Gå til innhold

Alle elsker David


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

bonsaijenta skrev (På 18.5.2023 den 22.34):

Helt enig! 
 

Barnslig oppførsel av en 30-åring. Det hadde tatt henne 2 minutter å betale for maten og spise etterpå. 

Hun oppfører seg som et barn veldig ofte, synes jeg.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grüner skrev (På 23.5.2023 den 11.02):

Hun oppfører seg som et barn veldig ofte, synes jeg.

Hun har adhd, kanskje det er grunnen til at hun er litt sånn vimsekopp.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg fikk helt vondt av David i dagens episode. Stakkars mann som har fått Hedvig inn forbi dørstokken igjen.

Hun er kaos.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice skrev (7 minutter siden):

Huff, jeg fikk helt vondt av David i dagens episode. Stakkars mann som har fått Hedvig inn forbi dørstokken igjen.

Hun er kaos.

Hun utnytter han. Å forvente å få bo gratis hos eksen mens hun selv leier ut sin egen leilighet for å tjene penger er direkte frekt! Hun låner bilen hans, får han til å male leiligheten hennes, får tv-en hans osv.

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (8 timer siden):

Hun utnytter han. Å forvente å få bo gratis hos eksen mens hun selv leier ut sin egen leilighet for å tjene penger er direkte frekt! Hun låner bilen hans, får han til å male leiligheten hennes, får tv-en hans osv.

Enig, hun utnytter han maks. Nesten litt uspekulert.

Men, så skal det sies at David nesten er dumsnill og at det faktisk er lov å sette ned foten, å si nei.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så på episoden og var flau på Hedvigs vegne. 
 

Nesten så jeg håpet på at dette er staget. David må være en meget tålmodig sjel som har orket rotet til Hedvig. Jeg fikk fnatt da jeg så rotet i hybelen. 
 

Christina har vokst veldig på meg. Bra at hun behandler Andrea likt som alle andre og stiller krav, i motsetning til faren. Man kan ikke bare grine seg til en høyere stilling fordi man er lei.

 

 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (2 timer siden):

Jeg så på episoden og var flau på Hedvigs vegne. 
 

Nesten så jeg håpet på at dette er staget. David må være en meget tålmodig sjel som har orket rotet til Hedvig. Jeg fikk fnatt da jeg så rotet i hybelen. 
 

Christina har vokst veldig på meg. Bra at hun behandler Andrea likt som alle andre og stiller krav, i motsetning til faren. Man kan ikke bare grine seg til en høyere stilling fordi man er lei.

 

 

Enig! Uten Christina som tørr å si fra, tror jeg det hadde gått over styr i EP. Andrea kan ikke få gjøre som hun vil med god lønn, bare fordi pappa er sjef.

Å når det er sagt, synes jeg hele firmaet virker litt snålt. Greit at man skal ha det gøy på jobb osv, men det blir for mye av det. Tror de skal få jobbe litt om de vil opp på nivå med feks. Plan B, som er ledende i klassen. Men, det er bare min mening 😋

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 26.5.2023 den 12.34):

Enig! Uten Christina som tørr å si fra, tror jeg det hadde gått over styr i EP. Andrea kan ikke få gjøre som hun vil med god lønn, bare fordi pappa er sjef.

Å når det er sagt, synes jeg hele firmaet virker litt snålt. Greit at man skal ha det gøy på jobb osv, men det blir for mye av det. Tror de skal få jobbe litt om de vil opp på nivå med feks. Plan B, som er ledende i klassen. Men, det er bare min mening 😋

Vi ser jo bare glimt fra arbeidsdagen deres da og de filmer jo ikke når de sitter helt alene foran pc-en og jobber siden det blir ganske kjedelig tv. Men Sebastian virker veldig fjasete og Andrea  framstår ikke akkurat som det største arbeidsjernet heller. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kariny skrev (9 minutter siden):

Vet noen hvem som er kjærasten hennes nå? 

Hun la ut bilde av at hun trente sammen  med han i Torshovdalen på insta. Hun har ikke sagt hva han heter, men han er 4 år yngre, 27 år.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

David dater visst Louise Angelica Riise, så det er fortsatt et kriterium at de er pene og minimum 20 år yngre🙄

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nå er det offisielt :)  David er sammen med Louise Angelica Riise. Det er stor aldersforskjell.  Men kjærligheten er mer enn aldersforskjell. Men jeg har en tro på at det blir vanskelig å få det til å fungere i lengden når det er stor aldersforskjell. Tenker på dersom hun har lyst på barn. Er han klar for å starte på nytt med småbarn? . Tenker også på at det kan by på utfordringer etterhvert som han blir eldre, og helsen blir dårligere, og utseende eldre.  Jeg mener bare at her er det utfordringer. Men kan godt være at dette varer noen år. Det varte noen år med eksen hans. Eller forhåpentligvis evig denne gangen :)

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker disse oppblåsbare, yngre bimboene. For han er det nok en lek. Han er for gammel

for flere barn og han skal bare ha seg..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, densatt said:

Han liker disse oppblåsbare, yngre bimboene. For han er det nok en lek. Han er for gammel

for flere barn og han skal bare ha seg..

Jeg tenker litt på det samme ;). Jeg har ingen tro på dette forholdet. Men det er min tanke. Jeg tror at det beste for de begge er å ha en kjæreste nærmere sin egen alder  :). Jeg tenker at han er veldig ute etter å ha seg en ung blondinne igjen hehe 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og han er manager for dem alle å eller sjefen dems på en måte😱Ekkelt det å i grunn..Blir som min sjef skulle datet alle på jobb etter tur🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor rik er han egentlig? Kan ikke se for meg at han kan kjøpe hundrevis av dyre vesker til LAR, sånn som Jon Arne gjorde da de ble sammen 😄

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, lew said:

Og han er manager for dem alle å eller sjefen dems på en måte😱Ekkelt det å i grunn..Blir som min sjef skulle datet alle på jobb etter tur🤣

Jeg har hatt mine mistanker om at han ville hatt Tone Damli om han fikk sjansen ;)

Han kunne vært faren med tanke på alderen hans til damene som han velger. Alder er bare et tall, men det kan ha betydning for helse og en rekke andre ting. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå venter jeg bare på at Hedvig (eksen til Davidsen) skal bli sammen med Arne Riise. 

Davidsen og Riise liker litt sånn samme type dame. Ja sånne som liker menns penger osv... og

ikke så nøye på en persons karakter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...