Kath H. Skrevet 11. juni 2021 #2141 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må si jeg støtter henne litt selv om jeg er glad at VK vant. Meeen.. hadde Veronica hatt med broren eller kjæresten så hadde nok ikke vunnet, det er fakta. De vant takket være faren, han kan mye. Og det er litt urettferdig ja. Anonymkode: 4e1e9...de0 Urettferdig som i at hvis ikke vinnerne av et fotballag hadde hatt med seg de gode spillere kunne det andre laget vunnet....? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 11. juni 2021 #2142 Del Skrevet 11. juni 2021 youcancallmejune skrev (9 timer siden): Det er synd at TV2 caster på den måten de gjør. Det blir fullstendig utklassing når en av deltakerne er så god at han han åpenbart har bygget det meste før. De andre har jo ikke en sjanse. Det er synd for amatørene som skal konkurrere mot semiproffer, og det er synd for vinneren. Det må være vanskelig å holde motivasjonen oppe når du kjemper mot en som er fem leagues over deg. Seieren får en bismak når så mange mener at han aldri burde vært med. Jeg håper virkelig de gjør en bedre jobb når de skal plukke ut neste års deltakere, for dette ble kjedelig å se på. Jeg skjønte jo allerede fra episode to hvem som skulle bli hytteeiere. Du snakker om Anna ja? Den kunnskapen hun har om interiør og snekring (hun snekret til og med egne møbler!) hører ikke hjemme i en sånn konkurranse. Jone skulle vært der med en lillesøster eller bestemor. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 11. juni 2021 #2143 Del Skrevet 11. juni 2021 Oida skrev (8 timer siden): For min del er det stor urettferdighet når kunnskapen og erfaringen er så sprikende som den var på de fire parene. Ja sant, Anna skulle aldri få vært deltager der. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 11. juni 2021 #2144 Del Skrevet 11. juni 2021 Det de andre deltagerne gjør er å gå direkte på personene V og K med uttalelser som at de burde bli diska, unner dem ikke hytta og K er for flink. Det er bare lavmål fra deres side. Jeg hadde sansen for både TT og AC, men må innrømme at jeg får litt vondt i magen av gnålet de driver med nå. Gå på TV2 ikke på de som vant hytta. Hadde det vært en ekstrem forskjell i de to finalistene så kunne man ha diskutert mer, men her var det veldig jevnt. Det gikk ikke de andres vei - move on. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 11. juni 2021 #2145 Del Skrevet 11. juni 2021 Kath H. skrev (Akkurat nå): Du snakker om Anna ja? Den kunnskapen hun har om interiør og snekring (hun snekret til og med egne møbler!) hører ikke hjemme i en sånn konkurranse. Jone skulle vært der med en lillesøster eller bestemor. 😂 Jeg lo, for jeg leste denne ironisk. Håper jeg tolket deg riktig Anna og Jones møbler var kanskje det mest inspirerende med programmet i år. Bordene, hyllene, reolene, skapene og benkene var jo av ypperste kvalitet. Skulle ønske produksjonen viste oss litt mer av hvordan Anna laget noe av dette. Men dem var heller opptatte av å sende 10 minutter av en liten diskusjon Anna og Jone hadde seg imellom, foran dette. Dessverre. Jeg liker at deltakerne på Sommerhytta har et visst nivå over seg selv om de er amatører. Da tenkes det ofte utenfor boksen, det skapes og lages mer og bedre, og man får som seere noe mer av å se på. Håper Strix caster inn gjennomført bedre deltakere på amatørnivå neste år. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2146 Del Skrevet 11. juni 2021 Fy for noen drittunger taperene er. Kurt er en voksen mann som hever seg over det, men Veronika er ung, vil tro det er sårt for henne med denne mobbingen og drittslengingen. Trodde ikke T og T var så ille, men skinnet bedrar. De burde kanskje prøvd hardere, de hadde mye pauser. Og Trude stod mest å så på Trine. Det samme med Adrian. Adferden til Anna er ekkel, dermed unnet jeg KV seieren. Selv om Anna var flink. Drittunge. Hun får stå i hetsen og tåle den altså, som man reder ligger man. Anonymkode: da1a7...ade 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2147 Del Skrevet 11. juni 2021 Til alle som mente at det var klipping som gjorde at Anna fremstod som en dårlig person: Hun har i løpet av de siste 24 timene vist sitt sanne jeg, og bekreftet at de av som som mente hun var sånn faktisk hadde rett. Jeg sier ikke at all hetsen hun har fått er ok, men kritikk det må hun faktisk tåle! Anonymkode: 6ee85...c99 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 11. juni 2021 #2148 Del Skrevet 11. juni 2021 (endret) Ctrl skrev (14 minutter siden): 😂 Jeg lo, for jeg leste denne ironisk. Håper jeg tolket deg riktig Anna og Jones møbler var kanskje det mest inspirerende med programmet i år. Bordene, hyllene, reolene, skapene og benkene var jo av ypperste kvalitet. Skulle ønske produksjonen viste oss litt mer av hvordan Anna laget noe av dette. Men dem var heller opptatte av å sende 10 minutter av en liten diskusjon Anna og Jone hadde seg imellom, foran dette. Dessverre. Jeg liker at deltakerne på Sommerhytta har et visst nivå over seg selv om de er amatører. Da tenkes det ofte utenfor boksen, det skapes og lages mer og bedre, og man får som seere noe mer av å se på. Håper Strix caster inn gjennomført bedre deltakere på amatørnivå neste år. Ja det var ironisk Ble så lei av kommentarene om at Veronica skulle ha med seg kjæresten. Det er jo så dumt å skrive noe sånt, blir helt oppgitt. Og helt enig om de møblene til Anna! Endret 11. juni 2021 av Kath H. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2149 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): AJ klagde? På hva? At noen kunne det samme som de? Eller litt mindre enn de siden V ikke var så god til å snekre som J og Kurt ikke god på interiør som Anna. Det er det samme som å gå til produksjon å si «om jeg ikke vinner 100% sikkert, så vil jeg ikke bli med, HVA? Har dere tatt med noen som er nesten like gode som oss? » latterlig! Anonymkode: 137e2...fd5 Du får lese artiklene og se klippene som ligger ute på vg, tv2, nrk, Nettavisen, god kveld Norge og Dagbladet. De sa også ifra til produksjonen flere ganger.... gjør litt research. Anonymkode: 5f3b0...d56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrukonymAner Skrevet 11. juni 2021 #2150 Del Skrevet 11. juni 2021 (endret) Kath H. skrev (54 minutter siden): Du lærer i allfall mer enn hvis du ikke forbereder deg 🙃 Det gjør du nok. Har nok allikevel så å si null å si for hvordan den praktiske utførelsen blir om du ikke har tatt i noen av verktøyene du ser på videoene før, eller prøvd deg minst et par ganger på å gjøre det samme. Trenger ikke å være veldig oppegående for å se at "Kurt'en" nok holdt kraftig tilbake om hvor mye erfaring han egentlig hadde. Endret 11. juni 2021 av BrukonymAner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2151 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aina er en pussig dame.. hun elsker ton i ton, ting her og der ,tesktur osv… så kan ikke se for meg hun liker stilen til AJ såååå godt. Kan aldri tenke meg hun bor i et striglet minimalist hjem. Derimot kan jeg tenke meg Aina egentlig liker stilen til KV best, men at hun ser på Veronika som en stor konkurrent , fordi Veronika er utrolig dyktig når det kommer til stil, farger , teksturer osv! Dette beviser bare at Aina har elsket Anna og Jone fra dag 1, mest pga personlighet og for å føle at hun kunne «guide» AJ så det kunne bli en lodge hytte som er så veldig i vinden for tiden! Aina så tidlig at Veronika var altfor lik henne selv og «konkurrent» i sitt eget fag 😅🙈 Anonymkode: cd65f...3d3 Konspirasjonsteorier lenge leve🤣 Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrukonymAner Skrevet 11. juni 2021 #2152 Del Skrevet 11. juni 2021 (endret) * Endret 12. juni 2021 av BrukonymAner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 11. juni 2021 #2153 Del Skrevet 11. juni 2021 BrukonymAner skrev (8 minutter siden): Det gjør du nok. Har nok allikevel så å si null å si for hvordan den praktiske utførelsen blir om du ikke har tatt i noen av verktøyene du ser på videoene før, eller prøvd deg et par ganger på å gjøre det samme. Trenger ikke å være veldig oppegående for å se at "Kurt'en" nok holdt kraftig tilbake om hvor mye erfaring han egentlig hadde. Da har man muligheten til å lære seg noe før konkurransen, f.eks kjøpe seg en list og en gjærsag ... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 11. juni 2021 #2154 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg har ikke sett på TV på sju år. Er det noe sted man kan se bilder av interiøret fra hyttene? Eller har TV2 monopol på alt og tillater ingen andre å vise noe? Enn gamle sesonger? Er det sluppet noen bilder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 11. juni 2021 #2155 Del Skrevet 11. juni 2021 ops2 skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke sett på TV på sju år. Er det noe sted man kan se bilder av interiøret fra hyttene? Eller har TV2 monopol på alt og tillater ingen andre å vise noe? Enn gamle sesonger? Er det sluppet noen bilder? Tror Anna har lagt ut noe på Instagram. Og Veronica? Ellers ligger det vel noe ute her og der, bl.a. på TV2.no, men ingen oversikt dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2156 Del Skrevet 11. juni 2021 Maxbo har bilder og video fra alle rom (som sponsor) https://www.maxbo.no/tips-og-inspirasjon/sommerhytta-2021/ Anonymkode: ac846...