Frøkensina Skrevet 4. juni 2021 #941 Del Skrevet 4. juni 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Men visste du det fra før? Jeg har aldri lært det, ikke de som var med i programmet heller Jaja så lærte man noe nytt God tur Ja det visste jeg fra før! Men kanskje fordi jeg var sjøspeider, husker ikke har visst det lenge 😅 Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. juni 2021 #942 Del Skrevet 4. juni 2021 Var forresten vitne til et stygt hundeangrep på en kråke, mulig krpkeunge. En sånn liten bikkje som løp løs. Så skulle barna i familien plage den enda mer med å klappe den livredde kråka! Hater sånne folk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2021 #943 Del Skrevet 4. juni 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Var forresten vitne til et stygt hundeangrep på en kråke, mulig krpkeunge. En sånn liten bikkje som løp løs. Så skulle barna i familien plage den enda mer med å klappe den livredde kråka! Hater sånne folk altså Nei? hvordan gikk det med kråken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #944 Del Skrevet 4. juni 2021 Rumle skrev (2 timer siden): Så mye fint Plantedag i morgen? Ble vist i dag. Tok en powernap og så ut å plante 12 stauder. Så stelte jeg min klematis, Jackmani, og pottet den om i en bedre potte. Kom akkurat inn nå. Den har skikkelig flotte røtter! Det sterk ut. Den magnoliaen jeg kjøpte med mange knopper, det var ikke blomsterknopper, var bare blader. Men de er så store og fine, ser så staselig ut! Så kanskje det blir blomster neste år da. Kaprifolen er så fin og, nydelige blader. Frøkensina skrev (1 time siden): Var forresten vitne til et stygt hundeangrep på en kråke, mulig krpkeunge. En sånn liten bikkje som løp løs. Så skulle barna i familien plage den enda mer med å klappe den livredde kråka! Hater sånne folk altså Uff... sånn går jeg ikke godt av å tenke på. Blir sint og fortvilet. Sånne folk skulle mann ha lov å gå å gi en ørefik.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2021 #945 Del Skrevet 4. juni 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Ble vist i dag. Tok en powernap og så ut å plante 12 stauder. Så stelte jeg min klematis, Jackmani, og pottet den om i en bedre potte. Kom akkurat inn nå. Den har skikkelig flotte røtter! Det sterk ut. Den magnoliaen jeg kjøpte med mange knopper, det var ikke blomsterknopper, var bare blader. Men de er så store og fine, ser så staselig ut! Så kanskje det blir blomster neste år da. Kaprifolen er så fin og, nydelige blader. Uff... sånn går jeg ikke godt av å tenke på. Blir sint og fortvilet. Sånne folk skulle mann ha lov å gå å gi en ørefik.. Du har fått gjort mye i dag da Jackmani har jeg også, nydelig farge! Samme her, ble skikkelig urolig for den kråken jeg nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #946 Del Skrevet 4. juni 2021 Rumle skrev (1 time siden): Du har fått gjort mye i dag da Jackmani har jeg også, nydelig farge! Samme her, ble skikkelig urolig for den kråken jeg nå La oss håpe den har det bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #947 Del Skrevet 4. juni 2021 Frøkensina skrev (3 timer siden): Ja, hvis den ikke var bundet til tau så ville jo ingen blitt reddet 😂 Nå drar jeg snart på en liten hyttetur. Silsvetter i hodet! God tur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. juni 2021 #948 Del Skrevet 5. juni 2021 Rumle skrev (7 timer siden): Nei? hvordan gikk det med kråken? Jeg ropte til slutt så høyt at de hørte meg om å la den være i fred. Så tror jeg forlderene ba dem komme, de hadde satt bånd på hunden og gikk. Jeg så kråka sitte der en stund, før jeg dro var den borte. Men barna klappet drn fra begge sider mens drn prøvde å flakse og kråker fløy over dem med skarpe varsellyder uttn at noen brydde seg inntil jeg ropte nå lar dere kråka være i fred!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. juni 2021 #949 Del Skrevet 5. juni 2021 Får ikke sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juni 2021 Forfatter #950 Del Skrevet 5. juni 2021 Frøkensina skrev (7 timer siden): Jeg ropte til slutt så høyt at de hørte meg om å la den være i fred. Så tror jeg forlderene ba dem komme, de hadde satt bånd på hunden og gikk. Jeg så kråka sitte der en stund, før jeg dro var den borte. Men barna klappet drn fra begge sider mens drn prøvde å flakse og kråker fløy over dem med skarpe varsellyder uttn at noen brydde seg inntil jeg ropte nå lar dere kråka være i fred!! Så godt du sa i fra! Folk som ikke har vett til å være snill med dyr er det værste jeg vet. Og med andre mennesker så klart, men spesielt dyr og barn. Frøkensina skrev (7 timer siden): Får ikke sove Håper du fikk sove etter hvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. juni 2021 #951 Del Skrevet 5. juni 2021 Frøkensina skrev (8 timer siden): Jeg ropte til slutt så høyt at de hørte meg om å la den være i fred. Så tror jeg forlderene ba dem komme, de hadde satt bånd på hunden og gikk. Jeg så kråka sitte der en stund, før jeg dro var den borte. Men barna klappet drn fra begge sider mens drn prøvde å flakse og kråker fløy over dem med skarpe varsellyder uttn at noen brydde seg inntil jeg ropte nå lar dere kråka være i fred!! Hvordan reagerte foreldrene? Mange blir jo dritfornærmet over at man våger å snakke til barnet/ dyret deres. Dyreplageri rett og slett. Det er båndtvang nå. Noen tror det ikke gjelder for deres bikkjer, da den er jo såååå snill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juni 2021 #952 Del Skrevet 5. juni 2021 Frøkensina skrev (9 timer siden): Jeg ropte til slutt så høyt at de hørte meg om å la den være i fred. Så tror jeg forlderene ba dem komme, de hadde satt bånd på hunden og gikk. Jeg så kråka sitte der en stund, før jeg dro var den borte. Men barna klappet drn fra begge sider mens drn prøvde å flakse og kråker fløy over dem med skarpe varsellyder uttn at noen brydde seg inntil jeg ropte nå lar dere kråka være i fred!! Godt du sa i fra, så du om hunden bet den? Håper den klarer seg ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juni 2021 Forfatter #953 Del Skrevet 5. juni 2021 Kjøpt 2 like Austin roser, aprikos farget, som vistnok skal lukte godt. Og en rødlig busk. Og to flasker vin! Blitt glad i den hvitvinen som heter Wente. Den hørte jeg om i Tusvik og Tønne, den skulle smake popcorn... men det kjenner jeg ikke, liker den lell. Drikker nesten aldri, men fikk lyst på et glass i dag. Satt kyllingen til marinering, den skal grilles på spyd, og jeg skal lage potetsalat. Men nå var det på høy tid med en smertestillende og 30 minutter på sofaen, og en episode med Hvite Gutter og snappings. Mulig det blir litt lenger og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #954 Del Skrevet 6. juni 2021 Nå lander jeg fornøyd på sofaen igjen. Tok en råsjanse i dag. Vi hadde planer om å møte vennegjengen og gjøre noe utendørs. Så foreslo jeg en tur, en på 4,6km. Det kunne bli litt drøyt, men jeg hadde lyst å prøve. Folk var litt skeptiske, men vi ble enige om å snu om jeg skulle synes det ble for ille. Men det gikk så bra! Noen små pauser og en lang når vi kom frem til målet var redningen. Det var helt perfekt temperatur og. En kamerat hadde med seg guttungen sin som snart er tenåring, han syntes det var stas å være med. Men han synes vi er en høylytt gjeng. Og det skjønner jeg, for halve turen opp var preget av to stk som gikk bakerst og gjenfortalt nesten alt av Ut i vår hage, som gikk for mange år siden. Dette var en veldig fin dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #955 Del Skrevet 7. juni 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #956 Del Skrevet 7. juni 2021 Æ ork itt gjør nån ting i dag æ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juni 2021 #957 Del Skrevet 7. juni 2021 Daryl Dixon skrev (På 4.6.2021 den 22.42): La oss håpe den har det bra! Så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juni 2021 #958 Del Skrevet 7. juni 2021 Daryl Dixon skrev (43 minutter siden): Æ ork itt gjør nån ting i dag æ. Samme her. Satte meg på balkongen. Ble for stort ork, så gikk inn igjen og har ikke tenkt å bevege meg ut av sofaen før jeg skal få legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #959 Del Skrevet 7. juni 2021 Sola de skrev (1 time siden): Samme her. Satte meg på balkongen. Ble for stort ork, så gikk inn igjen og har ikke tenkt å bevege meg ut av sofaen før jeg skal få legge meg Høres bra ut! Jeg gikk ut en liten tur, og så ut av ingenting angrep katten meg... Nå er jeg sint på han! Ikke så fan av katter nå... Daryl Dixon skrev (1 time siden): Akkurat nå liker jeg ikke min egen katt så godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni 2021 #960 Del Skrevet 7. juni 2021 Huff da Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå