AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #941 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg likte kjøkkenet best av alle, bortsett fra bordet og stolene var litt rart. Jone og Anna hadde jo glipe mellom kjøleskap og vegg, hva var det? Og for kort benkeplate. Kjøkkenet var ikke fint etter min smak. Nå handler jo akkurat dette om personlig smak da. Men utførelse og uteområde der slår far og datter alle denne gangen. At bord og stoler var litt feil stil ... vel! Det var mange andre verre feil hos de andre parene. Anonymkode: f78d2...08c Var nok sammensetningen med de frontene, benkeplata, vasken, for mye kjøkken og de stolene, som gjorde at de ble en god nummer to i dag. Smak er forskjellig, derfor må man prøve å se det objektivt. Anonymkode: 5f3b0...d56 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #942 Del Skrevet 13. mai 2021 Lurer på om det er soverom 2 eller stue neste uke. Kanskje det er gang og hems🤔 Anonymkode: 5f3b0...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #943 Del Skrevet 13. mai 2021 Håper forøvrig castingen, konkurransene, dømmingen og klippingen er bedre neste år. Aldri sett det så dårlig før. Anonymkode: 5f3b0...d56 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #944 Del Skrevet 13. mai 2021 I tillegg syns jeg argumentasjonen til 2 av dommerne er håpløs. Det motsier seg selv i samme setning og går mye på følelser, ikke objektiv vurdering. Burde være tydeligere på hva man er ute etter når det faktisk skal dømmes. Anonymkode: f78d2...08c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #945 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg likte kjøkkenet best av alle, bortsett fra bordet og stolene var litt rart. Jone og Anna hadde jo glipe mellom kjøleskap og vegg, hva var det? Og for kort benkeplate. Kjøkkenet var ikke fint etter min smak. Nå handler jo akkurat dette om personlig smak da. Men utførelse og uteområde der slår far og datter alle denne gangen. At bord og stoler var litt feil stil ... vel! Det var mange andre verre feil hos de andre parene. Anonymkode: f78d2...08c Hva mener du var flere og verre feil hos AJ? De hadde kappet benkeplaten feil, en feil som ikke kunne rettes opp uten ny benkeplate, noe de ikke hadde tilgang på. Utover det var det vel ingen feil hos dem? VK hadde en feilskåret frontlist som gjorde at et helt skap var ubrukelig/ikke lot seg åpne. En feil som kunne vært rettet opp. De manglet også en hel kjøkkenfront. Jeg går ut fra at det var noe de hadde tilgjengelig (sammen med resten av kjøkkeninnredningen), den kunne med andre ord også vært rettet opp. I mitt hode er i alle fall det verre feil enn en benkeplate som er litt for kort. Anonymkode: 884e7...647 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #946 Del Skrevet 13. mai 2021 Jeg syntes jo det er ironisk at de parene som tross alt viser mest personlighet gjennom stil, tvillingene og V+K, ikke belønnes for det. Jeg syntes det var mye som var fint med kjøkkenet til Anna og Jone, men utrolig merkelig med den upraktiske glipen mellom høyskap og vegg. Og jeg ville hatt noe annet enn svart benkeplate, det ble litt mye med både svart kum, armatur og benkeplate. Veronika og Kurt K sin stil syntes jeg heller ikke var spesielt fin, med marmor, messing og gipsvegg, men likte retroelementene. De hadde også fin hage, selv om uteområder deres generelt nå er litt vel rotete. Jeg likte blåfargen på kjøkkenet til tvillingene veldig godt, skikkelig tradisjonell kjøkkenfarge. Kjøkkenhagen deres var finest, og syntes generelt de har finest tomt. Synd at det ble krøll med monteringsarbeid og at de ikke hadde valgt noen bedre stoler, ellers tror jeg de hadde endelig fått hammer denne uka! Likte også layout og grønnfargen på Adrian og Christine sitt kjøkken og det var veldig pent gjort, så om det ikke hadde vært for den hastige kjøkkenhagen hadde de nok også kunne vunnet. Skjønner ikke hvorfor de kan fordele arbeidet litt bedre så de rekker gjøre ting skikkelig. Anonymkode: 152a5...efb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #947 Del Skrevet 13. mai 2021 Min personlige smak gikk mot Jone og Anna. Det har det også tidligere gjort uten at de vant. Men nå vant de 👍 Anonymkode: a38b3...d5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #948 Del Skrevet 13. mai 2021 Kath H. skrev (1 time siden): Jeg har et spørsmål. Hvorfor gidder dere å legge ut så mye på forhånd om dagens episoder? Ingen gidder å gå tilbake å lese det som ligger under skjult innhold.. Jeg gjør 🙋♀️ Anonymkode: e46b6...364 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 13. mai 2021 #949 Del Skrevet 13. mai 2021 Likte minst Kurt og Veronicas kjøkken, det ble rotete som dommeren sa, og så var det alt for moderne på ei hytte. Liker heller ikke gullvask, og egentlig ikke stilen de hadde. De fikk dessuten kjøkkenet til å føles mindre ut med den barløsningen som hverken var nødvendig i og med at de hadde bord i tillegg. Bordet ble stående unaturlig langt ut i rommet og hang ikke sammen med kjøkkenet. Trine og Trudes kjøkken var fint, likte blåfargen. Adrian og Christines var også fint, grønnfargen ble mye penere enn jeg hadde sett for meg. Litt mye svart etter min smak, men fint. Anna og Jones kjøkken var fint, mye svart her også da. Men jeg synes det ser så teit ut når høyskapet ikke gikk helt bort til veggen. Det må da gå an å gjøre noe for å slippe den glipen? Likte panelet og fargen på det veldig godt! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 13. mai 2021 #950 Del Skrevet 13. mai 2021 Sporer kanskje litt av her - men er det noen som vet hvor kjolen til Aina i dagens episode er i fra? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #951 Del Skrevet 13. mai 2021 Kjøkkenhage på hytta, minimalt med tid hcir man får stelt og brukt den, og hvor sauene går og spiser alt... tull. Anonymkode: da1a7...ade 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #952 Del Skrevet 13. mai 2021 2 hours ago, Kath H. said: Jeg har et spørsmål. Hvorfor gidder dere å legge ut så mye på forhånd om dagens episoder? Ingen gidder å gå tilbake å lese det som ligger under skjult innhold.. Jeg leser det etter at jeg har sett det på Sumo om morgenen. Er nok flere som gjør det siden mange får likes og svar i skjult innhold. Anonymkode: 37940...11d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #953 Del Skrevet 13. mai 2021 Kath H. skrev (2 timer siden): Jeg har et spørsmål. Hvorfor gidder dere å legge ut så mye på forhånd om dagens episoder? Ingen gidder å gå tilbake å lese det som ligger under skjult innhold.. Jeg går tilbake og leser etter å ha sett dagen episode. Koser meg med det Anonymkode: 371dc...3f3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #954 Del Skrevet 13. mai 2021 Blomsterpotta skrev (1 time siden): Jeg er ikke sensitiv og har ikke noe imot Anna annet enn disse stikkene hun sender til Jone i tiden og utide. Jeg skjønner også at sånt kan være spøk, men jeg syns denne spøken skjer litt for ofte fra hennes side. Jeg har heller ikke noe favoritt ennå heller. Jeg hadde VK som favoritter de gangen de har vunnet hammer, men nå tar se andre snart igjen og de er blitt flinke alle sammen. Han gjør akkurat det samme selv. Uten at det er noe «negativt» ment. Man ser jo ellers hvor gøy og bra de har det sammen. Hvorfor henge seg opp i ting man ikke vet NOE om? Syns de virker til å ha det bra sammen og det er det viktigste. Et forhold uten spøk, ironi og tull har vell ingen🤦🏻♀️ Anonymkode: 16f2a...f29 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #955 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg syntes jo det