Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2


89jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

da ble det min tur med korona… 🦠 spent på hvordan dette blir med all kvalmen og andre graviditetssymptomer 🙊🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så gøy med 7+0! 🥰 Hver uke er en seier! Håper du ikke blir så dårlig med korona ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

9+1 🥳 

Vi var på TUL og fikk se lille mini i går! Det var så utrolig fint! Alt så veldig fint ut enn så lenge. Vi får komme tilbake om 1 mnd. Da skal de gå igjennom og sjekke alle organer. Det er denne ultralyden jeg gleder og gruer meg mest til. Nå skal jeg prøve å nye graviditeten og de gode nyhetene vi har fått 🥰 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese at alt sto bra til 🥰❤️ nå kan sikkert skuldrene senke seg litt tenker jeg ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+2 

Litt brun utflod? burde jeg være bekymret ? 🥺 er livredd… orker ikke at det skal gå galt igjen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser dette på babyverden: 

Blødning rundt uke 10

De første ukene av svangerskapet produserer det gule legemet (corpus luteum) i eggstokkene svangerskapshormonene. Rundt uke 10 overtar morkaken. Det kan bli et lite fall i mengden av hormoner, og det kan komme en liten blødning. Som regel er ikke en slik blødning noe å bekymre seg for.

 

Mulig det er det som har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, 89jenta said:

10+2 

Litt brun utflod? burde jeg være bekymret ? 🥺 er livredd… orker ikke at det skal gå galt igjen…

 

2 hours ago, 89jenta said:

Leser dette på babyverden: 

Blødning rundt uke 10

De første ukene av svangerskapet produserer det gule legemet (corpus luteum) i eggstokkene svangerskapshormonene. Rundt uke 10 overtar morkaken. Det kan bli et lite fall i mengden av hormoner, og det kan komme en liten blødning. Som regel er ikke en slik blødning noe å bekymre seg for.

 

Mulig det er det som har skjedd?

Jeg hadde litt rosabrunt på 9+6 og 10+0, fikk totalt panikk og dro rett på privat UL. Der fant de lille i god behold med fin hjertelyd ❤️ Jm sa det var umulig å vite hva utfloden kom av men at det var helt normalt i første trimester.

Håper det er noe helt ufarlig og at alt står bra til med spiren din ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (16 timer siden):

10+2 

Litt brun utflod? burde jeg være bekymret ? 🥺 er livredd… orker ikke at det skal gå galt igjen…

Håper ikke det betyr noe ❤️ det du delte fra babyverden virka jo veldig betryggende og høres ut som en helt normal grunn for blødningen ❤️

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Krysser fingrene for at det er helt uskyldig! Det høres jo sånn ut spes mtp på det du delte. Hvordan går det i dag? 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det bare er uskyldig. Høres ut som det hvis man tar utgangspunkt i det som står på Babyverden 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spottet brun/beige i 3 dager nå. Kom noe som lignet tråder idag.. 
Slik begynte forrige SA hos meg også. Så jeg har gitt opp litt.. 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (25 minutter siden):

Jeg har spottet brun/beige i 3 dager nå. Kom noe som lignet tråder idag.. 
Slik begynte forrige SA hos meg også. Så jeg har gitt opp litt.. 😭

Forstår at du er redd, men så lenge det holder seg brunt og du ikke har smerter, trenger det ikke å være noe farlig. Når skal dere på ultralyd igjen? Tenker på deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...