Daryl Dixon Skrevet 5. mai Forfatter #19141 Del Skrevet 5. mai Rumle skrev (19 minutter siden): Jeg så det og, eller mesteparten i alle fall, hun var kjempefin! Enig Har du sett spillet i dag? Oh yes! Har sett! Spoiler Er så sykt skuffet. Først, Anette.... spill litt bedre da, sender deg selv mot lilla, og Line mot gul, fordi du tror da Line spiller med deg? Naivt. Og Vidar og Victoria! Bruk stemmene deres! Line i finalen, hun har spilt spillet, men allikevel fortjener ikke å bli. Martha, bare vært løpehund. Vidar, hadde et par episoder hvor han var på topp, fot så å synke rett ned... Hadde håpet Victoria hadde fått bli og kjempet seg til tops. Men nei da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai #19142 Del Skrevet 5. mai Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Oh yes! Har sett! Skjul innhold Er så sykt skuffet. Først, Anette.... spill litt bedre da, sender deg selv mot lilla, og Line mot gul, fordi du tror da Line spiller med deg? Naivt. Og Vidar og Victoria! Bruk stemmene deres! Line i finalen, hun har spilt spillet, men allikevel fortjener ikke å bli. Martha, bare vært løpehund. Vidar, hadde et par episoder hvor han var på topp, fot så å synke rett ned... Hadde håpet Victoria hadde fått bli og kjempet seg til tops. Men nei da. Spoiler Enig, det var en merkelig episode Fatter ikke hvordan A kunne tro at Line plutselig ville hjelpe henne, det var jo virkelig naivt, som hun også sa selv. Men, jeg måtte le litt av Martha som stemte feil, for det kunne glatt jeg gjort og, svært gjenkjennelig Hvem håper du vinner nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai #19143 Del Skrevet 5. mai Jeg er alltid like nervøs når jeg poster en spoiler for at jeg ikke har fått det til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. mai Forfatter #19144 Del Skrevet 5. mai Rumle skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Enig, det var en merkelig episode Fatter ikke hvordan A kunne tro at Line plutselig ville hjelpe henne, det var jo virkelig naivt, som hun også sa selv. Men, jeg måtte le litt av Martha som stemte feil, for det kunne glatt jeg gjort og, svært gjenkjennelig Hvem håper du vinner nå? Spoiler Nei, si det. Håper på Vidar tror jeg. Selv om han ser ut som en ballong som har mistet luften. Ja, stakkars Martha der. Og at Line ikke helt trur på henne. Hun sa jo at hun skulle stemme på Victoria, så sikkert fort gjort å gjøre den tabben 😆 Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg er alltid like nervøs når jeg poster en spoiler for at jeg ikke har fått det til Jeg må også alltid sjekke 😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. mai Forfatter #19145 Del Skrevet 5. mai Nå ble min spoiler nesten borte mellom noen spoiler der da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai #19146 Del Skrevet 5. mai Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Nå ble min spoiler nesten borte mellom noen spoiler der da. Fant den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai #19147 Del Skrevet 5. mai Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Vis skjult innhold Nei, si det. Håper på Vidar tror jeg. Selv om han ser ut som en ballong som har mistet luften. Ja, stakkars Martha der. Og at Line ikke helt trur på henne. Hun sa jo at hun skulle stemme på Victoria, så sikkert fort gjort å gjøre den tabben 😆 Jeg må også alltid sjekke 😆😆 Spoiler Håper vel på han jeg og, men kjenner jeg bryr meg ikke så veeeldig akkurat nå. Håper det blir en overraskende og underholdende finale i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. mai Forfatter #19148 Del Skrevet 5. mai Rumle skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Håper vel på han jeg og, men kjenner jeg bryr meg ikke så veeeldig akkurat nå. Håper det blir en overraskende og underholdende finale i allefall! Spoiler Kjenner og at jeg bryr meg kjempe lite! men må jo se finalen da. var finalen på kompani i går og, det kom litt brått på, trodde der skulle være en episode til. Var litt antiklimaks der og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai #19149 Del Skrevet 5. mai Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Kjenner og at jeg bryr meg kjempe lite! men må jo se finalen da. var finalen på kompani i går og, det kom litt brått på, trodde der skulle være en episode til. Var litt antiklimaks der og. Ja? Synes nesten alltid det blir sånn jeg. Og der er jo egentlig Forræder verst av alle, ingen feiring og null tidligere deltagere. Vet du når den starter igjen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. mai Forfatter #19150 Del Skrevet 5. mai Rumle skrev (Akkurat nå): Ja? Synes nesten alltid det blir sånn jeg. Og der er jo egentlig Forræder verst av alle, ingen feiring og null tidligere deltagere. Vet du når den starter igjen forresten? Ikke sikker, men tror ikke det blir noe før høsten. Enig, finalen der er litt døll, men nå ser jeg frem til forræder, synes noen på spillet blir for kosemose, da er forræder mer hardt og rett på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai #19151 Del Skrevet 5. mai Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ikke sikker, men tror ikke det blir noe før høsten. Enig, finalen der er litt døll, men nå ser jeg frem til forræder, synes noen på spillet blir for kosemose, da er forræder mer hardt og rett på. Tenkte akkurat det samme, savner den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. mai Forfatter #19152 Del Skrevet 5. mai Rumle skrev (1 minutt siden): Tenkte akkurat det samme, savner den! Da har vi noe å glede oss til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai #19153 Del Skrevet 5. mai (endret) https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/kwa96A/katten-galena-ble-med-i-pakkeposten-naa-er-hun-funnet Så du dette? Helt ufattelig at det gikk bra! Tenk så redd den har vært, stakkars Endret 5. mai av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. mai Forfatter #19154 Del Skrevet 5. mai Rumle skrev (10 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/kwa96A/katten-galena-ble-med-i-pakkeposten-naa-er-hun-funnet Så du dette? Helt ufattelig at det gikk bra! Tenk så redd den har vært, stakkars Hvordan i alle verden fikk hun til det... Stakkars pus. Så redd, sulten og tørst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai #19155 Del Skrevet 5. mai Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): Hvordan i alle verden fikk hun til det... Stakkars pus. Så redd, sulten og tørst! Nei, det er helt uforståelig? De pleier jo ikke bli så forsiktig behandlet de pakkene heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 6. mai #19156 Del Skrevet 6. mai Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Helt enig. Jeg synes ofte det er så fint med damer med kort hår, eller uten, som gir et litt maskulint eller androgynt utrykk, og mikser det med et feminint utrykk som sminke og klær. Det synes jeg er så pent. Vet ikke hvorfor. Mye av showet var pute-tv. De to gutta fra Gaute show, flaut. Og den dansingen synes jeg og var litt flau. Keitete opplegg. Så deilig med første grilling, tror mange har hatt en grillhelg nå. Er det godt og varmt hos deg og? Det var varmt og godt her i helga, ja. I dag er det regnvær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. mai Forfatter #19157 Del Skrevet 6. mai Anki-2.0 skrev (7 timer siden): Det var varmt og godt her i helga, ja. I dag er det regnvær. Litt regn er godt innimellom,håper det blir godvær igjen. Var torden her i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. mai Forfatter #19158 Del Skrevet 6. mai Grunnen til at jeg sluttet med mummi kopper er å ikke ende opp slik. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. mai Forfatter #19159 Del Skrevet 6. mai Rumle skrev (22 timer siden): Nei, det er helt uforståelig? De pleier jo ikke bli så forsiktig behandlet de pakkene heller. Glemte å svare. Nei, herregud stakkars katt. Merkelig ingen har hørt den skrike. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai #19160 Del Skrevet 7. mai (endret) 11 hours ago, Daryl Dixon said: Grunnen til at jeg sluttet med mummi kopper er å ikke ende opp slik. Foreldrene mine er omtrent sånn. Da vi barna flyttet ut endte foreldrene med å bruke soverommene som lagre for alt de aldri kommer til å bruke, men ikke vil kaste. Endret 7. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå