Gå til innhold

Alle elsker David


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maydis8 skrev (5 timer siden):

Mange år siden det ble slutt mellom de to…

Det vet jeg, mener det er mange som blir sammen igjen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte aldri hva disse to gjorde sammen i utgangspunktet. De er jo ekstremt ulike! Han er en voksen kar som liker orden og system rundt seg. Hun er den mest umodne og surrete 30-åringen jeg noen gang har sett, og griser helt sinnsykt! Hun fester sammen med Davids barn nesten hver helg, mens han lager mat og rydder opp etter de alle sammen. Det er jo som at han fikk et ekstra barn å ta seg av. Jeg synes det forholdet har virket helt snålt.

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (2 timer siden):

Skjønte aldri hva disse to gjorde sammen i utgangspunktet. De er jo ekstremt ulike! Han er en voksen kar som liker orden og system rundt seg. Hun er den mest umodne og surrete 30-åringen jeg noen gang har sett, og griser helt sinnsykt! Hun fester sammen med Davids barn nesten hver helg, mens han lager mat og rydder opp etter de alle sammen. Det er jo som at han fikk et ekstra barn å ta seg av. Jeg synes det forholdet har virket helt snålt.

Han fysisk tiltrekning. Hun tiltrukket av hans evner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de blir sammen igjen. Søte sammen! Liker de som lever et ikke helt A4 liv. Det må da være lov! Hvem er vi til å dømme. 

Tipper det har med barn å gjøre med de to, eller at datteren bodde for lenge hjemme, og det påvirker seksualiteten deres. Håper uansett de kommer sammen igjen jeg 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie88 skrev (8 timer siden):

Jeg håper de blir sammen igjen. Søte sammen! Liker de som lever et ikke helt A4 liv. Det må da være lov! Hvem er vi til å dømme. 

Tipper det har med barn å gjøre med de to, eller at datteren bodde for lenge hjemme, og det påvirker seksualiteten deres. Håper uansett de kommer sammen igjen jeg 🙂

Jeg vil tro at 24 års aldersforskjell, grad av modenhet og daddy-issues har hatt sitt å si for at det ble slutt.

Sikkert best for begge parter å gå hver til seg.

 

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lurer på hvem av de som får ny kjæreste først? David er nok veldig ettertraktet vil jeg tro 🤩 Det er de nok begge!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Writer_1981 skrev (4 timer siden):

Lurer på hvem av de som får ny kjæreste først? David er nok veldig ettertraktet vil jeg tro 🤩 Det er de nok begge!

Tipper mange single damer over 37/40-ish, som er ferdig med barn, kunne datet David ja. Han virker supersnill

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest misssixty
Unika skrev (På 6.5.2022 den 12.16):

Tipper mange single damer over 37/40-ish, som er ferdig med barn, kunne datet David ja. Han virker supersnill

Han er veldig liten (kort,) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misssixty skrev (5 timer siden):

Han er veldig liten (kort,) 

Hvor mye er liten og kort?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsom serie. Veldig overfladiske folk, dyre klær tynne kropper trutemunn og festing. ekkelt med dame på alder med datter. Han er nedlatende mot både Hedvig og datteren (nærmest kaller de brød huer), de lever åpenbart på penger fra han. Huff kleint kleint 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise88 skrev (7 timer siden):

Slitsom serie. Veldig overfladiske folk, dyre klær tynne kropper trutemunn og festing. ekkelt med dame på alder med datter. Han er nedlatende mot både Hedvig og datteren (nærmest kaller de brød huer), de lever åpenbart på penger fra han. Huff kleint kleint 

Datteren? Hun må vel tåle noen stikk så lenge hun bor og jobber der.

Hedvig, der synes jeg han er mer nedlatende på en ufin måte. Han visste hvem han ble sammen med, ingen grunn til å himle med øynene, du valgte henne lissom 😂

Smart av Hedvig å dra og finne seg selv litt. Forhåpentligvis går karrieren hennes bra

- kinny

Endret av kinny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så: "rik mann har seksuelt forhold til datterens dobbeltgjenger: The Series".

Er det noe annet interessant med serien?

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
29_j skrev (23 timer siden):

Er David på ferie med eksen sin nå? Er jo nødt å være noe mellom de. 

Det samme lurte jeg på. Noen som vet? Kan jo virke litt sånn. Samtidig har de vel lenge vært venner og gjort ting sammen med barna sine, alle 4 (ser de også er med på turen). Så det er ikke godt å vite?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29_j skrev (1 time siden):

Ikke godt å vite. Brita feiret bursdagen sin også. Kan så godt være det blir de to igjen. Har hatt en følelse på at Brita har savnet han etter bruddet. 

Er veldig nysgjerrig på dette kjenner jeg! Stay tuned😄 Kjenner du de forresten, siden du har hatt en følelse av det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ekkelt at Hedvig og Andrea nå sier «søs» om/til hverandre. Så det på Instagram. Endret tittel fra step mom til søs 🫣

Man kan ikke kalle seg søstre når ei har vært på faren din…

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Kverrulanten skrev (11 minutter siden):

Gleder meg til ny sesong. 
Ut fra insta ser det ut som Hedvig tar bruddet mye tyngre enn David. 

På hvilken måte ser det? Følger de begge 😊

Når kommer ny sesong?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Writer_1981 skrev (7 timer siden):

På hvilken måte ser det? Følger de begge 😊

Når kommer ny sesong?

Vet ikke om det er tilfelle, bare oppfatter det sånn på måten hun kommenterer på hans insta vs måten han svarer på. Og hun forteller om dårlig humør og dårlige dager ofte, det gjorde hun aldri tidligere. Han ser ut til å leve livet og klare seg godt, men det  kan jo godt være han bare skjuler det bedre enn henne. Det har så klart ingenting å bety, et brudd er jo tøft uansett så synes bare det er fint at hun kan være ærlig om at alt ikke er helt bra😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverrulanten skrev (18 timer siden):

Gleder meg til ny sesong. 
Ut fra insta ser det ut som Hedvig tar bruddet mye tyngre enn David. 

Hun sa nettopp til Se og Hør at hun er lykkelig og elsker å bo på Grünerløkka

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...