Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (19 minutter siden):

Jeg så det og, eller mesteparten i alle fall, hun var kjempefin!

Enig :ler:

Har du sett spillet i dag?

Oh yes! Har sett!

Spoiler

Er så sykt skuffet. Først, Anette.... spill litt bedre da, sender deg selv mot lilla, og Line mot gul, fordi du tror da Line spiller med deg? Naivt. Og Vidar og Victoria! Bruk stemmene deres! Line i finalen, hun har spilt spillet, men allikevel fortjener ikke å bli. Martha, bare vært løpehund. Vidar, hadde et par episoder hvor han var på topp, fot så å synke rett ned... Hadde håpet Victoria hadde fått bli og kjempet seg til tops. Men nei da.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Oh yes! Har sett!

Skjul innhold

Er så sykt skuffet. Først, Anette.... spill litt bedre da, sender deg selv mot lilla, og Line mot gul, fordi du tror da Line spiller med deg? Naivt. Og Vidar og Victoria! Bruk stemmene deres! Line i finalen, hun har spilt spillet, men allikevel fortjener ikke å bli. Martha, bare vært løpehund. Vidar, hadde et par episoder hvor han var på topp, fot så å synke rett ned... Hadde håpet Victoria hadde fått bli og kjempet seg til tops. Men nei da.

Spoiler

Enig, det var en merkelig episode :vetikke:

Fatter ikke hvordan A kunne tro at Line plutselig ville hjelpe henne, det var jo virkelig naivt, som hun også sa selv. 

Men, jeg måtte le litt av Martha som stemte feil, for det kunne glatt jeg gjort og, svært gjenkjennelig :ler:

Hvem håper du vinner nå?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid like nervøs når jeg poster en spoiler for at jeg ikke har fått det til :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):
  Skjul innhold

Enig, det var en merkelig episode :vetikke:

Fatter ikke hvordan A kunne tro at Line plutselig ville hjelpe henne, det var jo virkelig naivt, som hun også sa selv. 

Men, jeg måtte le litt av Martha som stemte feil, for det kunne glatt jeg gjort og, svært gjenkjennelig :ler:

Hvem håper du vinner nå?

Spoiler

Nei, si det. Håper på Vidar tror jeg. Selv om han ser ut som en ballong som har mistet luften.

Ja, stakkars Martha der. Og at Line ikke helt trur på henne. Hun sa jo at hun skulle stemme på Victoria, så sikkert fort gjort å gjøre den tabben  😆

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jeg er alltid like nervøs når jeg poster en spoiler for at jeg ikke har fått det til :ler:

Jeg må også alltid sjekke 😆😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble min spoiler nesten borte mellom noen spoiler der da.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Nå ble min spoiler nesten borte mellom noen spoiler der da.  

Fant den! :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Nei, si det. Håper på Vidar tror jeg. Selv om han ser ut som en ballong som har mistet luften.

Ja, stakkars Martha der. Og at Line ikke helt trur på henne. Hun sa jo at hun skulle stemme på Victoria, så sikkert fort gjort å gjøre den tabben  😆

Jeg må også alltid sjekke 😆😆

Spoiler

Håper vel på han jeg og, men kjenner jeg bryr meg ikke så veeeldig akkurat nå. Håper det blir en overraskende og underholdende finale i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):
  Skjul innhold

Håper vel på han jeg og, men kjenner jeg bryr meg ikke så veeeldig akkurat nå. Håper det blir en overraskende og underholdende finale i allefall!

Spoiler

Kjenner og at jeg bryr meg kjempe lite! :ler: men må jo se finalen da.

var finalen på kompani i går og, det kom litt brått på, trodde der skulle være en episode til. Var litt antiklimaks der og.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjul innhold

Kjenner og at jeg bryr meg kjempe lite! :ler: men må jo se finalen da.

var finalen på kompani i går og, det kom litt brått på, trodde der skulle være en episode til. Var litt antiklimaks der og.

Ja? Synes nesten alltid det blir sånn jeg. Og der er jo egentlig Forræder verst av alle, ingen feiring og null tidligere deltagere.

Vet du når den starter igjen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja? Synes nesten alltid det blir sånn jeg. Og der er jo egentlig Forræder verst av alle, ingen feiring og null tidligere deltagere.

Vet du når den starter igjen forresten?

Ikke sikker, men tror ikke det blir noe før høsten. Enig, finalen der er litt døll, men nå ser jeg frem til forræder, synes noen på spillet blir for kosemose, da er forræder mer hardt og rett på.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker, men tror ikke det blir noe før høsten. Enig, finalen der er litt døll, men nå ser jeg frem til forræder, synes noen på spillet blir for kosemose, da er forræder mer hardt og rett på.

Tenkte akkurat det samme, savner den!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Tenkte akkurat det samme, savner den!

Da har vi noe å glede oss til! :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (8 minutter siden):

Hvordan i alle verden fikk hun til det... Stakkars pus. Så redd, sulten og tørst! 

Nei, det er helt uforståelig? De pleier jo ikke bli så forsiktig behandlet de pakkene heller.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 timer siden):

Helt enig. Jeg synes ofte det er så fint med damer med kort hår, eller uten, som gir et litt maskulint eller androgynt utrykk, og mikser det med et feminint utrykk som sminke og klær. Det synes jeg er så pent. Vet ikke hvorfor.

Mye av showet var pute-tv. De to gutta fra Gaute show, flaut. Og den dansingen synes jeg og var litt flau. Keitete opplegg.

Så deilig med første grilling, tror mange har hatt en grillhelg nå. Er det godt og varmt hos deg og? 

Det var varmt og godt her i helga, ja. I dag er det regnvær. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anki-2.0 skrev (7 timer siden):

Det var varmt og godt her i helga, ja. I dag er det regnvær. 

Litt regn er godt innimellom,håper det blir godvær igjen. Var torden her i går.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg sluttet med mummi kopper er å ikke ende opp slik.

Screenshot_20240506_214455_Instagram.thumb.jpg.bc6356545f8edd66bf3b75f65f54469d.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (22 timer siden):

Nei, det er helt uforståelig? De pleier jo ikke bli så forsiktig behandlet de pakkene heller.

Glemte å svare.

Nei, herregud stakkars katt. Merkelig ingen har hørt den skrike.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
11 hours ago, Daryl Dixon said:

Grunnen til at jeg sluttet med mummi kopper er å ikke ende opp slik.

Screenshot_20240506_214455_Instagram.thumb.jpg.bc6356545f8edd66bf3b75f65f54469d.jpg

Foreldrene mine er omtrent sånn. Da vi barna flyttet ut endte foreldrene med å bruke soverommene  som lagre for alt de aldri kommer til å bruke, men ikke vil kaste. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...