Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Akutt? God bedring og God helg!

Neida det er en planlagt innleggelse for å utrede psykose. Men ble henvist fra akutt for noen uker siden da. 

Takk. :)

Begynner du å føle deg bedre av behandlingen?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Purple_Pixiedust skrev (12 minutter siden):

Neida det er en planlagt innleggelse for å utrede psykose. Men ble henvist fra akutt for noen uker siden da. 

Takk. :)

Begynner du å føle deg bedre av behandlingen?

Forstår. Grei avdelingen?

Merker litt, ikke revolusjonerende, jippi-hurra-hæla-i-taket, men litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
5 hours ago, SVK said:

I dag forsøkte jeg å lage brownies med hvit sjokolade.  Kaken ble middels god, men deigen var kjempegod og spiste mye av den. :arwen:

Var forresten Møllerens kakeblanding jeg brukte.  Vet mange som ikke liker å bruke kakeblandinger, men jeg synes det er praktisk å ha få alle de tørre ingrediensene i en pakke og i akkurat riktig kvantum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (8 timer siden):

Var forresten Møllerens kakeblanding jeg brukte.  Vet mange som ikke liker å bruke kakeblandinger, men jeg synes det er praktisk å ha få alle de tørre ingrediensene i en pakke og i akkurat riktig kvantum. 

Aldri hørt om brownies med hvit sjokolade. Men jeg har laget lemonies da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
2 hours ago, Daryl Dixon said:

Aldri hørt om brownies med hvit sjokolade. Men jeg har laget lemonies da. 

Tror brownies med hvit sjokolade er uvanlig. Kakemiksen jeg kjøpte finnes kun på Coop Extra så ser ikke ut som den er spesielt populær.

Er lemonies med sitron? Høres godt ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (13 minutter siden):

Tror brownies med hvit sjokolade er uvanlig. Kakemiksen jeg kjøpte finnes kun på Coop Extra så ser ikke ut som den er spesielt populær.

Er lemonies med sitron? Høres godt ut! 

Ja, med sitron. Veldig lette å lage, sånn man bare rører sammen egentlig. https://www.detsoteliv.no/oppskrift/lemonies

Jeg lagde meisene litt for sur, så om melisen blir for tykk, bruk vann istede for mer sitronsaft. De holder seg saftige lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK
16 minutter siden, SVK said:

Brukte faktisk evig lang tid på å finne den. Sjekket Rema, Kiwi, Spar, Meny, Spar og Oda før jeg fant den.  Mulig den selges på Coop Obs også, der sjekket jeg ikke. 

3 minutter siden, Daryl Dixon said:

Ja, med sitron. Veldig lette å lage, sånn man bare rører sammen egentlig. https://www.detsoteliv.no/oppskrift/lemonies

Jeg lagde meisene litt for sur, så om melisen blir for tykk, bruk vann istede for mer sitronsaft. De holder seg saftige lenge.

Takk! :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å være hjemme i helga, skulle egentlig skrives ut i går, men fikk  en uke til. Det er godt å slippe å måtte ha skyss så mange ganger til og fra, kan ikke kjøre selv. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (17 timer siden):

Forstår. Grei avdelingen?

Merker litt, ikke revolusjonerende, jippi-hurra-hæla-i-taket, men litt. 

Ja avdelingen er grei den. Men synes det er veldig lange dager. Spesielt i helgene. 

Det er bra da. En liten start. :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (8 timer siden):

Ja avdelingen er grei den. Men synes det er veldig lange dager. Spesielt i helgene. 

Det er bra da. En liten start. :)

Ja, kan bli stille. Er det mye opplegg i ukedagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Litt skuffet over dagens episode av spillet, hadde hopet på å at Line skulle ryke. Ut med heksa. Men nei, og så kjedelig avstemning. Greit å få ut Steffen da, må innrømme, aldri likt den fyren, sett han så ufyselig på tollerprogrammet.

Spennende neste episode. Ut med Line, heia Vidar og Anette (bakemester harepus).

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte om deg, Rumle og Robin i natt. Robin hadde vært i slåsskamp som katt, men når jeg skulle se på hans øyebetennelse, så var han blitt en golden retriever. Ellers så var det kaffebesøk og prat om fiskeutstyr. Hva man drømmer :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Ja, kan bli stille. Er det mye opplegg i ukedagene?

Nei ikke mye. Samtale noen dager og sosialt samvær/gå tur noen dager. Slike ting. 

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):
  Skjul innhold

Litt skuffet over dagens episode av spillet, hadde hopet på å at Line skulle ryke. Ut med heksa. Men nei, og så kjedelig avstemning. Greit å få ut Steffen da, må innrømme, aldri likt den fyren, sett han så ufyselig på tollerprogrammet.

Spennende neste episode. Ut med Line, heia Vidar og Anette (bakemester harepus).

Hadde også håpet at Line skulle ryke ut. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (6 timer siden):

Drømte om deg, Rumle og Robin i natt. Robin hadde vært i slåsskamp som katt, men når jeg skulle se på hans øyebetennelse, så var han blitt en golden retriever. Ellers så var det kaffebesøk og prat om fiskeutstyr. Hva man drømmer :ler:

Høres ut som katten ja, han tror han er like stor som en golden, så passer jo bra. Og hvordan viste du at både jeg og @Rumle har eksepsjonelt god kunnskap om fiskeutstyr? :ler: Og det viktigste... så vi bra ut??

Jeg har drømt mye rart i natt og, men ikke helt av det koselige slaget. Har lest så mye om titanic igjen, så drømmene bestod av vann, døde folk, spøkelser, kaos og mørke.

Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden):

Nei ikke mye. Samtale noen dager og sosialt samvær/gå tur noen dager. Slike ting. 

Hadde også håpet at Line skulle ryke ut. 

Forstår. Litt som alle andre avdelinger da. :nikke: Jeg er ikke så god på å delta på det sosiale jeg, er du? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (43 minutter siden):

@Rumle 

Forstår. Litt som alle andre avdelinger da. :nikke: Jeg er ikke så god på å delta på det sosiale jeg, er du? 

Ja det er ganske likt andre avdelinger. 

Nei jeg deltar ikke på noe sosialt i det hele tatt. Holder avstand til de andre pasientene da jeg sliter med noe paranoide tanker knyttet til dem. Tryggest å være en enstøing. Men prater med de ansatte da. Vi går turer i lag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Høres ut som katten ja, han tror han er like stor som en golden, så passer jo bra. Og hvordan viste du at både jeg og @Rumle har eksepsjonelt god kunnskap om fiskeutstyr? :ler: Og det viktigste... så vi bra ut??

Jeg har drømt mye rart i natt og, men ikke helt av det koselige slaget. Har lest så mye om titanic igjen, så drømmene bestod av vann, døde folk, spøkelser, kaos og mørke.

Dere så fantastisk ut :nikke: Vanligvis pleier Rumlen å være Amelie fra Montmartre, men nå så hun ut som profilbildefiguren sin. Du så ut som din. Er vel Jensen Ackles om jeg ikke ser feil? Fiskeutstyr av alle ting å snakke om i kaffeselskap :fnise:

Leste her om dagen at klokken til rikeste ombord skulle selges. Må være spesielt interesserte som kjøper gjenstander fra de omkomne.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (44 minutter siden):

Dere så fantastisk ut :nikke: Vanligvis pleier Rumlen å være Amelie fra Montmartre, men nå så hun ut som profilbildefiguren sin. Du så ut som din. Er vel Jensen Ackles om jeg ikke ser feil? Fiskeutstyr av alle ting å snakke om i kaffeselskap :fnise:

Leste her om dagen at klokken til rikeste ombord skulle selges. Må være spesielt interesserte som kjøper gjenstander fra de omkomne.

Det så jeg og! Klokka til John Jacob Aster, var blandt annet den som gjorde at de kunne identifisere han. Jeg kan forstå at ihuga titanic fans eller museum vil ha den klokka faktisk, men jeg forstår ikke hvorfor Aster familien har solgt den i utgangspunktet! Oldebarn til Ida og Isidor Straus, har medaljongen som Isidor han bar når døde ombord, og det er det kjæreste han har. Tenker det burde vært dyrebart for Aster familien og. Mener den ble solgt for 12millioner.

Uansett...

Så gøy da at vi kan besøke deg i drømmen. :ler:

Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Ja det er ganske likt andre avdelinger. 

Nei jeg deltar ikke på noe sosialt i det hele tatt. Holder avstand til de andre pasientene da jeg sliter med noe paranoide tanker knyttet til dem. Tryggest å være en enstøing. Men prater med de ansatte da. Vi går turer i lag. 

Litt ensom ulv jeg og. Var mer sosial på en annen avd, men synes det er greit å holde meg litt for meg selv. :nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Det så jeg og! Klokka til John Jacob Aster, var blandt annet den som gjorde at de kunne identifisere han. Jeg kan forstå at ihuga titanic fans eller museum vil ha den klokka faktisk, men jeg forstår ikke hvorfor Aster familien har solgt den i utgangspunktet! Oldebarn til Ida og Isidor Straus, har medaljongen som Isidor han bar når døde ombord, og det er det kjæreste han har. Tenker det burde vært dyrebart for Aster familien og. Mener den ble solgt for 12millioner.

Uansett...

Så gøy da at vi kan besøke deg i drømmen. :ler:

Litt ensom ulv jeg og. Var mer sosial på en annen avd, men synes det er greit å holde meg litt for meg selv. :nikke:

Ja er jo det. :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal dra hjem i dag, og komme tilbake på torsdag. Er meldt så fint vær, kanskje greit å være hjemme. Er jo 1.mai i morgen, så psykologtimen utgår.

:_popcorn_:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 29.4.2024 den 6.49):

Så vittig :ler:

Daryl Dixon skrev (På 29.4.2024 den 13.40):

Haha trodde dette var en top secret hemmelighet? :fnise:

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Lurer på om jeg skal dra hjem i dag, og komme tilbake på torsdag. Er meldt så fint vær, kanskje greit å være hjemme. Er jo 1.mai i morgen, så psykologtimen utgår.

:_popcorn_:

God ide! 

Er det siste uken din der nå? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...