Gå til innhold

Alle elsker David


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tough cookie skrev (7 minutter siden):

Hun sa nettopp til Se og Hør at hun er lykkelig og elsker å bo på Grünerløkka

Så bra,hun virker bare snill og søt...ønsker henne alt godt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kverrulanten skrev (22 timer siden):

Gleder meg til ny sesong. 
Ut fra insta ser det ut som Hedvig tar bruddet mye tyngre enn David. 

Når kommer ny sesong 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

cerruti skrev (2 minutter siden):

Fikk han regulering?

Så sånn ut. Men jeg skjønner ikke hvorfor. Han har tette tenner, og da hadde det vel vært bedre å trekke en tann eller to. Det ble gjort med meg. Og det ble sagt at tennene hans hadde "rynker". Virker på meg som utrolig kosmetisk. Han gnisser kanskje tenner, men det kan fikses med skinner. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt like «sjokka» over hvordan Hedvig oppfører seg. Det har ikke blitt et kvekk bedre i sesong 2. 

Tenker det er bra at det ble slutt. Makan til umoden jentunge. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (26 minutter siden):

Jeg er fortsatt like «sjokka» over hvordan Hedvig oppfører seg. Det har ikke blitt et kvekk bedre i sesong 2. 

Tenker det er bra at det ble slutt. Makan til umoden jentunge. 

Jeg syns de er søte sammen, og syns det er synd det ble slutt. 
 

Ja, hun er en løs kanon, men jeg synes hun er herlig. Men jeg tror ikke jeg hadde orket å ha henne som venninne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Krutthøna said:

Jeg er fortsatt like «sjokka» over hvordan Hedvig oppfører seg. Det har ikke blitt et kvekk bedre i sesong 2. 

Tenker det er bra at det ble slutt. Makan til umoden jentunge. 

Ja.. han hadde et ekstra barn, ikke en kjæreste 🤦🏻‍♀️
Av det som vises i serien, virker det som hun er knapt 20 mentalt..

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hahaha Hedvig mente hun hadde «rett» på dyr kunst og div ting, pga hun hadde gjort div ting i leiligheten? Hun mener ødelagt leiligheten slik at David måtte fikse? 
 

Hennes egoisme skinner gjennom, håper David klarer å se det nå som hun er på avstand. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

**Marshmallow** skrev (På 17.12.2022 den 22.17):

Hahaha Hedvig mente hun hadde «rett» på dyr kunst og div ting, pga hun hadde gjort div ting i leiligheten? Hun mener ødelagt leiligheten slik at David måtte fikse? 
 

Hennes egoisme skinner gjennom, håper David klarer å se det nå som hun er på avstand. 

Dessverre så ser jeg fortsatt på denne serien 🙈 I forrige episode, når David hjalp henne med å montere sengen, fikk jeg litt far-datter assosiasjoner. Kan ikke fatte å begripe at de har hatt et forhold. Tror David bare har vært hennes sugar daddy.

Hun bør finne seg noen på egen alder og med noenlunde samme intelligensnivå.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (4 timer siden):

Kan ikke fatte å begripe at de har hatt et forhold. Tror David bare har vært hennes sugar daddy.

Og så er det typisk rike(?) menn å finne en yngre kjæreste. Setter mye på at han ikke dater noen på egen alder. Kanskje heller ikke i 40-årene. Og de unge hadde nok ikke datet han uten status/penger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, 29_j said:

Men hvor i alle dager hentet hun alle pengene ifra? Før hun ble ansatt hos David? 

Tipper hun har spart opp litt i det forholdet. At hun verken har betalt for å bo der eller mat. Hennes lønn har vært hennes lommepenger 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

David har mye penger han deler vilt om seg. Firmaet går veldig bra men hva tjener de egentlig de store summene på? Tone har drevet med reklame i alle de år selv om hin kaller seg artist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...