er ironisk at de parene som tross alt viser mest personlighet gjennom stil, tvillingene og V+K, ikke belønnes for det. Jeg syntes det var mye som var fint med kjøkkenet til Anna og Jone, men utrolig merkelig med den upraktiske glipen mellom høyskap og vegg. Og jeg ville hatt noe annet enn svart benkeplate, det ble litt mye med både svart kum, armatur og benkeplate. Veronika og Kurt K sin stil syntes jeg heller ikke var spesielt fin, med marmor, messing og gipsvegg, men likte retroelementene. De hadde også fin hage, selv om uteområder deres generelt nå er litt vel rotete. Jeg likte blåfargen på kjøkkenet til tvillingene veldig godt, skikkelig tradisjonell kjøkkenfarge. Kjøkkenhagen deres var finest, og syntes generelt de har finest tomt. Synd at det ble krøll med monteringsarbeid og at de ikke hadde valgt noen bedre stoler, ellers tror jeg de hadde endelig fått hammer denne uka! Likte også layout og grønnfargen på Adrian og Christine sitt kjøkken og det var veldig pent gjort, så om det ikke hadde vært for den hastige kjøkkenhagen hadde de nok også kunne vunnet. Skjønner ikke hvorfor de kan fordele arbeidet litt bedre så de rekker gjøre ting skikkelig. Anonymkode: 152a5...efb Helt 110% enig med deg😍 Anonymkode: 16f2a...f29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #956 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Lurer på om det er soverom 2 eller stue neste uke. Kanskje det er gang og hems🤔 Anonymkode: 5f3b0...d56 Syns de sa i starten på sesongen at hemsen ikke skulle gjøres noe med på programmet? Anonymkode: 16f2a...f29 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet 13. mai 2021 #957 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg gjør 🙋♀️ Anonymkode: e46b6...364 Eg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #958 Del Skrevet 13. mai 2021 Synes Sommerhytta er et gøyalt konsept, men jeg håper vi slipper både Aina og blomster Finn til neste sesong. De klarer ikke å være objektive i dømmingen sin og det skal de være i en slik konkurranse. Trodde det var selve arbeidet som er utført som skal bedømmes, ikke om Aina liker eller ikke liker spisestolene. Blomster Finn er bare teit. Utgått på dato for lenge siden. Kunne like gjerne hatt Jan Thomas til å være dommer. Uten forkleinesle for JT. Anonymkode: e34c0...ab9 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #959 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Syns de sa i starten på sesongen at hemsen ikke skulle gjøres noe med på programmet? Anonymkode: 16f2a...f29 Jo de sa det. jeg tror de fire resterende ukene går til: stue inngangsdør/parti gang finaleuke Anonymkode: ea381...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #960 Del Skrevet 13. mai 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Synes Sommerhytta er et gøyalt konsept, men jeg håper vi slipper både Aina og blomster Finn til neste sesong. De klarer ikke å være objektive i dømmingen sin og det skal de være i en slik konkurranse. Trodde det var selve arbeidet som er utført som skal bedømmes, ikke om Aina liker eller ikke liker spisestolene. Blomster Finn er bare teit. Utgått på dato for lenge siden. Kunne like gjerne hatt Jan Thomas til å være dommer. Uten forkleinesle for JT. Anonymkode: e34c0...ab9 De er dessverre begge med til neste år også, de spiller inn nå 🙈 15 minutter siden, AnonymBruker said: Syns de sa i starten på sesongen at hemsen ikke skulle gjøres noe med på programmet? Anonymkode: 16f2a...f29 Mener jeg også at de sa. Her er forøvrig plantegningen til hyttene fra leverandør: Neste uke er det ihvertfall Spoiler utebod (det står veldig tydelig i beskrivelsen i TV-guiden, men legger i spoiler i tilfelle! 🙈). Også er det stue, gang og gjøre ferdig uteområde igjen da? Anonymkode: 152a5...efb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå