Purple_Pixiedust Skrevet 3. mai #19101 Del Skrevet 3. mai God helg ja. Her er det 10 grader og skygge skulle jeg til å si, men akkurat nå kom det litt sol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai Forfatter #19102 Del Skrevet 3. mai Purple_Pixiedust skrev (15 minutter siden): God helg ja. Her er det 10 grader og skygge skulle jeg til å si, men akkurat nå kom det litt sol. Håper det blir litt godvær hos deg og. Skal du hjem I helgen, eller blir du der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 3. mai #19103 Del Skrevet 3. mai Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Håper det blir litt godvær hos deg og. Skal du hjem I helgen, eller blir du der? Ja får håpe det. Nei jeg får ikke permisjon ennå. Men skal møte ungene hos mamma i noen timer i morgen. Det ser jeg jo fram til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai Forfatter #19104 Del Skrevet 3. mai Purple_Pixiedust skrev (41 minutter siden): Ja får håpe det. Nei jeg får ikke permisjon ennå. Men skal møte ungene hos mamma i noen timer i morgen. Det ser jeg jo fram til. Skjønner. Blir jo hyggelig, var det to gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 3. mai #19105 Del Skrevet 3. mai Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Skjønner. Blir jo hyggelig, var det to gutter? Ja det er to gutter på 9 og 12. Eneste jeg gruer meg til er å si at jeg måtte omplassere hunden. De ble jo glad i henne de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai Forfatter #19106 Del Skrevet 3. mai Purple_Pixiedust skrev (7 minutter siden): Ja det er to gutter på 9 og 12. Eneste jeg gruer meg til er å si at jeg måtte omplassere hunden. De ble jo glad i henne de også. Ja, det skjønner jeg blir grualt. Og så trist for alle dere da, det er jo så vondt å gi i fra seg. Håper de som overtok var fine folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 3. mai #19107 Del Skrevet 3. mai Daryl Dixon skrev (16 minutter siden): Ja, det skjønner jeg blir grualt. Og så trist for alle dere da, det er jo så vondt å gi i fra seg. Håper de som overtok var fine folk. Ja det er veldig vondt. Savner henne. Hun har det bra der hun er ja og jeg skal passe henne innimellom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai Forfatter #19108 Del Skrevet 3. mai Purple_Pixiedust skrev (7 minutter siden): Ja det er veldig vondt. Savner henne. Hun har det bra der hun er ja og jeg skal passe henne innimellom. 😔 Godt du får ha kontakt med henne da. Det er er forresten veldig godt gjort å innse at man må slikt, til dyras beste. Står respekt av det, ❤️ og ikke tviholde og la det gå utover livskvaliteten til hunden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 3. mai #19109 Del Skrevet 3. mai Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): 😔 Godt du får ha kontakt med henne da. Det er er forresten veldig godt gjort å innse at man må slikt, til dyras beste. Står respekt av det, ❤️ og ikke tviholde og la det gå utover livskvaliteten til hunden. Takk. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai Forfatter #19110 Del Skrevet 3. mai Jeg har sådd i dag, kornblomster og sukkererter. Sitter ute fortsatt i shorts og tskjorte, fuglene er aktive og vært flere humler og sommerfugler her. 🌞🌞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 3. mai #19111 Del Skrevet 3. mai Daryl Dixon skrev (9 minutter siden): Jeg har sådd i dag, kornblomster og sukkererter. Sitter ute fortsatt i shorts og tskjorte, fuglene er aktive og vært flere humler og sommerfugler her. 🌞🌞 Så deilig. ❤️ Jeg vant på bingo. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai Forfatter #19112 Del Skrevet 3. mai Purple_Pixiedust skrev (33 minutter siden): Så deilig. ❤️ Jeg vant på bingo. 😅 Å nei å nei, hva vant du??? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 3. mai #19113 Del Skrevet 3. mai Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Å nei å nei, hva vant du??? 😆 En mambo godteri og en meget parfymert lypsyl som egentlig bare tørker ut leppene. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai Forfatter #19114 Del Skrevet 3. mai Purple_Pixiedust skrev (Akkurat nå): En mambo godteri og en meget parfymert lypsyl som egentlig bare tørker ut leppene. 😅 Gratulerer! Ikke verst! Blir mere bingo på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mai Forfatter #19115 Del Skrevet 4. mai Stoooort oransje flekk på armen i dag! Så stygt! Skulle være behjelpelig med noe selvbruning i går, og vasket henda godt etterpå, men må ha vært borti med underarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mai Forfatter #19116 Del Skrevet 4. mai Hvem er med??? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 4. mai #19117 Del Skrevet 4. mai Daryl Dixon skrev (13 timer siden): Gratulerer! Ikke verst! Blir mere bingo på deg da? Åjada. 😁 Bingo hver fredag her på avdelingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mai Forfatter #19118 Del Skrevet 4. mai Purple_Pixiedust skrev (25 minutter siden): Åjada. 😁 Bingo hver fredag her på avdelingen. Passende fredags aktivitet! Enda jeg aldri har spilt bingo, og vet ikke helt hvordan det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mai #19119 Del Skrevet 4. mai Daryl Dixon skrev (1 time siden): Stoooort oransje flekk på armen i dag! Så stygt! Skulle være behjelpelig med noe selvbruning i går, og vasket henda godt etterpå, men må ha vært borti med underarmen. Hahaha Minner meg om min gudmor. Hun gikk innom og kjøpte første solkremen hun så. Hun ante uråd da barnet bare ble mørkere og mørkere for hver innsmøring 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 4. mai #19120 Del Skrevet 4. mai Daryl Dixon skrev (40 minutter siden): Passende fredags aktivitet! Enda jeg aldri har spilt bingo, og vet ikke helt hvordan det er. Du får utvikle litt psykose og sånt så kan du komme hit og spille bingo. 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå