Gå til innhold

Alle elsker David


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

totti_1 skrev (4 timer siden):

Jeg synes ikke Hedvig og Andrea ligner. Verken personlighet eller utseende.

At de er lykkelig alle sammen må provosere deg? Jeg misunner Dem! 😉

For øvrig er barna bortskjemte, men de gjør seg til for kamera? Mye er scriptet i denne serien etter min mening.

Eneste kritikken min er at Hedvig er en surrebukk som jeg hadde fått fnatt av IRL.

 

Har ikke skrevet en plass at det provoserer meg. Men jeg synes at det er ekkelt ja! De ligner på og oppfører seg som søstre… 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ForumMaria skrev (5 timer siden):

Har ikke skrevet en plass at det provoserer meg. Men jeg synes at det er ekkelt ja! De ligner på og oppfører seg som søstre… 

Er enig med deg! Det er meget snodig hele opplegget.

Det oser "daddy-issues" av Hedvig.

 At de to fjollene (A+H) bare kan ringe "pappa", så vippser han penger, er helt forbanna tragisk.

Endret av Krutthøna
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 15.33):

Er det en aldersforskjell mellom hedvig og david? Jeg syns ikke det kom tydelig nok frem? Noen som vet?😂

Anonymkode: b8d88...661

24 år mellom David og kjæresten Hedvig, og 5 år mellom Hedvig og datteren til David😬.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (15 minutter siden):

24 år mellom David og kjæresten Hedvig, og 5 år mellom Hedvig og datteren til David😬.

Og Hedvig er i tillegg ganske umoden for alderen.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen til David (Brita) ligner faktisk veldig på Victoria Beckham! (Med langt lyst hår riktignok). Flere som ser det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (3 timer siden):

24 år mellom David og kjæresten Hedvig, og 5 år mellom Hedvig og datteren til David😬.

Jeg har venner som ikke har dame, har aldri hatt dame og kommer aldri til å være i et forhold. 

Dette er ikke verdens undergang. To lykkelige mennesker med stor aldersforskjell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ForumMaria skrev (17 timer siden):

Har ikke skrevet en plass at det provoserer meg. Men jeg synes at det er ekkelt ja! De ligner på og oppfører seg som søstre… 

Hvorfor er det ekkelt? Du tenker incest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Writer_1981 skrev (På 29.3.2022 den 22.11):

Eksen til David (Brita) ligner faktisk veldig på Victoria Beckham! (Med langt lyst hår riktignok). Flere som ser det?

Eh….nei.😏

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest misssixty

Hater den serien. Overfladiske mennesker. Og creepy med så ung kjæreste først og fremst fordi hun oppfører seg som en 15 åring. Aldri sett en så umoden 30 åring før. 

Endret av misssixty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

misssixty skrev (3 timer siden):

Hater den serien. Overfladiske mennesker. Og creepy med så ung kjæreste først og fremst fordi hun oppfører seg som en 15 åring. Aldri sett en så umoden 30 åring før. 

Enig, hun er meget umoden for alderen. Pinlig!

Mye mulig David er i en midtlivskrise siden han "faller" for en som er 24 år yngre 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at det blir laget en ny sesong. Elsker denne serien!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett alle eps enda, men kommentaren om at Hedvig ikke kan spise så hos svigers på søndager, for da ligger hun i fosterstilling etter fest.. Hæ?! 😳

dama er 30, men oppføre seg som hun er 19.

David må føle den mentale aldersforskjellen. Det er en voksen og tre barn under samme tak i det huset.

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (11 timer siden):

Hun er svært umoden ja. 30år er ikke ungvoksen lengre, da er man godt voksen. Jeg ble mamma som 20åring og vokst og lært mye på det. 

Det gjør deg bedre? Herregud, høres ut som en konkurranse oppi huet ditt bare du er en del av.

Plass til oss alle.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**Marshmallow** skrev (På 7.4.2022 den 20.12):

Jeg har ikke sett alle eps enda, men kommentaren om at Hedvig ikke kan spise så hos svigers på søndager, for da ligger hun i fosterstilling etter fest.. Hæ?! 😳

dama er 30, men oppføre seg som hun er 19.

David må føle den mentale aldersforskjellen. Det er en voksen og tre barn under samme tak i det huset.

 

Hun oppfører seg veldig umodent. Vet ikke når hun tok silikon men hun sa til Andrea at hun tok opp forbrukslån til det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg tror det blir slutt med de snart. Meget spesielt å dra på feste-påske med sin stedatter, mens kjæresten er et annet sted. Bra de er gode venner hun og A, men hun er tross alt sammen med faren hennes… 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble for 30 min siden meldt på dagbladets fb-side at det var slutt før det nå ble fjernet 😅😅😅 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rododendron skrev (19 minutter siden):

Ble for 30 min siden meldt på dagbladets fb-side at det var slutt før det nå ble fjernet 😅😅😅 

Seriøst? Hehe.

Antar promo å spre litt rykter. Får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (6 minutter siden):

Seriøst? Hehe.

Antar promo å spre litt rykter. Får se.

 

78270D51-62DB-42C2-B1A0-8C55441F3D4C.jpeg

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tragedie om det er slutt. De så begge irritable ut i sesong 2, hvilket er litt too soon.

Tror ikke det før jeg ser det. De har investert litt mye for å gi opp nå.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...