Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2


89jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Katrin94 skrev (1 time siden):

Skjønner at du blir lei! Hvor mange uker er du nå og når er termin? 🥰☺️

38+6 idag, termin er 11.10 ☺️ 

Amatariel skrev (5 timer siden):

Nå er det ikke lenge igjen..! 😊 Prøv å nyte innspurten, selv om det er lettere sagt enn gjort. 

Takk for det 🥰 Føles ut som at det er en evighet igjen, men det er vel slik når man lengter så veldig.. Som å telle ned til julaften når man var liten 😅 Skulle ønske formen var bedre slik at man fikk fylt dagene litt.. Men her er det mye sofasliting. Må bare lytte til kroppen ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

89jenta skrev (21 timer siden):

Som å telle ned til julaften når man var liten 😅 Skulle ønske formen var bedre slik at man fikk fylt dagene litt.. Men her er det mye sofasliting. Må bare lytte til kroppen ☺️ 

Ja, veldig sant! Får håpe du slipper å gå noe over tiden. 3 av mine 4 barn har kommet etter termin, og det er utrolig kjedelig når "julaften" som man hadde telt ned til ikke egentlig kom som forventet 😅
Nå sist svangerskap var jeg også sofasliter delux i slutten! Flere uker egentlig. Ble jo litt smågal, men brukte tiden til mye serier, sortere bilder på pc'n, lese og sove mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 timer siden):

Ja, veldig sant! Får håpe du slipper å gå noe over tiden. 3 av mine 4 barn har kommet etter termin, og det er utrolig kjedelig når "julaften" som man hadde telt ned til ikke egentlig kom som forventet 😅
Nå sist svangerskap var jeg også sofasliter delux i slutten! Flere uker egentlig. Ble jo litt smågal, men brukte tiden til mye serier, sortere bilder på pc'n, lese og sove mye.

Prøver å innstille meg på å gå overtid, da jeg leser at de fleste førstegangs gjør det ☺️ Men samtidig klarer jeg ikke det helt.. Vil jo helst ha født i går.. Føles lenge nok til termin. Klarer ikke helt å nyte den siste tiden før baby kommer heller. Alle maser om at vi må nyte tiden, slappe av og kose oss sammen bare oss 2. Men vi begge vil bare møte den lille mageboeren 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vår velskapte gutt har ankommet 💙

Alt bare bra med oss alle 3. Vi koser oss, gråter og ler. Alt gikk så fint under fødselen, og vi er så takknemlige for at han er frisk 💙

Endret av 89jenta
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (36 minutter siden):

For en uke siden kom vår velskapte gutt 💙

Alt bare bra med oss alle 3. Vi koser oss, gråter og ler. Alt gikk så fint under fødselen, og vi er så takknemlige for at han er frisk 💙

Så fantastisk!! ❤️ gratulerer så mye med en fin og velskapt gutt! Nå må dere bare nyte barseltiden! 🥰❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den lille gutten kjære deg! 💙 Endelig er du mamma! Det har vært en ære å få følge deg i prøvetiden, igjennom både opp- og nedturer. Kos dere masse videre nå ♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 10 måneder senere...

Det føles litt nesten litt skummelt å skrive her igjen. Trodde ikke jeg skulle skrive her inne helt enda, det er jo straks bare 11 mnd siden lille ble født. 

Men vi skal allerede neste mnd starte å prøve på nr 2! 😍 

Jeg er spent, redd, nervøs og utålmodig på samme tid. Vi starter å prøve i Oktober eller November 🫶🏼 

Det skal bli spennende å bli prøver igjen. Jeg har nesten glemt hvordan det føles. Alt ventingen, frustrasjon, testing og usikkerhet.. 

Huff, la det gå greit denne gangen 🤞🏼

Endret av 89jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake igjen :nordvesta: 

Vi har og bestemt oss for å prøve på nr 2 nå i September/Oktober, så gleder meg til å følge med her inne :)

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saschi skrev (28 minutter siden):

Velkommen tilbake igjen :nordvesta: 

Vi har og bestemt oss for å prøve på nr 2 nå i September/Oktober, så gleder meg til å følge med her inne :)

 

Åh så spennende! 😊 Og gøy at det er «gamle kjente» som også skal prøve igjen 🥰 Har du dagbok? Vil gjerne følge med deg! 🫶🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (5 minutter siden):

Åh så spennende! 😊 Og gøy at det er «gamle kjente» som også skal prøve igjen 🥰 Har du dagbok? Vil gjerne følge med deg! 🫶🏼 

Ja, velger å bruke den samme som jeg hadde når vi prøvde på førstemann :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (Akkurat nå):

Ja, velger å bruke den samme som jeg hadde når vi prøvde på førstemann :)

 

Der følger jeg deg fra før av vettu! 😊 Blir gøy å følge deg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende at du snart skal bli prøver igjen! :hjerter_rundt:

Mange opplever en lettere vei med nr.2 enn nr.1, så krysser fingrene for at det stemmer for deg. Skal i alle fall heie alt jeg har :klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...