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2157 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Maxbo har bilder og video fra alle rom (som sponsor) https://www.maxbo.no/tips-og-inspirasjon/sommerhytta-2021/ Anonymkode: ac846...3a6 Det er ikke tvil om hvem som har de fineste rommene i mine øyne. Og det er ikke K&V 😊 Anonymkode: a38b3...d5e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 11. juni 2021 #2158 Del Skrevet 11. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Må si jeg støtter henne litt selv om jeg er glad at VK vant. Meeen.. hadde Veronica hatt med broren eller kjæresten så hadde nok ikke vunnet, det er fakta. De vant takket være faren, han kan mye. Og det er litt urettferdig ja. Anonymkode: 4e1e9...de0 Hvordan er det urettferdig? Kurt er bokbinder av yrke, og ikke snekker eller tømrer. I intervju med VG forteller Kurt at de meldte seg på ett år i forveien, og at han begynte å forberede seg allerede da (selv om de ikke ble valgt ut før 6 uker før innspilling). Det blir ikke mer urettferdig enn at man trener et år i forveien dersom man har planer om å bli med i et program som 71 grader nord, eller lærer seg kart og kompass på forhånd. Det kalles å forberede seg, slik at man kan stille best mulig. At TT og AC velger å ikke forberede seg noe, og velger å stille opp med null erfaring er F### meg ikke Kurt eller Veronica sin feil. Kurt og Veronica tenkte langsiktig, og brukte et år på å forberede seg, tilfelle de skulle bli valgt, slik at de skulle stille best mulig, slik at sjansene for å vinne hytta skulle bli størst mulig. Det er ikke urettferdig, ikke litt engang. Det kalles kun på godt norsk å bruke huet, planlegge og se litt fremover. At de andre parene ikke gjorde dette kan de takke seg selv for, og ikke klandre Kurt for. Når ble det urettferdig å forberede seg og trene før man blir med i en konkurranse eller et program? Kan du fortelle meg hvordan det er urettferdig at noen faktisk velger å øve og forberede seg? Ut ifra din og enkelte andre sin logikk i tråden her, er det vel urettferdig om noen faktisk øver og forbereder seg til eksamen også da? Fordi da stiller de jo sterkere enn alle de som møter opp uforberedt. Ikke falt deg inn at man kun kan takke seg selv når man ikke har brukt tiden godt på å forberede seg? Kan iværtfall ikke skylde på at andre faktisk har brukt tiden og forberedt seg godt. Det blir for dumt. Kurt og Veronica forberede seg i ett år, og gikk all in for å vinne, og det betalte seg til slutt. Ikke urettferdig, men tvert om veldig rettferdig! Endret 11. juni 2021 av Blueberrymuffin 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2159 Del Skrevet 11. juni 2021 Folk skal selvfølgelig få bruke pengene sine til hva de vil , men du vet du bor i et privilegert land når noen faktisk starter en spleis for noen som taper en TV konkurranse😅 Håper AJ viser deg som gode tapere her og gir pengene tilbake el evt til noen som trenger det! KV var verdige vinnere🙌 Anonymkode: 1fc0a...88c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 11. juni 2021 #2160 Del Skrevet 11. juni 2021 (endret) Uke 1: Utekjøkken og minidrivhus - Kurt og Veronica Uke 2: Soverom og utebenk - Kurt og Veronica Uke 3: Fasade og inngangsparti - Kurt og Veronica Uke 4: Bad og vann i hagen - Anna og Jone Uke 5: Terrasse og levegg - Christine og Adrian Uke 6: Kjøkken og utehage - Anna og Jone Uke 7: Utebod - Kurt og Veronica Uke 8: Entré og inngangsparti - Anna og Jone Uke 9: Stue - Anna og Jone Anna og Jone vant altså 4/5 inneuker: Store prosjekt som bad, kjøkken, entré og stue. Kurt og Veronica vant 1/5 inneuker som var soverom, men tok 3/4 uteprosjekt: Utekjøkken, fasade og utebod. Tenk litt over dette før Kurt kritiseres for å være for flink for programmet. Og så kan man jo lure på om det beste paret egentlig vant selv om Kurt og Veronica var god og verdige vinnere. Ifølge gullhamrene som ble utdelt i forbindelse med hytta var Anna og Jone suverent best. Det synes for øvrig naboene også. Det mener også totalt sett utdeling av gullhammere etter at dommerne hadde gitt sine i finalen, hvis man ser bort ifra disse pisskonkurransene i finaleuken som premieres med gullhammer. Så kan man jo spekulere i hvorfor det er slik at et utekjøkken og en utebod veies likt mot bad og kjøkken, og om utekjøkken og utebod i det hele tatt burde vært med. Men men, sånn er det. Poenget er uansett at Kurt og Veronica var ikke suverent best og hadde ikke et særlig mye høyere nivå enn Anna og Jone. Kanskje tvert imot. Det var tilfeldigheter og flaks som vippet alt i favør Kurt og Veronica. Det virker litt rart at Anna og Jone har best kjøkken, bad, gang og stue, får nabohammer og interiørhammer, og enda ikke vinner. Endret 11. juni 2021 av Ctrl 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå