Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #961 Del Skrevet 7. juni 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Huff da Hva skjedde? Aner ikke. Illebefinnende.. Totalt unødvendig og uprovosert hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni 2021 #962 Del Skrevet 7. juni 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Aner ikke. Illebefinnende.. Totalt unødvendig og uprovosert hvertfall. Merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #963 Del Skrevet 7. juni 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Merkelig Vært litt lunefull før og. Men trodde han hadde vokst det av seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni 2021 #964 Del Skrevet 7. juni 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Vært litt lunefull før og. Men trodde han hadde vokst det av seg.. Første katten min kunne finne på det innimellom også, skjedde alltid om natten, mulig pga at hun drømte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #965 Del Skrevet 7. juni 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Første katten min kunne finne på det innimellom også, skjedde alltid om natten, mulig pga at hun drømte Mens du sov da ell? Min er verst ute, da kan han bli hissig. Og han er så stor og sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni 2021 #966 Del Skrevet 7. juni 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Mens du sov da ell? Min er verst ute, da kan han bli hissig. Og han er så stor og sterk. Mhm ble noen dramatiske netter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #967 Del Skrevet 7. juni 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Mhm ble noen dramatiske netter 🤣🤣 hard oppvåkning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni 2021 #968 Del Skrevet 7. juni 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): 🤣🤣 hard oppvåkning. Virkelig! Hun sov alltid i sengen min så tror hun må ha drømt noe dramatisk og så hev hun seg rundt og sparket fra på den første og beste, altså meg! Gudene må vite hva hun egentlig tenkte. Men, men hun fikk nå fortsette å sove der likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #969 Del Skrevet 7. juni 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Virkelig! Hun sov alltid i sengen min så tror hun må ha drømt noe dramatisk og så hev hun seg rundt og sparket fra på den første og beste, altså meg! Gudene må vite hva hun egentlig tenkte. Men, men hun fikk nå fortsette å sove der likevel 🤣🤣 At du turte! Tror jeg hadde sovet med øynene halvt åpne da. Katteklør og tenner er virkelig våpen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni 2021 #970 Del Skrevet 7. juni 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): 🤣🤣 At du turte! Tror jeg hadde sovet med øynene halvt åpne da. Katteklør og tenner er virkelig våpen. Ja, det er jo virkelig det. De kan bite godt fra seg om de vil. Det skjedde jo sjeldent da, ellers var jo hun bare den kosepusen som stjal 70% av sengen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #971 Del Skrevet 7. juni 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, det er jo virkelig det. De kan bite godt fra seg om de vil. Det skjedde jo sjeldent da, ellers var jo hun bare den kosepusen som stjal 70% av sengen min Herlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. juni 2021 Forfatter #972 Del Skrevet 8. juni 2021 Fått påfyll med stivkrampevaksine i dag. ✔ Er trøtt i dag, orker ikke gjøre store greiene, fått ryddet litt på kontoret da. Lå mye gamle papirer der. Og så er jeg sulten uten å være sulten... har bare lyst på noe hele tiden! Å være momsin kaller jeg det, vet ikke om det er er ekte ord.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. juni 2021 #973 Del Skrevet 8. juni 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Fått påfyll med stivkrampevaksine i dag. ✔ Er trøtt i dag, orker ikke gjøre store greiene, fått ryddet litt på kontoret da. Lå mye gamle papirer der. Og så er jeg sulten uten å være sulten... har bare lyst på noe hele tiden! Å være momsin kaller jeg det, vet ikke om det er er ekte ord.. Ble du bitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. juni 2021 Forfatter #974 Del Skrevet 8. juni 2021 Sola de skrev (41 minutter siden): Ble du bitt? Ja, ble litt ampert. Men sånn er det i blandt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2021 #975 Del Skrevet 8. juni 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Ja, ble litt ampert. Men sånn er det i blandt. Godt du fikk ny stivkrampesprøyte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2021 #976 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg har og ispause, igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. juni 2021 Forfatter #977 Del Skrevet 8. juni 2021 Rumle skrev (41 minutter siden): Jeg har og ispause, igjen Jeg har ben&jerrys! Men ingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. juni 2021 Forfatter #978 Del Skrevet 8. juni 2021 Tenkte jeg skulle se Om jeg kommer inn i følge-med-på-film-med-språk-jeg-ikke-kan-modus.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. juni 2021 Forfatter #979 Del Skrevet 8. juni 2021 Rumle skrev (46 minutter siden): Godt du fikk ny stivkrampesprøyte Godt og sikkert å ha påfyll. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2021 #980 Del Skrevet 8. juni 2021 Daryl Dixon skrev (23 minutter siden): Godt og sikkert å ha påfyll. Hvor ofte bør man ha påfyll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå