.. Trodde virkelig ikke jeg skulle sitte her ennå 😕

Skal ærlig innrømme jeg mistet litt motet når spottingen begynte denne gangen. Jeg vet ikke, følte bare at alt klaffet denne prøveperioden, og at alt lå til rette for at det skulle gå. Jeg hadde stålkontroll på eggløsningen, fikk lagt inn aksjer alle dagene rundt, men allikavel satt den ikke. De blenda testene var mye kjipere denne runden enn tidligere. Men nå når tanta er på vei bort igjen, så føler jeg meg litt lettere til sinns. Hjelper sikkert at det har vært strålende vær i helgen, og at jeg og samboer har hatt noen fine dager ☀️❤️ 
 

Siden vi nå begynner på åttende prøveperiode så har jeg begynt å bli mer og mer bekymret for at noe er galt. Jeg er klar over at alt opp til et år er tenkt på som normalt, men allikavel er jeg bekymra. Leser jo om flere som blir gravide på første eller andre forsøk, også sitter jeg her da.. NOE må det jo være? 🤔😕 æsj, bare litt negativ tenkning en sen søndags kveld.. tror jeg skal bestille meg en time hos gynekolog for å ta en sjekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å komme inn hit og se at det ble ny pp på deg også :troest:  Det er utrolig kjedelig når man føler at man gjør alt man kan, og så går det likevel ikke. Det er den hersens flaksen man også må ha... jeg har funnet og truffet kjempebra på EL hver eneste måned siden mai i fjor nå, men fortsatt ikke gravid :(  Absolutt ingenting galt, må bare ha flaks.

Jeg fikk også mensen på torsdag, så da er vi nøyaktig like langt i løypa. Ååå som jeg håper på at dette blir den siste pp'en for oss begge!! Da vil vi klare å glemme de vonde månedene bak oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...