Mperle Skrevet 3. mai 2021 #621 Del Skrevet 3. mai 2021 45 minutter siden, Ctrl said: Reveal hidden contents Ja, det handler om skuffelse i et lite klipp på 50 sekunder helt i starten av episoden. Har ingenting med å være dårlige tapere, grinete eller sure for å tape å gjøre. Det må jo være lov å snakke om forrige uke. Spesielt når produksjonen legger opp til det. Kurt nevnte blant annet at grunnen til skuffelsen var fordi det var egendesignet akkurat slik de ville ha det og snekkermessig så godt som Kurt kunne levere, som da igjen skaper forventninger rundt seier. Men Kurt brukte også tid til å anerkjenne Anna og Jones jobb med uteområdet, som nok var hovedelement i at Anna og Jone vant. Alt dette har jo Kurt helt rett i. Og snekkermessig var faktisk Kurt og Veronica et lite hakk bedre forrige uke. Men Anna og Jone vant ikke bare på uteområdet, men også interiørdelen på badet, som ikke ble nevnt. Utover dette skjedde det ingenting rundt det eller ble sagt noe om det. Så at dem er "dårlige tapere", "sutrete" og "ufyselige" som det skrives i denne tråden er jo helt bak mål. Da må isåfall de andre parene være 10 ganger verre basert på hva de har sagt siste 3-4 ukene. Ellers så blir jeg litt betenkt når det kommer til Trude. Ukeskonkurransen startet kl 12, men hun valgte å slappe av, drikke kaffe og sitte i solveggen til hun fikk hjelp. Hjelpen kom ikke før kl 15-16. Det er misbruk av tid i et tett program. Synes dog at Sommerhytta burde gitt henne hjelp her til svogeren kom. Med å hente material, rydde bort og gjøre klart. Det er ikke noe Trude kan gjøre alene. Så jeg kan samtidig skjønne at Trude hviler på lauvbærene i mange timer, for det er jammen ikke lett å være alene i oppgaver det kreves to om. Og bare for å være pirkete: Jeg har irritert meg grønn på bruken av bakgrunnsmusikk i episodene, og dagens episode var likeså elendig. Det brukes altså støtt og stadig en slags "humormusikk", eventuelt som jeg kaller det: "latterliggjøringsmusikk", i bakgrunnen. Jeg får fnatt hver gang den kommer på. Den kom blant annet på i dag når Anna og Jone slet med utekjøkkenet og når Trude satt i solveggen, men går igjen i alle episodene når deltakerne plages, sliter eller gjør feil. En bevisst fordumming av deltakerne, som dem ikke fortjener! Så godt sagt og helt enig ang den «latterliggjørings»musikken, la spesielt merke til det i dagens episode da de skulle bruke dette for å illustrere forskjellen mellom innsatsen til deltakerne. Er ikke Tom og Jerry vi ser på så det holder å filme/snakke, we get it !🙄😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. mai 2021 #622 Del Skrevet 3. mai 2021 Noen som har hørt på siste episode av Sommerhytta-podcasten? Jeanette er faktisk slik hun ble fremstilt og hun innrømmer det gjerne selv. Og hun har et godt poeng, at man er et helt menneske og at vi får se for lite av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 3. mai 2021 #623 Del Skrevet 3. mai 2021 Hvordan i alle dager klarer dere tolke at de er sure og gretne over å ikke ha vunnet en hammer? Skuffet ja, men det er jo menneskelig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 3. mai 2021 #624 Del Skrevet 3. mai 2021 MiominMio skrev (21 minutter siden): Hvordan i alle dager klarer dere tolke at de er sure og gretne over å ikke ha vunnet en hammer? Skuffet ja, men det er jo menneskelig. Så langt er det komplett uforståelig i allefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #625 Del Skrevet 3. mai 2021 MiominMio skrev (1 time siden): Hvordan i alle dager klarer dere tolke at de er sure og gretne over å ikke ha vunnet en hammer? Skuffet ja, men det er jo menneskelig. Nettopp. De har garantert uttalt seg i en intervjusituasjon der de har fått spørsmål om de er skuffet, Hva skulle de egentlig sagt? "Nei, vi har egentlig vunnet nok hammere, det er på tide at noen andre vinner nå". De er tross alt i en konkurransesituasjon. Anonymkode: 08f62...5c5 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #626 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Synst det er på tide at A og C vinner noe nå, hvertfall en ukeskonkurranse. Elsker at de ikke tar seg selv litt høytidelig engang, som et visst annet par der inne:)) personer som A og C gjør faktisk programmet verdt å se. Personlighet har så ufattelig mye å si. Anonymkode: bbb3e...3e1 Synes de har svææææært lite sjarm. Sykt dårlig er de også, baderomsfugen... 😬 bei generelt sett har de mye å lære , ikke bare snekring men også interiør Anonymkode: 7e490...f9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #627 Del Skrevet 3. mai 2021 Å... får å si det , makan til latskap på hun tvillingen 🤢🤢 Anonymkode: 7e490...f9c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 4. mai 2021 #628 Del Skrevet 4. mai 2021 Tirsdag ep: Spoiler Hva var åpningen i denne episoden, sinnsykt bråkete musikk 🤪 Ser for meg at noen kommer til å klage at Anna igjen klager på Jone, men jeg er nå enig i det her i dag, man må jo pirke på og få det best mulig. MEN hvorfor prøver de å legge plankene akkurat på mm på langs, og ikke ha plankene stikkende utover for så å skjære dem rett av når alt er ferdig 😅 jeg er så langt fra en snekker man kommer, men denne måten virker jo enklere på å få alt like langt enn å stå å bevege plankene frem og tilbake 😅 Jeg synes absolutt ingenting om «pranks». Har Veronica seriøst tid til å drive med slik, har de ikke nok å gjøre! De lo i episoden av det, men slikt er virkelig noe av det verste jeg vet. 1 april er en av verste dagene i året. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #629 Del Skrevet 4. mai 2021 Tydelig at dem som skriver at far og datter var sutrete og klagete i gårsdagens episode misliker Kurt og Veronica fra før av! Veldig teit og angripe dem på den måten. Syns de var super søte som disket opp med pizza til resten forresten Mer tv tid til Kurt og Veronica fremfor klagete Anna som behandler Jone på en ganske så bedriten måte! Hadde jeg vært mann og vært Jone hadde jeg faen meg sagt fra hvor skapet skulle stått for lenge siden! Kom også over en artikkel hvor Anna viser frem interiørt i leiligheten deres hvor de klart og tydelig siterer at hun har sagt at jone ikke har noe han skulle sagt! Det skinner gjennom i programmet også.. Anonymkode: bbb3e...3e1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #630 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tydelig at dem som skriver at far og datter var sutrete og klagete i gårsdagens episode misliker Kurt og Veronica fra før av! Veldig teit og angripe dem på den måten. Syns de var super søte som disket opp med pizza til resten forresten Mer tv tid til Kurt og Veronica fremfor klagete Anna som behandler Jone på en ganske så bedriten måte! Hadde jeg vært mann og vært Jone hadde jeg faen meg sagt fra hvor skapet skulle stått for lenge siden! Kom også over en artikkel hvor Anna viser frem interiørt i leiligheten deres hvor de klart og tydelig siterer at hun har sagt at jone ikke har noe han skulle sagt! Det skinner gjennom i programmet også.. Anonymkode: bbb3e...3e1 Og det å skrive at Anna bare er 23 år og så ung, kan dere bare drite en lang i. Hun er voksen nok til å ikke oppføre seg som en liten drittunge som ikke får viljen sin. Veronica er bare 26 år, men oppfører seg i det minste som en voksen! Anonymkode: bbb3e...3e1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #631 Del Skrevet 4. mai 2021 57 minutter siden, AnonymBruker said: Tydelig at dem som skriver at far og datter var sutrete og klagete i gårsdagens episode misliker Kurt og Veronica fra før av! Veldig teit og angripe dem på den måten. Syns de var super søte som disket opp med pizza til resten forresten Andre har også invitert medkonkurrenter på mat. Både i denne sesongen og andre sesonger. Regner med at dette er noe som blir gjort i samarbeid med produksjonen. Anonymkode: 37940...11d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #632 Del Skrevet 4. mai 2021 Spoiler Anna er stadig like nedlatende og ekkel mot Jone. Dette er en iboende holdning, og kan rett og slett ikke klippes til. Utrolig irriterende å måtte kaste bort tiden på fugleskremsler i en travel uke. Irriterte meg også utrolig over Trude som maste så fælt om at jokeren måtte inneholde snekker, når hun kunne ha valgt snekker om det var så viktig for henne. Meget merkelig at Anna og Jone måler terrassebordene perfekt før de skrur, det er jo vanlig å kappe endene til slutt. Det er en stor tidstyv! Barnslig sutring fra Adrian og Christine, de har jo faktisk meldt seg på 10 uker med snekring uten å kunne noen ting som helst. Da kommer man ikke inn og vinner fra dag 1. Anonymkode: 0f85a...4b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #633 Del Skrevet 4. mai 2021 Det er noe som er litt "off" med denne sesongen, jeg får ikke helt den samme feelgood-følelsen som tidligere og heier liksom ikke på noen heller.. I fjor var Esra og Arber mine absolutte favoritter, og synes det var koselig å se episodene.. I år er det sånn "mehh.." Anonymkode: 154fe...8e8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #634 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Andre har også invitert medkonkurrenter på mat. Både i denne sesongen og andre sesonger. Regner med at dette er noe som blir gjort i samarbeid med produksjonen. Anonymkode: 37940...11d Godt mulig, ville bare legge det til siden jeg syns de får så ufortjent mye hate og piss her inne.... Anonymkode: bbb3e...3e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #635 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns de var super søte som disket opp med pizza til resten Det var nok ikke egentlig Kurt og V som hadde laget pizzaene. Da Jone og Anna flyttet utekjøkkenet sitt så man i bakgrunnen at produksjonscrewet holdt på å dekke på bordet og sånt. Så det var nok egentlig crewet som hadde forberedt pizzaene, men for å få feelgood-stemning for oss seere lot de som at et av parene hadde ordnet i stand. Anonymkode: a6a37...c9e 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #636 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det var nok ikke egentlig Kurt og V som hadde laget pizzaene. Da Jone og Anna flyttet utekjøkkenet sitt så man i bakgrunnen at produksjonscrewet holdt på å dekke på bordet og sånt. Så det var nok egentlig crewet som hadde forberedt pizzaene, men for å få feelgood-stemning for oss seere lot de som at et av parene hadde ordnet i stand. Anonymkode: a6a37...c9e ok ok ok ok, syns de er søte uansett og langt fra sure og bitre som noen skal ha det til her inne, å ta de på at de var sure og dårlige tapere forrige episode er bare LATTERLIG FRA A TIL Å ! Da misliker man de fra før av. Men er ikke lenge til de vinner så det synger igjen etter nå, skal mye til for å slå Kurt når det kommer til snekkerferdighetene Anonymkode: bbb3e...3e1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #637 Del Skrevet 4. mai 2021 Haha artig klipp når Anna til og med klager på Jone over at skruene havnet for langt fra hverandre da de skulle henge opp gullhammeren! En ting er å være perfeksjonist og nøye. Noe helt annet er å kommentere absolutt ALT hun mener kjæresten gjør feil. Skal man opprettholde en god stemning i et forhold må man virkelig lære å holde noen tanker for seg selv. Anonymkode: 06303...416 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #638 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Haha artig klipp når Anna til og med klager på Jone over at skruene havnet for langt fra hverandre da de skulle henge opp gullhammeren! En ting er å være perfeksjonist og nøye. Noe helt annet er å kommentere absolutt ALT hun mener kjæresten gjør feil. Skal man opprettholde en god stemning i et forhold må man virkelig lære å holde noen tanker for seg selv. Anonymkode: 06303...416 Jeg hadde også fått helt mark om mannen min hadde hengt opp hammeren sånn. Det er jo sååå lite som skal til at den hadde hengt pent. Hadde ikke tatt noe lengre tid, annet enn at han måtte tenkt seg om før han satte inn skrue to.. Dere som mener det ikke er så nøye, lurer jeg litt på hvordan har det hjemme med bilder og andre ting 😄 Jeg heier på Anna og Jone altså, og synes de får utfortjent mye pepper (påtatt klipping av TV2...) Anonymkode: 4c0e0...018 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 4. mai 2021 #639 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Andre har også invitert medkonkurrenter på mat. Både i denne sesongen og andre sesonger. Regner med at dette er noe som blir gjort i samarbeid med produksjonen. Anonymkode: 37940...11d Tror det er produksjonen som står bak pådekking , matlaging og bortrydding etterpå. Så går det på omgang hvem som skal be inn til felles måltid. I går så jeg alle fire parene gikk rett fra bordet og bort til hyttene igjen. Så produksjonen ryddet nok etter dem. Kurt så vi bare et øyeblikk da kan stekte pizza, tenker det var andre som egentlig gjorde jobben. Helt greit det er slik, de har mer enn nok jobb med hyttene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #640 Del Skrevet 4. mai 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde også fått helt mark om mannen min hadde hengt opp hammeren sånn. Det er jo sååå lite som skal til at den hadde hengt pent. Hadde ikke tatt noe lengre tid, annet enn at han måtte tenkt seg om før han satte inn skrue to.. Dere som mener det ikke er så nøye, lurer jeg litt på hvordan har det hjemme med bilder og andre ting 😄 Jeg heier på Anna og Jone altså, og synes de får utfortjent mye pepper (påtatt klipping av TV2...) Anonymkode: 4c0e0...018 Hammeren ble hengt opp på en vegg som snart skal få panel e.l. Den må jo flyttes til et annet sted snart, uansett. Kan ikke se hvorfor det skal være så nøye om den henger litt skjevt nå. Anonymkode: 37940...11d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå